Alese Girecekler ... Heyecan Var Mı ??
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------telekom bunu yazdı:
-----------------------------
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------break bunu yazdı:
-----------------------------Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.
-----------------------------Hocam on numarasın valla. tek tek ünilerin sitesini bulup ordan şartına şurtuna vs bakıyodum.çok iyi oldu bu.
-----------------------------
yukseklisans.com.tr mi farkli biyerse yazar misin?
-----------------------------Almanya'daki üniler için hacı
orda çoğunda ortalama istemiyolar da o yüzden bi şansımı deneyim diyorum
http://www.daad.de/deutschland/studienangebote/international-programmes/07535.en.html
-----------------------------Bende almanyada düşünüyorum not ortalamamda pek parlak değil ne şekilde oluyor başvurular araştırdın mı hiç ? Yine ales puanı lazım oluyor mu
