folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Alese Girecekler ... Heyecan Var Mı ??



Alese Girecekler ... Heyecan Var Mı ??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ameros
    ameros's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2011
    Erkek

    mantık soruları çok zor matematik ten 15-20 tanesi yapılabilir. türkçe soruları çok uzun süre bence yetersiz. sorular uzun olduğundan zaman dan dolayı sıkıntı yaşayacagız herkese başarılar.


    Hepimiz Onaylanma Bağımlısı Keşleriz...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kisuke_Urahara
    Kisuke_Urahara's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

     Bu sene ilkkez giriyorum sınava heyecan yok ama sınav günü ne olur bilemem. sınavda deneyimli olanlardan tavsiyeler bekliyorum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GomuluSistem
    GomuluSistem's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2012
    Erkek

    Buna hazırlanacağıma extra dil öğrenirim daha karlı :))


    Patlayıcı madde icat etmenin suç olduğunu öğrendiğimde artık çok geçti... Yok hapse felan girmedim, sadece benden önce icat etmişlerdi. :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    bilmiyorum garip bir his bu ilk olacak .


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matr0x
    matr0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    cicosz bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaç soru var..kaçını çözeceğiz?


    -----------------------------

    Akbaba sen sözel 1, sayısal 1 ve sayısal 2 çözeceksin. ;)


    Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _PesimisT_
    _PesimisT_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2008
    Erkek

    Bu sınav bağımlılık yaptı bende :) Soruları keyif veriyor (Bir nevi mazoşistim sanırım), hiç bir işime yaramayacak ama keyifle bekliyorum ve sabırsızlanıyorum :) 


    Bu dahil; tüm genellemeler yanlıştır! Yolcu; Kendi Yolunda.... Şükür biz Allahtan başka sahibi olmayanlarız!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Humanka bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ break  sınav bu pazar. Matematik altyapın varsa fena bir puan almazsın hocam girip elinden geleni yap derim


    -----------------------------

    Oo, hatirlattigin iyi oldu unuturdum yoksa ben. Dedigim gibi ilk sinav rezalet gecmisti 67 aldim, bu sinavda katsayilar duseceginden 60 anca alirim ama ilk puanima guveniyorum ondan calismadim.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    sınava girmiyorum (*) ama giriyo olsam da heyecan olmazdı.

                                                                                                                                                           (*)Param yoktu 40 lirayı yatıramadım.


    -----------------------------

    Peki yuksek yapmayi dusunuyor muydun hocam?


    -----------------------------

    evet dostum yükseğe mecbur kalacak gibiym. sınıf ve türkçe öğretmeni almıyolar bu sene. 6 sene okul mücadelesinin sonunda boşta kalacak gibiyim.seneye de zaten alan sınavı var nah alırlar beni :W

    gerçi almanyada bazı üniler ales ve ortalama istemiyorlarmış. onlara şansımı denicem. hem TRde yapmaktan daha ucuz bazıları.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Humanka
    Humanka's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Dişi

    -----------------------------

    @ break  sınav bu pazar. Matematik altyapın varsa fena bir puan almazsın hocam girip elinden geleni yap derim


    -----------------------------

    Oo, hatirlattigin iyi oldu unuturdum yoksa ben. Dedigim gibi ilk sinav rezalet gecmisti 67 aldim, bu sinavda katsayilar duseceginden 60 anca alirim ama ilk puanima guveniyorum ondan calismadim.


    -----------------------------

    Ne demek , ben ayaklı ösym sınav takvimi gibiyimdir . Yarın yine hatırlatırım , öbür gün bi daha.

    @joe black . Sınıf öğretmeni alımı bu yıl yine çok olacak, gelecek yıllarda ne olacağı belirsiz. Türkçe öğretmenliği içinde umut devam ediyor. Orta okulların açılmasıyla branşçılara ihtiyaç artacak sanıyorumki . Yinede bu muz cumhuriyetinde ne olacağı belli olmaz , umutlandırmış olmayim.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Humanka bunu yazdı:

    -----------------------------

    @joe black . Sınıf öğretmeni alımı bu yıl yine çok olacak, gelecek yıllarda ne olacağı belirsiz. Türkçe öğretmenliği içinde umut devam ediyor. Orta okulların açılmasıyla branşçılara ihtiyaç artacak sanıyorumki . Yinede bu muz cumhuriyetinde ne olacağı belli olmaz , umutlandırmış olmayim.


    -----------------------------

    valla en fazla 2000 alırlar o da millet isyan etmesin diye.4+4+4+4+..... muhabbeti gelmese en az 8 bin falan alırlardı.

    Kaldı ki 2bin bile almazlar belki. çünki bu sene 4. sınıfı okutan 67 bin sınıf öğretmeni seneye boşta kalıyo. onları mı dağıtacaklar bizi mi alacaklar? evet onlrı dağıtacaklar :W

    bakalım vardır elbet bi nasibimiz yerleşiriz bi yerlere 

Toplam Hit: 4864 Toplam Mesaj: 42