folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder AKP Hakkında Montaj İddiası!



AKP Hakkında Montaj İddiası!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    ExcaliburTBT bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ahaha çok iyi ya :B msjlarda çıkan farkları gördükçe iyice kopasm geldi xB
    -----------------------------

    bundan baska kimse hosgeldin mesaji yazmasin silerim :)

    hosgeldin lem ikinci mesajida buraya atmis


    -----------------------------

    ho$bulduk abi :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------
    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tiesto bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ne maontajı ya velevki montaj olsun o oylarıda babam atmadı...
    -----------------------------

    di mi hocam, oylarda mı montaj?

    muhahahaha

    -----------------------------

    acikliyayim; 

    kumesteki tavuk ve horozlarin secmen diye yazilmasi,

    muhalif bir site oldugu icin koca bir siteden tek kisinin bile secmen diye yazilmamasi,

    bos arsalarda apartmanlarda oturan hayali insanlarin secmen diye yazilmasi,

    olmus insanlarin secmen diye yazilmasi,

    tek kisi yasayan evde 15 kisinin secmen diye yazilmasi,

    -

    ysk kimin denetiminde ? soylmeme gerek varmi ?

    siz durustlukten yanaydiniz dimi ? hicbir zaman yetimin fakirin fukaranin hakkini yiyenin turlu yolsuzluklarda ismi gecenin vs vs insanlarin yaninda olmadiniz dimi ?

    oyle olmasi gerek dinimizde zaten bunu istemez, EMREDER...


    -----------------------------
      bu dönem farklı olur seçmen hilesi olmaz. nüfusa dayalı sistem gereği mükerrer oy kullanma olmaz. ancak şu olur; bütün kıyamet o zaman başlıyor saat 2 den sonra . yani gelmeyen seçmenler tespit edilip. yerlerine oy kullanma olabilir. zaten ülkemizde oy kullanma alışkanlığı maalesef büyük çoğunlukta halen yok. buna ciddi bir ceza konursa o zaman sandıktan adaletin çıkacağına emin olabiliriz. birde bu konu hakkında başlık açmıştım, oy pusulasında vatandaş mühürünü basıyor kurumadan 30 cm lik pusulayı dürüyor ve karşısına çıkıyor. o o zaman sinek pisliği kadar bir leke bile olsa işaretli oy hesabına sokup iptal ediyorlar. yada 1 mm dahi diğer haneye kayma yapsın yine iptal ediyorlar. bunu sen ben biliyoruz ama gelelim köylüsü yaşlısı pek dikkat edemiyor ve oylar heba oluyor.

    Temel adalettir .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    En alt sağdakinide görün.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    zigana bunu yazdı:
    -----------------------------
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------
    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tiesto bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ne maontajı ya velevki montaj olsun o oylarıda babam atmadı...
    -----------------------------

    di mi hocam, oylarda mı montaj?

    muhahahaha

    -----------------------------

    acikliyayim; 

    kumesteki tavuk ve horozlarin secmen diye yazilmasi,

    muhalif bir site oldugu icin koca bir siteden tek kisinin bile secmen diye yazilmamasi,

    bos arsalarda apartmanlarda oturan hayali insanlarin secmen diye yazilmasi,

    olmus insanlarin secmen diye yazilmasi,

    tek kisi yasayan evde 15 kisinin secmen diye yazilmasi,

    -

    ysk kimin denetiminde ? soylmeme gerek varmi ?

    siz durustlukten yanaydiniz dimi ? hicbir zaman yetimin fakirin fukaranin hakkini yiyenin turlu yolsuzluklarda ismi gecenin vs vs insanlarin yaninda olmadiniz dimi ?

    oyle olmasi gerek dinimizde zaten bunu istemez, EMREDER...


    -----------------------------
      bu dönem farklı olur seçmen hilesi olmaz. nüfusa dayalı sistem gereği mükerrer oy kullanma olmaz. ancak şu olur; bütün kıyamet o zaman başlıyor saat 2 den sonra . yani gelmeyen seçmenler tespit edilip. yerlerine oy kullanma olabilir. zaten ülkemizde oy kullanma alışkanlığı maalesef büyük çoğunlukta halen yok. buna ciddi bir ceza konursa o zaman sandıktan adaletin çıkacağına emin olabiliriz. birde bu konu hakkında başlık açmıştım, oy pusulasında vatandaş mühürünü basıyor kurumadan 30 cm lik pusulayı dürüyor ve karşısına çıkıyor. o o zaman sinek pisliği kadar bir leke bile olsa işaretli oy hesabına sokup iptal ediyorlar. yada 1 mm dahi diğer haneye kayma yapsın yine iptal ediyorlar. bunu sen ben biliyoruz ama gelelim köylüsü yaşlısı pek dikkat edemiyor ve oylar heba oluyor.

    -----------------------------


    Bütün bunlar olurken partilerin sandık görevlileri ne yapıyor. 
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    @zigana

    peki nasil oluyorda ilk secmen listesi asildiginda onlarca site listede varken ikinci secmen listesi asildiginda nasil oluyorsa buhar oluyor. 

    bir vatandasin elinde 5 tane farkli oy pusulasiyla 5 tane farkli yerde oy kullanmasini nasil engelleyeceksin ?

    parmak boyasi deme, onu nasil cikartildigi ile ilgili onlarca makale okumustum nette


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    keşke sadece fotoları ps yapsalar bu adamlar oylarıda ps ile kullandırıp aynı kişi ile 2-3 bölgede oy kullandırıyorlar.

