Alese Girecekler ... Heyecan Var Mı ??
-
break bunu yazdı:
-----------------------------Humanka bunu yazdı:
-----------------------------@ break sınav bu pazar. Matematik altyapın varsa fena bir puan almazsın hocam girip elinden geleni yap derim
-----------------------------Oo, hatirlattigin iyi oldu unuturdum yoksa ben. Dedigim gibi ilk sinav rezalet gecmisti 67 aldim, bu sinavda katsayilar duseceginden 60 anca alirim ama ilk puanima guveniyorum ondan calismadim.
-----------------------------Müdür ne diyon sen. Ne katsayısından bahsediyorsun?
-
Hocam 6 yıl önce ben bilgisayar öğretmenliğini kazandığımda 50 puan alan atanıyordu Teknik Meslek liselerine. Şuan 87 ile alıyor bölümüm. 8 bin civarında da norm fazlası var. Şerefsiz milli eğitim müsteşarı 3 sene önce çocuklar bilgisayar biliyor gerek yok diyip bilgisayar dersini kaldırdı liseden, biz kaldık ortada. Söylediğin gibi bu ülkede hiçbirşey belli olmuyor. Umudu kesmemek lazım.
-
Gecen yil 85 aldim, bi b.ka yaramadi. Yaninda dil puani ve iyi bir akademik basarin yoksa pek umitlenme. Aslinda soylediklerim bolume gore de degisebilir. Bu yuzden bir lafa bakip da umudu kaybetmemek lazim. :) Zevk olsun diye yine girecegim, gecen yil son 5 yilin sorularini cozmustum. Bu sene o da yok. Bakalim hayirlisi...
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------break bunu yazdı:
-----------------------------joe_black bunu yazdı:
-----------------------------sınava girmiyorum (*) ama giriyo olsam da heyecan olmazdı.
(*)Param yoktu 40 lirayı yatıramadım.
-----------------------------Peki yuksek yapmayi dusunuyor muydun hocam?
-----------------------------evet dostum yükseğe mecbur kalacak gibiym. sınıf ve türkçe öğretmeni almıyolar bu sene. 6 sene okul mücadelesinin sonunda boşta kalacak gibiyim.seneye de zaten alan sınavı var nah alırlar beni :W
gerçi almanyada bazı üniler ales ve ortalama istemiyorlarmış. onlara şansımı denicem. hem TRde yapmaktan daha ucuz bazıları.
-----------------------------Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.
-
cicosz bunu yazdı:
-----------------------------kaç soru var..kaçını çözeceğiz?
----------------------------- -
break bunu yazdı:
-----------------------------Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.
-----------------------------Hocam on numarasın valla. tek tek ünilerin sitesini bulup ordan şartına şurtuna vs bakıyodum.çok iyi oldu bu.
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------break bunu yazdı:
-----------------------------Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.
-----------------------------Hocam on numarasın valla. tek tek ünilerin sitesini bulup ordan şartına şurtuna vs bakıyodum.çok iyi oldu bu.
-----------------------------Insallah halledersin.
-
Valla ilk bi girdiydim 160soru cozuluyodu o zaman yanlis gatirlamiyosam 88 aldiydim turkcede yetismediginden boslar vardi. Yeter vana dedim cekildin koseme :) he kullandik mi,? Hayir :)
-
kafanız rahat olsun ben ilk ve tek girdiğim 2010 bahar sınavında 86 aldım sayısaldan. kaç soru olduğununu sınavda öğrendim o derece hazırlıklıydım.
-
UCANTENEKE bunu yazdı:
-----------------------------kafanız rahat olsun ben ilk ve tek girdiğim 2010 bahar sınavında 86 aldım sayısaldan. kaç soru olduğununu sınavda öğrendim o derece hazırlıklıydım.
-----------------------------Ortalama 3.00 ise Tubitak bursu var aylik 1200 TL.
