folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Antakya Cidden Bu Durumda Mı ?



Antakya Cidden Bu Durumda Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    adana kozan'da satılık evimiz var, işte emlakçıya mı versek gibisinden düşünürken milliyet emlağa falan verdik, sahibinden.com olsun falan, neyse telefon geliyor işte ne kadar olur en son gibisinden, biz bişi söylüyoruz adam duruyor arapça tercüme ediyor, dairelerde dedemlerden kalma yani orda dayım teyzem oturcak icabında, biz de araştırdık genel kanı iyisi çok iyi ama kötüsü bizden uzak allaha yakın olsun şeklindeydi, zaten kesinlikle kiraya vermeyin diyorlar sürekli sorun çıkıyormuş

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cem-engine
    cem-engine's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    selam hocalar ben antakyalıyım.ve söyleyebileceğim şey arkadaşın paylaştığı haber kesinlikle doğrudur hatta hafifletilmiştir.öncelikle size bunların neden yapıldığından söz edeyim.bir zamanlar antakya son derece demoktrat ve özgürlükçü bir kesimdi.muhafazakar partilere çok az oy çıkardı.fakat son hükümet ilk gendiği günden şimdiye kdar antakya ve hataya iskan politikası uyguladı.siz şimdi suriyeli diyorsunuz da buraya onbinlerce afgan getirildi bundan haberiniz var mı?zaten şehirde varoşlarda yaşayan ve kötü nam salmış çingeneler ve kurbatlar vardı.bunlar dilencilik,eskicilik,yankesicilik ve hırsızlık yapar daha çok.şehrin bir ucundan başka bir ucuna dilenmek için gelir,fırsatını ilk buldukları anda da hırsızlık filan yapabilirler.bunların kadın ve çocuklarının bile cebinde silah ve bayıltıcı sprey bulunur.neyse halk genel olarak bunlara karşı kendini koruyor zaten.bunları geçtim tam bilmiyorum 5 6 yıldır yoğun bir şekilde afgan  geldi şehre.bunlar parasız pulsuz ve niteliksiz insanlar.şuan şehrin göbeğinde köprübaşında sabah gidip görebilirsiniz ki 30 40 kişi bekler en az.ellerinde kazma kürek gelen arabaları durdurup iş lazımmı diye sorar.ve amelelik için iş dilenir.zaten yapabildikleri bir tek amelelik gerçi devlet bakıyor onlara.çarşıya çıkıp gezdiğimizde gittikçe daha da çok görür olduk bunları.şehrin dengesini sarstılar.hastanelerde ayak basacak yer kalmadı.her birinin elinde yeşil kartı binlerce değişik insan kaynıyor hastaneler.yeminle çok acil bir durumun olmasa asla gitmezsin delet hastanesine.gerçi maddi durumun iyi değilse  ne yapacaksın mecbur devlet hastanesine gideceksin.ve o iğren. kokuları,kalabalığı ve ne idüğü belirsiz insanları çekeceksin.sözde buranın yerlisisin ama onların yanında ezilceksin.afganları geçtim sıra suriyelilerde.suriyede olay yaşandı,bizim devlet hemen kucak açtı.adamlar kendi ülkelerinde terör estiriyor,fakat türkiyede kahraman gibi karşılanıyor.peki neden yapılıyor bunlar?hemen açıklayayım.bildiğiniz gibi antakya arap nüfusunun türkiyede en yüksek oranda olduğu il.bu arap kökenli türk vatandaşların da mezhepi nusayrilik.evet,beşar esad ailesinin ve suriyenin tahminen yüzde 10-15 i de öyle.yani soydaş ve aynı mezhepe inanıyor.fakat suriyeliler bu durumdan şikayetçi,esad isterse ağzıyla kuş tutsun yine de onu istemiyor bu muhalifler.tabi ülkede kendisini destekleyen ciddi derecede sunni kesim,aleviler ve hristiyanlar var.neyse bizim devletin niye diğer milletlerin insanlarına kucak açtğınıa gelelim.dediğim gibi antakyanın ve hatayın ciddi bir kısmı arap kökenli nusayri.ve bu vatandaşlar genellikle sol partilere oy verir.zaten akp nin antakya da seçimi kazanmasından önce 2 kez üst üste chp kazanmıştı.kısaca oy gelmiyordu burdan.tabiki el atılması gerekiliyordu buna.daha önceki iktidarlarda bunu uygulamıştır sunni vatandaşları hataya iskan ederek.bu çok sorun olmamıştı.halk bir şekilde kaynaşmıştı.fakat bu yurt gelen ne idüğü belirsiz kişiler şehrin dengesini fena halde bozdu.adamlar kendi ülkelerininde rahat durmuyor ne  bekliyorsun bunlardan.ama sorun yok,çünkü bu mübarek insanlar nüfus dengesini tersine çevirecek ve bu da direkt oyları etkileyecek.ama adamlar gelip haydutluklarına devam ediyor.antakyada bizim yaşadığımız yerden dolayı henüz bir olaya rastlamadım ben ama samandağda ve antakyanın kimi yerlerinde çetelik yapıyorlarmış.mesela bir haber duydum samandağda 3-4 kişi yakaladıkları bir nusayriyi(arap alevisi) yakalayıp dövmüşler.bu adamın akrabaları da toplanıp yakaladıkları 3 5 suriyeliyi dövmüş.hastaneye kaldırılmışlar hemen,orda da olaylar sürmüş.samandağlı bir arkadaşım diyor ki artık samandağın yerli insanları kendilerini koruyabilmek için silahlanmaya başlamış.çünkü suriyeliler ciddi sataşıp saldırmaya başlamışlar.eğer dağdan inip bize saldırırlarsa ne yapacaz diyor bu tanıdık.devlet bunları görmezden gelecek,yoksa tüm politikasına ters düşer.kiliste yaşananları,çadır kentlerde olanları zaten haberlerden gördünüz.bakalım bu azgın teröristler ciddi bir şekilde saldırıp insanları öldürmeye,yağmalamaya başlayınca ne olacak.zaten sosyal hizmetler yeterince aksamış durumda.hastanelerde yeşil kartlı acayip insanlar var.şehir zaten yeterince kozmopolit 10 15 milletten adam var.bunlar öyle ya da böyle sakin bir şekilde yaşarken bu dağdan gelen adamlar istila edince ne olacak görecez.olunca yapınca filan diyorum da zaten yapıyorlar.şehrin genel görüntüsünü,huzurunu bozmalarını bırak yakında biz hataylıları tehdit edecekler.yaşadığımız yerlere göz dikecekler.o zaman ne olacak sorarım size.bu insanlar kendi ülkelerinin dağılmasını göze almış.sizce onları burda kim tutabilir.yeter ya yeter.

