folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Alese Girecekler ... Heyecan Var Mı ??



Alese Girecekler ... Heyecan Var Mı ??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matr0x
    matr0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Humanka bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ break  sınav bu pazar. Matematik altyapın varsa fena bir puan almazsın hocam girip elinden geleni yap derim


    -----------------------------

    Oo, hatirlattigin iyi oldu unuturdum yoksa ben. Dedigim gibi ilk sinav rezalet gecmisti 67 aldim, bu sinavda katsayilar duseceginden 60 anca alirim ama ilk puanima guveniyorum ondan calismadim.


    -----------------------------

     

    Müdür ne diyon sen. Ne katsayısından bahsediyorsun? 


    Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Humanka
    Humanka's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Dişi

    Hocam 6 yıl önce ben bilgisayar öğretmenliğini kazandığımda 50 puan alan atanıyordu Teknik Meslek liselerine. Şuan 87 ile alıyor bölümüm. 8 bin civarında da norm fazlası var. Şerefsiz milli eğitim müsteşarı 3 sene önce çocuklar bilgisayar biliyor gerek yok diyip bilgisayar dersini kaldırdı liseden, biz kaldık ortada. Söylediğin gibi bu ülkede hiçbirşey belli olmuyor. Umudu kesmemek lazım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Gecen yil 85 aldim, bi b.ka yaramadi. Yaninda dil puani ve iyi bir akademik basarin yoksa pek umitlenme. Aslinda soylediklerim bolume gore de degisebilir. Bu yuzden bir lafa bakip da umudu kaybetmemek lazim. :) Zevk olsun diye yine girecegim, gecen yil son 5 yilin sorularini cozmustum. Bu sene o da yok. Bakalim hayirlisi...

    vatandaşa kafam girsin!..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    sınava girmiyorum (*) ama giriyo olsam da heyecan olmazdı.

                                                                                                                                                           (*)Param yoktu 40 lirayı yatıramadım.


    -----------------------------

    Peki yuksek yapmayi dusunuyor muydun hocam?


    -----------------------------

    evet dostum yükseğe mecbur kalacak gibiym. sınıf ve türkçe öğretmeni almıyolar bu sene. 6 sene okul mücadelesinin sonunda boşta kalacak gibiyim.seneye de zaten alan sınavı var nah alırlar beni :W

    gerçi almanyada bazı üniler ales ve ortalama istemiyorlarmış. onlara şansımı denicem. hem TRde yapmaktan daha ucuz bazıları.


    -----------------------------

    Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca  dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    cicosz bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaç soru var..kaçını çözeceğiz?


    -----------------------------


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca  dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.


    -----------------------------

    Hocam on numarasın valla. tek tek ünilerin sitesini bulup ordan şartına şurtuna vs bakıyodum.çok iyi oldu bu.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Basvurular geciyor yalniz, simdiden konusmaya basla. PM attim sana universitelerin arama motoru. Parasini, egitim dilini, ogrenim suresini, Almanca  dil testi isteyip istemedigini vs. yani senin istedigin tum sartlari senden isteyip karsina universiteleri cikartiyor.


    -----------------------------

    Hocam on numarasın valla. tek tek ünilerin sitesini bulup ordan şartına şurtuna vs bakıyodum.çok iyi oldu bu.


    -----------------------------

    Insallah halledersin.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Valla ilk bi girdiydim 160soru cozuluyodu o zaman yanlis gatirlamiyosam 88 aldiydim turkcede yetismediginden boslar vardi. Yeter vana dedim cekildin koseme :) he kullandik mi,? Hayir :)

    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UCANTENEKE
    UCANTENEKE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    kafanız rahat olsun ben ilk ve tek girdiğim 2010 bahar sınavında 86 aldım sayısaldan. kaç soru  olduğununu sınavda öğrendim o derece hazırlıklıydım.


    Bence bu dünya üzerinde seçilmiş ırk diye bi kavram varsa bu ırk kesin ruslardır.Onlar daha iyisini yapana kadar en iyisi onlar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    UCANTENEKE bunu yazdı:
    -----------------------------

    kafanız rahat olsun ben ilk ve tek girdiğim 2010 bahar sınavında 86 aldım sayısaldan. kaç soru  olduğununu sınavda öğrendim o derece hazırlıklıydım.


    -----------------------------

    Ortalama 3.00 ise Tubitak bursu var aylik 1200 TL.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
Toplam Hit: 4871 Toplam Mesaj: 42