folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Antakya Cidden Bu Durumda Mı ?



Antakya Cidden Bu Durumda Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek
    cem-engine bunu yazdı
    LasTMohicaN bunu yazdı
    cem-engine bunu yazdı
    kararti bunu yazdı

    Haftaya nasibse antakya dayım gidip bi kendi gözlerimle göreyim. Arkadaşın dediği gibi bi durum olursa s..kerler özgür suriye ordusunda Hatay daki kadar keleş yoktur :))

    ne dediğini anlayamadım hocam


    Keleş = kalaşnikof = kalashnikov :)

    o değil,hataylılar da böyle silahlar olduğunu nerden çıkarmış,ben onu sordum.benim yakın çavremde kimi yerlerde ancak otomatik ya da eski tip çift silah var,keleşli göremedim henüz.hataylılar hümanist olur genelde :)

    edit:bir de pompalı da bulunur tabi,ama keleş ömrümde görmedim ben.siz yanlış biliyormuşsunuz burayı


    Hocam hem sinir sehri, hem de kiyisi var. kacakciligin yogun oldugu yerler oralar. Neler gelip neler geciyordur. Bir de sadece hatay icin degil bu. Bi savas ciksa en az tskdaki kadar silah da halktan cikar bu ulkede. At avrat pusat :)

    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    bakalım bu işten nasıl bir bela alacak türkiye başına.Adamlar ordan tüyüp istanbula falan göç ederlerse işler çok değişir.


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    ExpirE bunu yazdı

    salak yerine koyuluyoruz

    +1

     


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Belayı aldık başımıza yalnız bu batı yanlısı medyamız çok şeyi saklıyor sansürün bini bin para.orada bir şey yok her şey normal demek aptallıktır bakın bakalım benzer örneklerimize.1991 1. körfez savaşında amerikan askerinin oyunuyla kuzey ıraktaki kürtler çoğu pkk altyapısı 500 bin kürt türkiye ye giriyor o zamanki amerikan uşağı 1.tayyoş özal hemen birleşmiş milletleri devreye sokuyor abd nin bölge paralelleri bugünkü kuzey ırak kürt bölgesi ortaya çıkıyor.türkiye o zaman hem başına büyük bir mülteci ve pkk belası alıyor hemde abd nin bölgeye askerini alıyor çekiç güç.yarında olacağı aynı.1980 öncesi türkiye hortlatılan sözde komünizmi ezmek için karşı bir kutuba ihtiyaç vardı aşırı bir sağ kesim eşittir iç savaş bize bunları yaşattılar ellerini oğuşturarak şimdide bir yerlerde bir şeyler gelişiyor.onlar yine ellerini oğuşturuyorlar.yazık o bölgede olupta gerçek namusuyla yaşamak isteyen devletine bağlı vatandaşlarımıza huzurları kalmamış yıllardır yaşadıkları alanlar savaş lojistik alanı olmuş.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    ben arkadaşlarımdan bildiğim kadarıyla antakya ve adana insanlarına güveniyorum. eğer orada bi ipnelik yaparlarsa bu vatandaşlarımız onları ters çevirip düz misafir eder.

    edit : evet kendi fikirlerime ve öz kültürüme ters bir mesaj oldu fakat görülen o ki devlet güçleri birçok açıdan etkili olamıyor gibi.

    bir milleti politik oyunlarla kandırabilirsiniz, medyayla kandırabilirsiniz, çeşitli organizasyonlar kurarak birebir iletişim ile de kandırabilirisiniz, ancak en sonunda iş bu milletin mahallesine sokağına evine kadar girdiğinde vatan toprağına tecavüz etmeye kadar ileri gidildiğinde artık o milleti kandırmanın hiçbir yolu kalmaz. umarım bu kadar ilerlemez olaylar.

    misafir, misafirliğini bilse...

    Prometheus tarafından 19/Ağu/12 03:52 tarihinde düzenlenmiştir

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kararti
    kararti's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek
    LasTMohicaN bunu yazdı
    cem-engine bunu yazdı
    LasTMohicaN bunu yazdı
    cem-engine bunu yazdı
    kararti bunu yazdı

    Haftaya nasibse antakya dayım gidip bi kendi gözlerimle göreyim. Arkadaşın dediği gibi bi durum olursa s..kerler özgür suriye ordusunda Hatay daki kadar keleş yoktur :))

    ne dediğini anlayamadım hocam


    Keleş = kalaşnikof = kalashnikov :)

    o değil,hataylılar da böyle silahlar olduğunu nerden çıkarmış,ben onu sordum.benim yakın çavremde kimi yerlerde ancak otomatik ya da eski tip çift silah var,keleşli göremedim henüz.hataylılar hümanist olur genelde :)

    edit:bir de pompalı da bulunur tabi,ama keleş ömrümde görmedim ben.siz yanlış biliyormuşsunuz burayı


    Hocam hem sinir sehri, hem de kiyisi var. kacakciligin yogun oldugu yerler oralar. Neler gelip neler geciyordur. Bir de sadece hatay icin degil bu. Bi savas ciksa en az tskdaki kadar silah da halktan cikar bu ulkede. At avrat pusat :)
     
    Ben aynısını diyecektim çok yaşa bence bu memlekette yerin üstünde olandan fazla silah yerin altında vardır. ayrıca cep telefonu değil ki bu benim keleşim var bakın diye sokakta gezilmez diye tahmin ediyorum.
     