    sor bakayım alevi-sunni hangi antakyalı istiyor onları burda.antakya şuan durumu en iyi olan ilçe.sınırdaki ilçelere,köylere ne olacak.suriyelilerin nefret ettiği samandağlılara ne olacak.

    ne olacak bizim halimiz?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    kaygusuz bunu yazdı

    nolacağı belli  ileride ortalık karışacak hacı

    adamlar terörist ve gelecek yıllarda ülkede isyan çıkaracak ayaklanma çıkaracakları bugünden belli.

    malız ki bu teröristleri ülkeye alıyoruz. dünyada devlet desteğiyle terörist besleyen tek ülkeyiz.

     

    Kaygusuz Hocam Sende Her Gördüğünü Terörist sanma Paranoyandan Bir Kurtulurmusun Lütfen.!

    Tamam Oradaki Durum Yazıyı Okuduğum ve Şimdiye Kadar Duyduklarım İtibari ile İyi Değil. Oradaki İnsanlar İyi Durumda Değiller. Yaşadıkları Yerlerden Ölüm Korkusu ile Sökülüp Buralara Gelmişler. Huzursuzluk var Kavgalar Olabiliyor Haliyle. 

    Devlet Bir Çözüm Getirecektir Kanaatindeyim Bölgedeki Huzursuzluklara.

    Adamların Terör ile Alakaları Olduğunu Zannetmiyorum. Ancak Suriye Açık Ve Alenen Destek veriyor Teröre.!

    sennde bu tutumun yanlış ShockMan suriye bize normal şartlarda bi sıkıntı çıkarmaz ama oranın devlet görevlileri ajanlar vs. ırak gibi oraları da karıştırıyor..  sırayl ya yönetim değiştiiliyor yada iktidarı savaş ile alıyorlar bizim devlet ögrevlileride yardımcı oluyor Türk insanı ise sadece bakıyor yapıcakbişey yok diye..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    burda suç hükümetin,hatalı politikalar

    tehlike kendi toprağımızda barındırılıyor

    nasılsa kuzeyde bir boşluk bölge var oralarda bir tampon bölge oluşturabilirdi

    zamanında doğru hatırlıyorsam doğuda yine savaş vardı ve peşmerge v.s ne varsa

    ülkeye girmelerine barınmalarına izin verilmişti ve aralarına teröristler karışmış ve içeriye kolayca sızmışlardı

     


    mademki türksün systeme göster ürksün
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Akp yandaşıyım ama burdaki politika yanlıştı hata yapıldı. böyle olucağını tahmin etmeliydiler. Bide antakya gibi biryere yerleştiriyorsun adamlar zaten orası bizim gözüyle bakıyorlar Antakya'ya. Geç olmadan bunu çözmeli hükümet yoksa bu zırtopozlar orayı resmen işgal edicek.Hayır anlamadığım şey amk Suriyesine atar yapıyoruz da bi kaç çapulcuya siktirin gidin mi diyemiyoruz kendi vatandaşını önden alcağı yerde mağdur olan vatandaş oluyor. 


