Alo Fatih 3

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    canı sıkıldıkça aramış mk


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    bu sefer erdoğanın sesi değil sanki


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    işte bunlar hep demoğrasi


    Ehl-i Byte
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabudun
    karabudun's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Şaşıran var mı ?...


    "Bugünden geru divanda, dergahta, bergahta, mecliste ve meydanda Türkçeden başka dil kullanılmayacaktır." KaramanoğluMehmet Bey - 1277 -
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeg392
    zeg392's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek
    karabudun bunu yazdı

    Şaşıran var mı ?...

    Yok hacı şaşma duyumu kaybetim artık...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Basbakanin sesine benziyor ama sanirim o degil. Kibar konusuyor abi adam alakasi yok gibi


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Carlsaganandcat
    Carlsaganandcat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı

    Basbakanin sesine benziyor ama sanirim o degil. Kibar konusuyor abi adam alakasi yok gibi

    hah bende nerde kaldı diyordum, hemen yetişti bi tanesi

     

    bu da yılın en doğal ve içten protestosu; 

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/60487/0/1/kalkinma-bakanina-nukleer-protestosu.aspx


    9200 feetde alınan ilk nefes...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Muqi bunu yazdı
    siyahbereli bunu yazdı

    Basbakanin sesine benziyor ama sanirim o degil. Kibar konusuyor abi adam alakasi yok gibi

    hah bende nerde kaldı diyordum, hemen yetişti bi tanesi

     

    bu da yılın en doğal ve içten protestosu; 

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/60487/0/1/kalkinma-bakanina-nukleer-protestosu.aspx

    Biz hep burdayiz da sen kimsin fetullah ci felansin galiba. Yazdigim mesaj dan siyasi gorusumu yada siyaseten yazdigimi nasil yorumladinda onu bana bi aciklada bizimde bilmedigimiz ne var anlayak olmazmi.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    haha adama bak süper ne güzel istediği haberi açtırıyor istediğini kestiriyor :)) bi kaç gündür fatih altaylı da kanalını temizlemeye çalışıyor.. müdahelenin olduğunu da biliyordum da bu kadarını bilmiyordum.. yalan, hakaret olmadıkça insanlar fikrilerini paylaşmalı, yoksa tek tip insan yaratırsınız, robotlardan farkımız kalmaz..

     

    şu internet yasağını falan da bence bu yüzden koyuyorlar, yok özel hayatın gizliliği ihlali falan diyorlar ama bu kasetler ortaya çıktıkça adamlar ne yapacağını şaşırdılar, güzel bir kamufle ile kendi pisliklerini örtmeye çalışıyorlar.. çok dürüst insanlar ya.. anlayana... ;)


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stigma
    Stigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Dişi

    "o üzülünce ben de çok üzülüyorum." mehmet fatih saraç
    -bir büyüğüne ithafen.

    kıyamam.

    sansürün her türlüsü vuku.

     

     

     


    allcolorsarebeautiful.net
Toplam Hit: 8664 Toplam Mesaj: 73