AKP Hakkında Montaj İddiası!
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Ahaha çok iyi ya :B msjlarda çıkan farkları gördükçe iyice kopasm geldi xB
-----------------------------bundan baska kimse hosgeldin mesaji yazmasin silerim :)
hosgeldin lem ikinci mesajida buraya atmis
-----------------------------
ho$bulduk abi :B -
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
stillalive bunu yazdı:
-----------------------------Tiesto bunu yazdı:
-----------------------------
Ne maontajı ya velevki montaj olsun o oylarıda babam atmadı...
-----------------------------di mi hocam, oylarda mı montaj?
muhahahaha
-----------------------------acikliyayim;
kumesteki tavuk ve horozlarin secmen diye yazilmasi,
muhalif bir site oldugu icin koca bir siteden tek kisinin bile secmen diye yazilmamasi,
bos arsalarda apartmanlarda oturan hayali insanlarin secmen diye yazilmasi,
olmus insanlarin secmen diye yazilmasi,
tek kisi yasayan evde 15 kisinin secmen diye yazilmasi,
-
ysk kimin denetiminde ? soylmeme gerek varmi ?
siz durustlukten yanaydiniz dimi ? hicbir zaman yetimin fakirin fukaranin hakkini yiyenin turlu yolsuzluklarda ismi gecenin vs vs insanlarin yaninda olmadiniz dimi ?
oyle olmasi gerek dinimizde zaten bunu istemez, EMREDER...
-----------------------------
bu dönem farklı olur seçmen hilesi olmaz. nüfusa dayalı sistem gereği mükerrer oy kullanma olmaz. ancak şu olur; bütün kıyamet o zaman başlıyor saat 2 den sonra . yani gelmeyen seçmenler tespit edilip. yerlerine oy kullanma olabilir. zaten ülkemizde oy kullanma alışkanlığı maalesef büyük çoğunlukta halen yok. buna ciddi bir ceza konursa o zaman sandıktan adaletin çıkacağına emin olabiliriz. birde bu konu hakkında başlık açmıştım, oy pusulasında vatandaş mühürünü basıyor kurumadan 30 cm lik pusulayı dürüyor ve karşısına çıkıyor. o o zaman sinek pisliği kadar bir leke bile olsa işaretli oy hesabına sokup iptal ediyorlar. yada 1 mm dahi diğer haneye kayma yapsın yine iptal ediyorlar. bunu sen ben biliyoruz ama gelelim köylüsü yaşlısı pek dikkat edemiyor ve oylar heba oluyor. -
En alt sağdakinide görün.
-
zigana bunu yazdı:
-----------------------------
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
stillalive bunu yazdı:
-----------------------------Tiesto bunu yazdı:
-----------------------------
Ne maontajı ya velevki montaj olsun o oylarıda babam atmadı...
-----------------------------di mi hocam, oylarda mı montaj?
muhahahaha
-----------------------------acikliyayim;
kumesteki tavuk ve horozlarin secmen diye yazilmasi,
muhalif bir site oldugu icin koca bir siteden tek kisinin bile secmen diye yazilmamasi,
bos arsalarda apartmanlarda oturan hayali insanlarin secmen diye yazilmasi,
olmus insanlarin secmen diye yazilmasi,
tek kisi yasayan evde 15 kisinin secmen diye yazilmasi,
-
ysk kimin denetiminde ? soylmeme gerek varmi ?
siz durustlukten yanaydiniz dimi ? hicbir zaman yetimin fakirin fukaranin hakkini yiyenin turlu yolsuzluklarda ismi gecenin vs vs insanlarin yaninda olmadiniz dimi ?
oyle olmasi gerek dinimizde zaten bunu istemez, EMREDER...
-----------------------------
bu dönem farklı olur seçmen hilesi olmaz. nüfusa dayalı sistem gereği mükerrer oy kullanma olmaz. ancak şu olur; bütün kıyamet o zaman başlıyor saat 2 den sonra . yani gelmeyen seçmenler tespit edilip. yerlerine oy kullanma olabilir. zaten ülkemizde oy kullanma alışkanlığı maalesef büyük çoğunlukta halen yok. buna ciddi bir ceza konursa o zaman sandıktan adaletin çıkacağına emin olabiliriz. birde bu konu hakkında başlık açmıştım, oy pusulasında vatandaş mühürünü basıyor kurumadan 30 cm lik pusulayı dürüyor ve karşısına çıkıyor. o o zaman sinek pisliği kadar bir leke bile olsa işaretli oy hesabına sokup iptal ediyorlar. yada 1 mm dahi diğer haneye kayma yapsın yine iptal ediyorlar. bunu sen ben biliyoruz ama gelelim köylüsü yaşlısı pek dikkat edemiyor ve oylar heba oluyor.
-----------------------------
Bütün bunlar olurken partilerin sandık görevlileri ne yapıyor.