    Geçenlerde yıllardır arkadaşım olan kişiden duydum eski mahallelerinde ve ayrıyetten 1 mahalllede daha oy kullanıyorlarmış yani 3 mahallede her seçim oy kullanıyorlar.

    Yazık verilen emeklere.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    HolygaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    zigana bunu yazdı:
    -----------------------------
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------
    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tiesto bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ne maontajı ya velevki montaj olsun o oylarıda babam atmadı...
    -----------------------------

    di mi hocam, oylarda mı montaj?

    muhahahaha

    -----------------------------

    acikliyayim; 

    kumesteki tavuk ve horozlarin secmen diye yazilmasi,

    muhalif bir site oldugu icin koca bir siteden tek kisinin bile secmen diye yazilmamasi,

    bos arsalarda apartmanlarda oturan hayali insanlarin secmen diye yazilmasi,

    olmus insanlarin secmen diye yazilmasi,

    tek kisi yasayan evde 15 kisinin secmen diye yazilmasi,

    -

    ysk kimin denetiminde ? soylmeme gerek varmi ?

    siz durustlukten yanaydiniz dimi ? hicbir zaman yetimin fakirin fukaranin hakkini yiyenin turlu yolsuzluklarda ismi gecenin vs vs insanlarin yaninda olmadiniz dimi ?

    oyle olmasi gerek dinimizde zaten bunu istemez, EMREDER...


    -----------------------------
      bu dönem farklı olur seçmen hilesi olmaz. nüfusa dayalı sistem gereği mükerrer oy kullanma olmaz. ancak şu olur; bütün kıyamet o zaman başlıyor saat 2 den sonra . yani gelmeyen seçmenler tespit edilip. yerlerine oy kullanma olabilir. zaten ülkemizde oy kullanma alışkanlığı maalesef büyük çoğunlukta halen yok. buna ciddi bir ceza konursa o zaman sandıktan adaletin çıkacağına emin olabiliriz. birde bu konu hakkında başlık açmıştım, oy pusulasında vatandaş mühürünü basıyor kurumadan 30 cm lik pusulayı dürüyor ve karşısına çıkıyor. o o zaman sinek pisliği kadar bir leke bile olsa işaretli oy hesabına sokup iptal ediyorlar. yada 1 mm dahi diğer haneye kayma yapsın yine iptal ediyorlar. bunu sen ben biliyoruz ama gelelim köylüsü yaşlısı pek dikkat edemiyor ve oylar heba oluyor.

    -----------------------------


    Bütün bunlar olurken partilerin sandık görevlileri ne yapıyor. 

    -----------------------------
     bunun adına sandık heyklenmesi derler. kim bolca sandığa yemek getirirse o yemeği getirenler adamda getiriyor .:D 

    Temel adalettir .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Seastar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok ilginçmiş. Durmak yok montaja devam :|


    -----------------------------

    .) oturtmussun hajımlafı


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    @zigana

    peki nasil oluyorda ilk secmen listesi asildiginda onlarca site listede varken ikinci secmen listesi asildiginda nasil oluyorsa buhar oluyor. 

    bir vatandasin elinde 5 tane farkli oy pusulasiyla 5 tane farkli yerde oy kullanmasini nasil engelleyeceksin ?

    parmak boyasi deme, onu nasil cikartildigi ile ilgili onlarca makale okumustum nette


    -----------------------------
       boya denilen olay hikaye zaten. cebinde oje çıkaran bir ilaç taşı çıkınca hemen sil bir şey kalmaz aynen. bir zamanlar yani özal zamanında devlet memuru alınacağı zaman millet torpil için sıraya girerdi. partiler resmen açıktan işçi bulma kurumu gibi idi. ya şimdi nerde o anap? buharlaştı ve gitti. seçim öncesi 95 bin memur almak demek biraz da bu işin reklamı tabi. belediyeler önemli olmasına önemli. ama seçim sonuçlarını köy bazlıda dahil olmak üzere verecek netice il genel meclisidir. şimdi burada anlamadığım olay ise il genel adaylarını çoğu bilmez listede mesela istanbulda 300 kişi vardır vatandaşa say desen  1 kaçını bile bilmez ama atar geçer oyunu. burada yapılan hile düzeni ise, böylesine önemli kuruma hep işadamlarını yazarlar. çünkü müthiş derece rant vardır. bunlarda partilere ve onu oraya yazanlara hizmet eder. bunu kimse bilmez zira hedefte gündemde belediye başkanı vardır ve mitinglerde genel başkanlar görülür. hiç biri demez bakın bu adamlarda il genel meclisi adaylarımız diye.

      


    Temel adalettir .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yNsr
    yNsr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    peki canli yayindaki kalabalik neyin nesi ? birisi acaip yalan söylüyor ama hadi bakalim 29 undan sonra göreceğiz..


    In every job there is a no
Toplam Hit: 12679 Toplam Mesaj: 82