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek
    garga bunu yazdı

    "antakyali"lari "kibrisli" diye "suriyeli"leride "turkiyeli" diye degistir...

    daha oncesini demiyorum ama son 3-4 senedir durum bu kibrista tabi anlatamiyoruz kimseye o ayri, hemen turk dusmanligina vuruluyor... bir yerlesim yerine, bir anda, disardan, o yerlesim yerini bilmeyen, cahil insan yigarsan boyle olur. adamlar direkman gaspa ve yagmaya basliyor, yollari hastaneleri gordukleri anda, sanki yillardir orda yasayanlar bunlari haksiz elde etmis gibi bir psikoloji olusuyor insanlarda ve artik sira bizde hissi olusuyor, bu cok feci bisey ve onune gecmek imkansiz...

    su anda kibristada devlet hastanelerinde yerli nufus yok, yerli nufustan catir catir bagis adi altinda para alinirken turkiyeli iscilerden para alinAmiyor, zaten para talep edildimi aninda ortalik karisiyor.

    beli silahli kurt polat alemdarlar dolasiyor heryerde, adamlar turklere duyduklari dusmanliklari kibrisli turklerden cikariyorlar, turkiyede rahat rahat yapamadiklarini kibrista yapiyorlar, ne polis takiyorlar ne asker... kendi aralarinda kavgalar ediyorlar toplanip kimin suclu kimin sucsuz olduguna karar veriyorlar ne mahkeme var ne bisey, 1930-40larin teksasi gibi...

    demek hatayda o durumda. bunun sebebi belli, nasilki bizimkiler pasaport kontrolunu falan kaldirip kimlikle girisleri actilar, neymis efendim kolaylik olsun. tabi oyle olunca elini kolunu sallayan giriyor, ayni sekilde tayyipcigimde komsularla 0 sorun dedi sinirlari acti ayni bok ordada olmus...

    e simdi ne diyecegiz, insan haklari var onlarda insan mi diyecegiz? yoksa "aaa zamaninda turist olarak gelip paralari sacarken iyiydi, bizim sayemizde zengin oldunuz" derse sevgili suriyeli fellahlarimiz ne diyecegiz? "butun evleri biz kiralarik lan, bizim sayemizde geciniyorsunuz" derse ne diyecegiz? ama yok onlarda insan be gulum...

    son edit:

    neyse demek istedigim su, eger bu okuduklarimiz dogruysa, yaraaa yedik demektir... bu adamlari ordan cikarmaniz artik imkansiz yakinda bunlar hatay bizimdir diye ayaklanirlar bi bokda yapamayiz, arap bahari arap bahari gotumuzun bahari aslinda, sanki "yuzyillardir ezilmis" buyuk bir insan toplulugu varmista simdi olumune butun parasi olana, evi olana arabasi olana savas acmis gibi bir durum var bolgede... sanki hickimse hakkiyla calisip elde etmemis gibi, biraz fakir ve ac gozlu olan insanlar gelip milletin yasam alanlarini gasp ediyor. bisey soyleyemiyorsun cunku adam "yuzyillardir ezilmis". bence yaraaaa yedik onu diyim... turkiyeye guveniyorduk biz aslinda ama sanirim avrupayida gec en son USAe veya Avustralyaya falan kacmak zorunda kalicaz...

    3 senedir kıbrıstayım böyle şeyler görmedim. sallama hocam. kıbrısta askere hele hele polise bir şey diyeceksin ha, vatandaş değilsen, sikerler...


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kararti
    kararti's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek

    Haftaya nasibse antakya dayım gidip bi kendi gözlerimle göreyim. Arkadaşın dediği gibi bi durum olursa s..kerler özgür suriye ordusunda Hatay daki kadar keleş yoktur :))


    Bayram geçtikten sonra yak g.tüne kınayı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cem-engine
    cem-engine's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek
    kararti bunu yazdı

    Haftaya nasibse antakya dayım gidip bi kendi gözlerimle göreyim. Arkadaşın dediği gibi bi durum olursa s..kerler özgür suriye ordusunda Hatay daki kadar keleş yoktur :))

    ne dediğini anlayamadım hocam

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek
    cem-engine bunu yazdı
    kararti bunu yazdı

    Haftaya nasibse antakya dayım gidip bi kendi gözlerimle göreyim. Arkadaşın dediği gibi bi durum olursa s..kerler özgür suriye ordusunda Hatay daki kadar keleş yoktur :))

    ne dediğini anlayamadım hocam


    Keleş = kalaşnikof = kalashnikov :)

    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cem-engine
    cem-engine's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek
    LasTMohicaN bunu yazdı
    cem-engine bunu yazdı
    kararti bunu yazdı

    Haftaya nasibse antakya dayım gidip bi kendi gözlerimle göreyim. Arkadaşın dediği gibi bi durum olursa s..kerler özgür suriye ordusunda Hatay daki kadar keleş yoktur :))

    ne dediğini anlayamadım hocam


    Keleş = kalaşnikof = kalashnikov :)

    o değil,hataylılar da böyle silahlar olduğunu nerden çıkarmış,ben onu sordum.benim yakın çavremde kimi yerlerde ancak otomatik ya da eski tip çift silah var,keleşli göremedim henüz.hataylılar hümanist olur genelde :)

    edit:bir de pompalı da bulunur tabi,ama keleş ömrümde görmedim ben.siz yanlış biliyormuşsunuz burayı

    cem-engine tarafından 19/Ağu/12 01:28 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 8227 Toplam Mesaj: 46