-
@zigana
peki nasil oluyorda ilk secmen listesi asildiginda onlarca site listede varken ikinci secmen listesi asildiginda nasil oluyorsa buhar oluyor.
bir vatandasin elinde 5 tane farkli oy pusulasiyla 5 tane farkli yerde oy kullanmasini nasil engelleyeceksin ?
parmak boyasi deme, onu nasil cikartildigi ile ilgili onlarca makale okumustum nette
-
keşke sadece fotoları ps yapsalar bu adamlar oylarıda ps ile kullandırıp aynı kişi ile 2-3 bölgede oy kullandırıyorlar.
Geçenlerde yıllardır arkadaşım olan kişiden duydum eski mahallelerinde ve ayrıyetten 1 mahalllede daha oy kullanıyorlarmış yani 3 mahallede her seçim oy kullanıyorlar.
Yazık verilen emeklere.
-
HolygaN bunu yazdı:
-----------------------------
zigana bunu yazdı:
-----------------------------
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
stillalive bunu yazdı:
-----------------------------Tiesto bunu yazdı:
-----------------------------
Ne maontajı ya velevki montaj olsun o oylarıda babam atmadı...
-----------------------------di mi hocam, oylarda mı montaj?
muhahahaha
-----------------------------acikliyayim;
kumesteki tavuk ve horozlarin secmen diye yazilmasi,
muhalif bir site oldugu icin koca bir siteden tek kisinin bile secmen diye yazilmamasi,
bos arsalarda apartmanlarda oturan hayali insanlarin secmen diye yazilmasi,
olmus insanlarin secmen diye yazilmasi,
tek kisi yasayan evde 15 kisinin secmen diye yazilmasi,
-
ysk kimin denetiminde ? soylmeme gerek varmi ?
siz durustlukten yanaydiniz dimi ? hicbir zaman yetimin fakirin fukaranin hakkini yiyenin turlu yolsuzluklarda ismi gecenin vs vs insanlarin yaninda olmadiniz dimi ?
oyle olmasi gerek dinimizde zaten bunu istemez, EMREDER...
-----------------------------
bu dönem farklı olur seçmen hilesi olmaz. nüfusa dayalı sistem gereği mükerrer oy kullanma olmaz. ancak şu olur; bütün kıyamet o zaman başlıyor saat 2 den sonra . yani gelmeyen seçmenler tespit edilip. yerlerine oy kullanma olabilir. zaten ülkemizde oy kullanma alışkanlığı maalesef büyük çoğunlukta halen yok. buna ciddi bir ceza konursa o zaman sandıktan adaletin çıkacağına emin olabiliriz. birde bu konu hakkında başlık açmıştım, oy pusulasında vatandaş mühürünü basıyor kurumadan 30 cm lik pusulayı dürüyor ve karşısına çıkıyor. o o zaman sinek pisliği kadar bir leke bile olsa işaretli oy hesabına sokup iptal ediyorlar. yada 1 mm dahi diğer haneye kayma yapsın yine iptal ediyorlar. bunu sen ben biliyoruz ama gelelim köylüsü yaşlısı pek dikkat edemiyor ve oylar heba oluyor.
-----------------------------
Bütün bunlar olurken partilerin sandık görevlileri ne yapıyor.
-----------------------------
bunun adına sandık heyklenmesi derler. kim bolca sandığa yemek getirirse o yemeği getirenler adamda getiriyor .:D -
Seastar bunu yazdı:
-----------------------------Çok ilginçmiş. Durmak yok montaja devam :|
-----------------------------.) oturtmussun hajımlafı
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------@zigana
peki nasil oluyorda ilk secmen listesi asildiginda onlarca site listede varken ikinci secmen listesi asildiginda nasil oluyorsa buhar oluyor.
bir vatandasin elinde 5 tane farkli oy pusulasiyla 5 tane farkli yerde oy kullanmasini nasil engelleyeceksin ?
parmak boyasi deme, onu nasil cikartildigi ile ilgili onlarca makale okumustum nette
-----------------------------
boya denilen olay hikaye zaten. cebinde oje çıkaran bir ilaç taşı çıkınca hemen sil bir şey kalmaz aynen. bir zamanlar yani özal zamanında devlet memuru alınacağı zaman millet torpil için sıraya girerdi. partiler resmen açıktan işçi bulma kurumu gibi idi. ya şimdi nerde o anap? buharlaştı ve gitti. seçim öncesi 95 bin memur almak demek biraz da bu işin reklamı tabi. belediyeler önemli olmasına önemli. ama seçim sonuçlarını köy bazlıda dahil olmak üzere verecek netice il genel meclisidir. şimdi burada anlamadığım olay ise il genel adaylarını çoğu bilmez listede mesela istanbulda 300 kişi vardır vatandaşa say desen 1 kaçını bile bilmez ama atar geçer oyunu. burada yapılan hile düzeni ise, böylesine önemli kuruma hep işadamlarını yazarlar. çünkü müthiş derece rant vardır. bunlarda partilere ve onu oraya yazanlara hizmet eder. bunu kimse bilmez zira hedefte gündemde belediye başkanı vardır ve mitinglerde genel başkanlar görülür. hiç biri demez bakın bu adamlarda il genel meclisi adaylarımız diye. -
peki canli yayindaki kalabalik neyin nesi ? birisi acaip yalan söylüyor ama hadi bakalim 29 undan sonra göreceğiz..
