folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Anıtkabir 10 Kasım Günü Saat 10:00'A Kadar Kapatıldı



Anıtkabir 10 Kasım Günü Saat 10:00'A Kadar Kapatıldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Ankara'da yaşanan olaylı 29 Ekim kutlamalarının ardından 10 Kasım törenlerine de yasak gelmesi bekleniyordu.

     

    Genelkurmay Başkanlığı’ndan yapılan yazılı açıklamada, Anıtkabir’in 9 Kasım 14.00′dan 10 Kasım günü saat 10.00′a kadar ziyarete kapatıldığı belirtildi.

    TSK’dan yapılan açıklamada şöyle denildi:

    “Atatürk’ün 74′üncü Ölüm Yıldönümü” anma törenleri kapsamında, 10 Kasım 2012 Cumartesi günü, ANITKABİR’de Sayın Cumhurbaşkanı’nın başkanlığında “Çelenk Sunma Töreni” icra edileceğinden; emniyet tedbirlerinin kontrolü ve tören hazırlıklarının yapılabilmesi maksadıyla, ANITKABİR, 09 Kasım 2012 Cuma günü saat 14.00′ten, 10 Kasım 2012 Cumartesi günü saat 10.00′a kadar ziyarete kapatılacaktır.”

    Anıtkabir yetkilileri bu uygulamanın yıllardır bu şekilde devam ettiğini söyledi ancak 10 Kasım’da 09.05′te Ata’nın huzurunda olmak isteyen onbinlerce kişi yasağa büyük tepki gösterdi.

     

    ç(ALINTI)

    http://www.pressturk.com/guncel/haber/105170/anitkabir-10-kasim%E2%80%99da-yasak.html

    http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/flas-10-kasima-da-yasak-h22225.html

     


    Minimalist Değilim Tembelim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    hele anayasının değiştirilemez ilk 3 maddesi değişsin

    bak sen o zaman filme


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harddeath0070
    harddeath0070's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    aliyk bunu yazdı

    hele anayasının değiştirilemez ilk 3 maddesi değişsin

    bak sen o zaman filme

    sendemi onu bekliyosun :d lan bişey yapmak gerek ama en sonunda ben çıkıcam başlatcam anarşiyi varmısın :d :d :d. şimdi bunlar görüyodurda beni anasını satiyim almaya gelirler bes dk sonra.


    Kafan seni dağıtmadan sen onu dağıt...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    evet duvara karşı filmini izeleyelim bu duvarın üstünde duranlar o duvar yıkılınca neyin üstünde durucaklar çıkmaz yola girmiş bir türkiye ya duvarı yıkacak geçicek yada duvar onu yıkıcak bu adamlar bizi duvara karşı götürüyor songaz cumhuriteyi bayramını yasakla 10 kasımı yasakla daha neleri yasaklıycaklar bakalım  özgürlük ileri demokarsine attıram bensizin


    insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    zatenben kendimi bildim bileli protokol anıtkabirden çıktıktan sonra giriyodum.. pratikte değişen bişey olmıcak benim için :)

    muhtemelen 29 Ekim misali bi kalabalık olursa oradan çıkamamaktan korktular :D


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    lan oğlum kime sorsam sövüyo bu adamlara sen desteklemiyosun ben desteklemiyorum ulan kim oy verdi bunlara amk kimse sorsam ben vermedim vay amk :)


    Defne hifa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek
    Tnrsk bunu yazdı

    lan oğlum kime sorsam sövüyo bu adamlara sen desteklemiyosun ben desteklemiyorum ulan kim oy verdi bunlara amk kimse sorsam ben vermedim vay amk :)

    vatansız kansız halsiyetsizler destekliyor.


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. #herseycokguzelolacak
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    gün gelir Atatürkü silmeye çalışanları Türk milleti tarihten siler elbet.

    saat 9. 05 geçe saygı duruşu çelenk koyma tören yapılmayacak saat 9.05 geçe anma etkinlikleri ve yurtta uygulanan siren sesi çalmayacak

     Atatürk hey gidi Atatürk...Türklerin Atası ne istiyorlar ki senden 

     http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2012/05/20120505-7.htm

     

    kaygusuz tarafından 06/Kas/12 19:35 tarihinde düzenlenmiştir

    Siyasal islam donunuzu alır, radikal islam kellenizi... Kökten devrimci Radikal Hack nerede o günler...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cracker
    cracker's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Way anasını işe bak. Şimdi Cumhuriyet  elden gitti.  dimi :)  haydin meydanlara:)


    Sana Verilecek En İyi Ceza Kısasa Kısastır, Şiddetli Bir Ceza Şehvete Esir Olanı Gaflet Uykusundan Uyandırır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Homo

    Uzun bir "Ah" çekilesi durum. Yok yani anlamıyorum Atatürk mü biz mi bunların analarını mı şey etmişiz ki böyle yapıyorlar..


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala taş arar.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Ülke Hakketen muz cumhuriyeti olduya lan. Demek ki Askeri çokertmek askeriyeyi yıpratmak bunun içindi. Bu forumda siyaset yapilmiyor yapilsa. Tüm akpartilere söverdim doya doya. :D

Toplam Hit: 4851 Toplam Mesaj: 55