Anime Sohbet Ana Konu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    emreslmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lambo :) En sevdiğim 3 anime karakterinden biri :)

    Ama senin nick bu lambomu merak ettim :):)


    -----------------------------

    kesinlikle bu =D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Lambo ne zaman sahneye cıksa gulmekten geberıyorum hıc bısey yapmasa bıle :)

    Bu arada Katekyo Hitman Reborn herkese tavsiyedir arkadaşlar :)


    www.kriptopedi.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    Ben bir death note ı izledim fırsat bulamıyorum ilk bulduğumda öneriler lazım olacak bu yüzden konuyu kaybetmemek için yerimi alayım.


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Death Note çok sağlam bir animedir. Ayrıca sinema filmi vardı sanırım . Animasyon değil normal şekilde. Boş bir vaktim olursa onuda izlerim :) L'i oynayan tipi merak ediyorum :)


    www.kriptopedi.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    Samurai Jack

    en son izlediğim.çok süper.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Samurai jack arada tnt'de denk geliyordu geçişler fln çok hoşuma gitmişti :)

     


    www.kriptopedi.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NonStop
    NonStop's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    berserki sanmıyorum türkçe manga olarak bulabileceğinizi ama internette çevirileri var.

    http://mnaki.com/

    bu siteden takip ebebilirsiniz berserki.Ayrıca sun ken rock, gamaran ve vagabond da var bu sitede mangası onlarıda tavsiye ederim.

    bu aralar kore yapımı seriler daha bi önplanda.Çizim olarakda mangadan daha iyi ve daha göz yormayan rahat okunabiliyorlar.Manhwa okumak isteyenler noblesse veya veritas ile başlayabilirler.

    Birde bleach ve naruto oalyına gelirsek ben kötü seriler derken işin ticarete dökülmesinden dedim yoksa eskiden sıkı takiçisiydim bende bu serilerin ama artık baydı işi uzattıkça uzattılar.Tadında bırakmadılar bu serileri.


    -----------------------------

    Noblesse sıkabilir biraz tarzına alışana kadar ama Veritas ve The Breaker'a hayran kalırsınız : )

     

    bu arada Veritas okumak isteyenler soldan sağa okusunlar.The Breaker ise normal manga okur gibi sağdan sola.


    darker than black...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    the breaker bildigin veritas  başlıyacaklar 2sinden birini secsin bence gerçi veritasın durumu belirsiz 2.sezon gelip gelemyeceği halen muammma hatta büyük ihtimal seri bitti yarıda kaldı konu.

    The breaker iyi seri fakat bundada basroldeki cocuk cok mal zaten bu manga ve manhwalarda baş karakterlerin mal olması klişeleşti.Başkarakterin en kötü ichigo gibi olması ideal bence.Şöyle düzgün karizmatik bişey yapamıyorlar.

    Noblesssede ki sorunda baş karakterin belirsizliği bence.Kimin baş karakter olduguna karar veremiyorsunuz dövüşcü(adını hatırlamıyorum) eleman baş karakter gibi ondan bişeyler bekliyorsunuz okurken sonra bakıyorsunuz iyicene arka plana geçiyor o başkası önplanda oluyor.Ne biliyim çözemedim ben bunu ikilemde kalıyorum hep:)

     

    Birde bleach, gantz karışımı birşeyler istiyorsanız Psyren var bitmiş bir seri bunu okuyabilirsiniz ama klişelerle dolu bir seri okuyanlar bilir:)


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    Hellsing

    Tek geçerim

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cado_
    Cado_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2010
    Erkek
    veritas çok iyi seri ama yarıda bittiği için bitirince üzülürsünüz,başlamayın bence :P.the breaker fena değil ama size tavsiyem vagabond a başlayın aşmış süper bi seridir.özellikle çizimleri baya baya iyidir.bide gantz var ilk başları baya iyi ama son bölümlerde iyice saçmaladı yinede 18 yaş üstündeyseniz iyi seridir.animeside ayrı güzeldir.anime tavsiyem edebilceğim serilerde black lagoon,tengen toppa gurren lagann,cowboy bebop,full metal alchemist brotherhood,death note ve code geass.anime izliycem diyorsanız önce bunları izleyin baya iyi serilerdir.sabırlı adamımdır 300+ bölüm izlerim diyorsanız one piece,naruto,bleach ve fairy tail de iyidir.
Toplam Hit: 14122 Toplam Mesaj: 103