Alese Girecekler ... Heyecan Var Mı ??
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------break bunu yazdı:
-----------------------------Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.
-----------------------------Hocam on numarasın valla. tek tek ünilerin sitesini bulup ordan şartına şurtuna vs bakıyodum.çok iyi oldu bu.
-----------------------------
yukseklisans.com.tr mi farkli biyerse yazar misin? -
break bunu yazdı:
-----------------------------UCANTENEKE bunu yazdı:
-----------------------------kafanız rahat olsun ben ilk ve tek girdiğim 2010 bahar sınavında 86 aldım sayısaldan. kaç soru olduğununu sınavda öğrendim o derece hazırlıklıydım.
-----------------------------Ortalama 3.00 ise Tubitak bursu var aylik 1200 TL.
-----------------------------
2.46 ortalamaya bi burs vs yok mu ya 88var kocaman elimde :) -
Malesef yok hocam. EA 80 ustu ve 3.00 ortalama sart.
-
telekom bunu yazdı:
-----------------------------
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------break bunu yazdı:
-----------------------------Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.
-----------------------------Hocam on numarasın valla. tek tek ünilerin sitesini bulup ordan şartına şurtuna vs bakıyodum.çok iyi oldu bu.
-----------------------------
yukseklisans.com.tr mi farkli biyerse yazar misin?
-----------------------------Almanya'daki üniler için hacı
orda çoğunda ortalama istemiyolar da o yüzden bi şansımı deneyim diyorum
http://www.daad.de/deutschland/studienangebote/international-programmes/07535.en.html
-
Bende gireceğim alese hatta bugün lefkoşaya giriş belgemi almaya gideceğim. Fakat bir sorum var.
BEn inşaat müühendisliği öğrencisiyim, hukuktan veya kamu yönetiminden yapmak istiyorum lisansı
ne sorusu çözeceğim sınavda
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------telekom bunu yazdı:
-----------------------------
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------break bunu yazdı:
-----------------------------Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.
-----------------------------Hocam on numarasın valla. tek tek ünilerin sitesini bulup ordan şartına şurtuna vs bakıyodum.çok iyi oldu bu.
-----------------------------
yukseklisans.com.tr mi farkli biyerse yazar misin?
-----------------------------Almanya'daki üniler için hacı
orda çoğunda ortalama istemiyolar da o yüzden bi şansımı deneyim diyorum
http://www.daad.de/deutschland/studienangebote/international-programmes/07535.en.html
-----------------------------
eyv. sagol. -
seadog bunu yazdı:
-----------------------------Bende gireceğim alese hatta bugün lefkoşaya giriş belgemi almaya gideceğim. Fakat bir sorum var.
BEn inşaat müühendisliği öğrencisiyim, hukuktan veya kamu yönetiminden yapmak istiyorum lisansı
ne sorusu çözeceğim sınavda
-----------------------------Eşit Ağırlık Puanı lazım sana. Yani Sayısal 1, Sözel 1 ve Sayısal 2 çözeceksin. Sayısalcılarda aynı testi çözüyor. Fakat katsayılar farklı.
Eşit ağırlıkda sayısal1 ve sözel 1 0.4 ile sayısal 2 ise 0.2 ile çarpılıyor.
-
bu 3. girişim olacak alese ilk iki sınavda pek iç açıcı puanlar almadım bundan da pek ümitli değilim ama kısmet artık.
-
break bunu yazdı:
-----------------------------Malesef yok hocam. EA 80 ustu ve 3.00 ortalama sart.
-----------------------------
Bileydim okula giderdim :) 95 felan alsakales ten ona burs vern bi kurum felan yok muya:) -
Yemisim Ales'i , yuksek lisansi :D salladim hepsini 2.universitemi okuyorum, spor yoneticiligi :D
