folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder AKP Hakkında Montaj İddiası!



AKP Hakkında Montaj İddiası!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

      benim görüşüm güneydoğuda iki parti var 3. sü bir kaç yerde muhtemel.  dtp mi akp mi diye oylama yapsak çoğumuz akp der. sevmesede. ama batıda güçlü bir değişim rüzgarı olacağına inanıyorum.

      montaj işi siyasi terbiyesizlikten başka bir şey değil. birde her mitinge gelen oy verecek diye bir olayda yok.milletimiz sıkıldı bunaldı biraz macera arıyor gidiyor mitinglere.


    Temel adalettir .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    olaya bak amk bunlar kendilerini çok akıllı zanneden beyinsizler ama farkıda değiller.

    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    ZoRKaYa bunu yazdı:
    -----------------------------
    Gördük montajı filmde...
    -----------------------------

    Görmediğimiz film kalmadı sağolsunlar ;) Her filmde ayrı bi montaj, bu ne ki :)) 


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    Demodor bunu yazdı:
    -----------------------------
    olaya bak amk bunlar kendilerini çok akıllı zanneden beyinsizler ama farkıda değiller.
    -----------------------------
    ama adamı ayakta sikiyo o.ç ları

    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek
    ya adamlar aştılar artık kendilerini ellerinden gelen her türlü pisliği yapıyorlar adana büyükşehir belediye başkan adayı akpli mehmet ali bilici geçen bir konuşmasında milleti tehtit etti eğer bana oy vermezseniz taş üstünde taş koymayız die. hepiniz biliyorsunuzdur yıllardır adanada bitmek bilmeyen bir metro var ve şimdiki belediye başkanı aytac durak mhpye geçti adam bunları catır catır kullandı beni seçmezseniz devlet yardımı alamicak metro bitmicek şudur budur... ankara büyükşehir belediye başkanı melih gökcek 400 milyon tlye seçim öncesi yardım pakedi hazırlattı bütün kaynaklar belediyeya ait. istanbulda desen ayrı dava... tvlerde hepimiz izliyoruz düştüğümüz durumlara bakın... bugun star tvde her acıdan diye bir acık oturum programı vardı orada gs üniv. hukuk bölümünden bir hoca geldi adam o kadar güzel konuştu ki bulabiliyorsanız mutlaka izleyin derim...

    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    politikadır,herşey olur efendiler,biz doğrularımızı bulalım.

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CIZIRTI
    CIZIRTI's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    artık aştılar sidik yarıştırmak için bile hile yapıyorlar. kendi çıkar stratejileri ortada "durmak yok yolmaya devam, uyutmaya devam,mazlumu oynamaya devam" nede olsa photoshop çunun parasıda halkın cebinden çıkıyor. beyaz eşyaların, kömürün.... olduğu gibi...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Rezilik ya.

    Önceki mitinglerde de olabilir aslında.

    Ayrıca konu başlığı yanlış olmuş iddiası mı kalmış bu işin :) 


    He is finding himself.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tiesto
    Tiesto's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Aralık/2008
    Erkek
    Ne maontajı ya velevki montaj olsun o oylarıda babam atmadı...

    Ceza : Ben Rapin Oğluyum. Sagopa Kajmer : Benim öyle Bir oğlum yok.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Tiesto bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ne maontajı ya velevki montaj olsun o oylarıda babam atmadı...
    -----------------------------

    di mi hocam, oylarda mı montaj?

    muhahahaha


    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
Toplam Hit: 12668 Toplam Mesaj: 82