AKP Hakkında Montaj İddiası!
-
aslında burada şu denilmek isteniyor hepsi aynı kafa artık beyinler durmuş rtenin nefes alışı bile adamlar için yetiyor. artık okadar baglanmışlarki adamları her tarafta tehditler yagdırıyor karşılık olarak ooleyler,alkışlarr havalarda uçuşuyor.. ha koyun ha akpli
-
seçmeni psikolojik olarak etkilemeye çalışıyolar her nasıl oluyosa insanlar haklı olanı değil de güçlü olanın taraftarı olmak istiyolar
-

mavilerde benden bunlar için daha fazla wakıt harcamaya gerek yok
-
off feci bişey olmuş hakkaten :)
-
Psikolojik savas ya da placebo etkisi bu olsa gerek.
-
stillalive bunu yazdı:
-----------------------------Tiesto bunu yazdı:
-----------------------------
Ne maontajı ya velevki montaj olsun o oylarıda babam atmadı...
-----------------------------di mi hocam, oylarda mı montaj?
muhahahaha
-----------------------------acikliyayim;
kumesteki tavuk ve horozlarin secmen diye yazilmasi,
muhalif bir site oldugu icin koca bir siteden tek kisinin bile secmen diye yazilmamasi,
bos arsalarda apartmanlarda oturan hayali insanlarin secmen diye yazilmasi,
olmus insanlarin secmen diye yazilmasi,
tek kisi yasayan evde 15 kisinin secmen diye yazilmasi,
-
ysk kimin denetiminde ? soylmeme gerek varmi ?
siz durustlukten yanaydiniz dimi ? hicbir zaman yetimin fakirin fukaranin hakkini yiyenin turlu yolsuzluklarda ismi gecenin vs vs insanlarin yaninda olmadiniz dimi ?
oyle olmasi gerek dinimizde zaten bunu istemez, EMREDER...
-
kendi ilçemizden örnek vereyim
Manisanın ilçesi
önceden seçimlerde 15-20 araçlık konvoy + 2 büyük otobüs + 1 münibüs gidiyordu
tayip son geldiğinde 1 küçük otobüs gitti merkeze :) düşünün artık
-
Tiesto bunu yazdı:
-----------------------------
Ne maontajı ya velevki montaj olsun o oylarıda babam atmadı...
-----------------------------bosuna "turk milleti bi garip sikersin bişi demez de kufredersen ..." dememişler
-
Ahaha çok iyi ya :B msjlarda çıkan farkları gördükçe iyice kopasm geldi xB
-
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Ahaha çok iyi ya :B msjlarda çıkan farkları gördükçe iyice kopasm geldi xB
-----------------------------bundan baska kimse hosgeldin mesaji yazmasin silerim :)
hosgeldin lem ikinci mesajida buraya atmis
