Amerika'dan Ne İstersiniz?
-
hocam nokia 8800 sirocco :D ankaradayım bende
-
ulen hatun kaza geçirmis :F
biriniz de gecmis olsun dememişsiniz hala istekler sıralanıyor.
bende demin pm attım, konuyu gezmeden yazdım essek gibi :D
neyse geçmiş olsun müride.
-
Hocam yarım kilo canının sağlığı getir başkada bişey istemeyiz. Geçmiş olsun bu arada :)
-
hocam bu işten vazgeç uğraşılmaz böye bişeyle ayrıca geçmiş olsun
-
Sharp bunu yazdı
Ya baktım da hepsiburadada bunun 2 yıl türkiye garantilisini 1100e 1200e falan satıyorlar, benim getirmemin sana hiçbir avantajı olmaz bir de tr garantisi olmaz :/ ama başka model ya da +cellular falan diyorsan yine bakalım, beraber biber gazı yemişlik indirimi akar her türlü (:
-
pm attım..
blackace tarafından 07/Eki/13 16:32 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 14415 Toplam Mesaj: 97
