Alo Fatih 3
-
canı sıkıldıkça aramış mk
-
bu sefer erdoğanın sesi değil sanki
-
işte bunlar hep demoğrasi
-
Şaşıran var mı ?...
-
karabudun bunu yazdı
Şaşıran var mı ?...
Yok hacı şaşma duyumu kaybetim artık...
-
Basbakanin sesine benziyor ama sanirim o degil. Kibar konusuyor abi adam alakasi yok gibi
-
siyahbereli bunu yazdı
Basbakanin sesine benziyor ama sanirim o degil. Kibar konusuyor abi adam alakasi yok gibi
hah bende nerde kaldı diyordum, hemen yetişti bi tanesi
bu da yılın en doğal ve içten protestosu;
http://webtv.hurriyet.com.tr/2/60487/0/1/kalkinma-bakanina-nukleer-protestosu.aspx
-
Muqi bunu yazdısiyahbereli bunu yazdı
Basbakanin sesine benziyor ama sanirim o degil. Kibar konusuyor abi adam alakasi yok gibi
hah bende nerde kaldı diyordum, hemen yetişti bi tanesi
bu da yılın en doğal ve içten protestosu;
http://webtv.hurriyet.com.tr/2/60487/0/1/kalkinma-bakanina-nukleer-protestosu.aspx
Biz hep burdayiz da sen kimsin fetullah ci felansin galiba. Yazdigim mesaj dan siyasi gorusumu yada siyaseten yazdigimi nasil yorumladinda onu bana bi aciklada bizimde bilmedigimiz ne var anlayak olmazmi.
-
haha adama bak süper ne güzel istediği haberi açtırıyor istediğini kestiriyor :)) bi kaç gündür fatih altaylı da kanalını temizlemeye çalışıyor.. müdahelenin olduğunu da biliyordum da bu kadarını bilmiyordum.. yalan, hakaret olmadıkça insanlar fikrilerini paylaşmalı, yoksa tek tip insan yaratırsınız, robotlardan farkımız kalmaz..
şu internet yasağını falan da bence bu yüzden koyuyorlar, yok özel hayatın gizliliği ihlali falan diyorlar ama bu kasetler ortaya çıktıkça adamlar ne yapacağını şaşırdılar, güzel bir kamufle ile kendi pisliklerini örtmeye çalışıyorlar.. çok dürüst insanlar ya.. anlayana... ;)
-
"o üzülünce ben de çok üzülüyorum." mehmet fatih saraç
-bir büyüğüne ithafen.kıyamam.
sansürün her türlüsü vuku.
