folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Alese Girecekler ... Heyecan Var Mı ??



Alese Girecekler ... Heyecan Var Mı ??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.


    -----------------------------

    Hocam on numarasın valla. tek tek ünilerin sitesini bulup ordan şartına şurtuna vs bakıyodum.çok iyi oldu bu.


    -----------------------------
    yukseklisans.com.tr mi farkli biyerse yazar misin?

    vatandaşa kafam girsin!..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    UCANTENEKE bunu yazdı:
    -----------------------------

    kafanız rahat olsun ben ilk ve tek girdiğim 2010 bahar sınavında 86 aldım sayısaldan. kaç soru  olduğununu sınavda öğrendim o derece hazırlıklıydım.


    -----------------------------

    Ortalama 3.00 ise Tubitak bursu var aylik 1200 TL.


    -----------------------------
    2.46 ortalamaya bi burs vs yok mu ya 88var kocaman elimde :)

    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Malesef yok hocam. EA 80 ustu ve 3.00 ortalama sart.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    telekom bunu yazdı:
    -----------------------------
    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.


    -----------------------------

    Hocam on numarasın valla. tek tek ünilerin sitesini bulup ordan şartına şurtuna vs bakıyodum.çok iyi oldu bu.


    -----------------------------
    yukseklisans.com.tr mi farkli biyerse yazar misin?

    -----------------------------

    Almanya'daki üniler için hacı

    orda çoğunda ortalama istemiyolar da o yüzden bi şansımı deneyim diyorum

    http://www.daad.de/deutschland/studienangebote/international-programmes/07535.en.html


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Bende gireceğim alese hatta bugün lefkoşaya giriş belgemi almaya gideceğim. Fakat bir sorum var.

    BEn inşaat müühendisliği öğrencisiyim, hukuktan veya kamu yönetiminden yapmak istiyorum lisansı

    ne sorusu çözeceğim sınavda


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    telekom bunu yazdı:
    -----------------------------
    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.


    -----------------------------

    Hocam on numarasın valla. tek tek ünilerin sitesini bulup ordan şartına şurtuna vs bakıyodum.çok iyi oldu bu.


    -----------------------------
    yukseklisans.com.tr mi farkli biyerse yazar misin?

    -----------------------------

    Almanya'daki üniler için hacı

    orda çoğunda ortalama istemiyolar da o yüzden bi şansımı deneyim diyorum

    http://www.daad.de/deutschland/studienangebote/international-programmes/07535.en.html



    -----------------------------
    eyv. sagol.

    vatandaşa kafam girsin!..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matr0x
    matr0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende gireceğim alese hatta bugün lefkoşaya giriş belgemi almaya gideceğim. Fakat bir sorum var.

    BEn inşaat müühendisliği öğrencisiyim, hukuktan veya kamu yönetiminden yapmak istiyorum lisansı

    ne sorusu çözeceğim sınavda


    -----------------------------

    Eşit Ağırlık Puanı lazım sana. Yani Sayısal 1, Sözel 1 ve Sayısal 2 çözeceksin. Sayısalcılarda aynı testi çözüyor. Fakat katsayılar farklı.

    Eşit ağırlıkda sayısal1 ve sözel 1 0.4 ile sayısal 2 ise 0.2 ile çarpılıyor. 


    Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    bu 3. girişim olacak alese ilk iki sınavda pek iç açıcı puanlar almadım bundan da pek ümitli değilim ama kısmet artık.


    Orman Mühendisi //
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Malesef yok hocam. EA 80 ustu ve 3.00 ortalama sart.


    -----------------------------
    Bileydim okula giderdim :) 95 felan alsakales ten ona burs vern bi kurum felan yok muya:)

    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Yemisim Ales'i , yuksek lisansi :D salladim hepsini 2.universitemi okuyorum, spor yoneticiligi :D


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 4865 Toplam Mesaj: 42