     


    Bayram geçtikten sonra yak g.tüne kınayı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    Free_Mans bunu yazdı
     

    3 senedir kıbrıstayım böyle şeyler görmedim. sallama hocam. kıbrısta askere hele hele polise bir şey diyeceksin ha, vatandaş değilsen, sikerler...

    ya hic gazete okumuyorsun ya da hic hastaneye gitmedin. benim bahsettigim turkiyeden gelen ogrenciler yada kumara gelen turistler degil... lefkosa sur icine gidersen ne demek istedigimi anlarsin... adam kesenler 3bin tl odeyip disari cikiyor, yakin dogudaki kurt-turk kavgalarinidami hic duymadin, konser gecesi arabalarin bagajlarindan cikan afisler sopalarla pkk propagandasi yapti adamlar poliste hepsini sinir disi etti sonra noldu ? 3 ay sonra hepsi aynen yengen geri geldiler, kktc polisi atar, "baska birileri" bu adam girecek dedimi o adam o adaya elini kolunu sallaya sallaya (polisede selami cakarak) girer! derin bilgiler bunlar... daha soyleycek anlatacak cok seyler cok bildiklerim var.

    boyle seylerin kibrista yasanmasi imkansiza yakindi 5 sene once. sallamiyorum, 3 senedir ordasin  3 seneden oncesini zaten bilemezsin...

    o polis dedigin zaten sadece vatandasini sikiyor gerisini iceri aliyor ama sonra elcilikten telefon geliyor sonra gotleri 3 bucuk atiyor, ben biliyorum ne konustugumu merak etme.

    sen hic yanliz yasayan kadinlarin evlerinin zilini calip para istendigini duydun mu ? vermezsen seni gebertiriz dendigini ? polise sikayet ediliyor bu adamlar polis biz bisey yapamayiz isimiz basimizdan askin diyor bolge bolge parselli adamiz su an, bu dedigim girnede kalan ingilizlerede yapiliyor, magosa marasta kalan kibrisli turklerede... 3-5te degil bu olaylar cok var boyle, salliyorsun diyeceksin gotureyim seni insanlarin gozlerindeki korkuyu gor sende anlarsin. herkes silahlanmaya basladi kibrista neden acaba ?

    tarihi gecmis kasar peynirlerinin magosa limaninda tekrardan paketlenip piyasaya suruldugunu biliyormusun?

    ya karpazdan sandallarla torba torba extacy indirildigini, yaninda 10-15 suriyeli afkanistanli kacakta bonus?

    al bak bunu oku;

    http://www.kibrisgazetesi.com/popup.php/cat/2/news/145855/PageName/Ic_Haberler

    Bu Tekjen Finans LTD nedir biliyormusun?

    underground bir ortam yapsakda yuzyuze anlatsam keske bu pislikler parsel parsel hem kibrisi hem turkiyeyi bok cuvalina cevirdiler yapacak bi bokumuzda yok oyle mal gibi izliyoruz...

    edit: neyse konumuz hatay siktiret kibrisi.

    garga tarafından 19/Ağu/12 06:45 tarihinde düzenlenmiştir

    anca gidersin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek
    cem-engine bunu yazdı

    selam hocalar ben antakyalıyım.ve söyleyebileceğim şey arkadaşın paylaştığı haber kesinlikle doğrudur hatta hafifletilmiştir.öncelikle size bunların neden yapıldığından söz edeyim.bir zamanlar antakya son derece demoktrat ve özgürlükçü bir kesimdi.muhafazakar partilere çok az oy çıkardı.fakat son hükümet ilk gendiği günden şimdiye kdar antakya ve hataya iskan politikası uyguladı.siz şimdi suriyeli diyorsunuz da buraya onbinlerce afgan getirildi bundan haberiniz var mı?zaten şehirde varoşlarda yaşayan ve kötü nam salmış çingeneler ve kurbatlar vardı.bunlar dilencilik,eskicilik,yankesicilik ve hırsızlık yapar daha çok.şehrin bir ucundan başka bir ucuna dilenmek için gelir,fırsatını ilk buldukları anda da hırsızlık filan yapabilirler.bunların kadın ve çocuklarının bile cebinde silah ve bayıltıcı sprey bulunur.neyse halk genel olarak bunlara karşı kendini koruyor zaten.bunları geçtim tam bilmiyorum 5 6 yıldır yoğun bir şekilde afgan  geldi şehre.bunlar parasız pulsuz ve niteliksiz insanlar.şuan şehrin göbeğinde köprübaşında sabah gidip görebilirsiniz ki 30 40 kişi bekler en az.ellerinde kazma kürek gelen arabaları durdurup iş lazımmı diye sorar.ve amelelik için iş dilenir.zaten yapabildikleri bir tek amelelik gerçi devlet bakıyor onlara.çarşıya çıkıp gezdiğimizde gittikçe daha da çok görür olduk bunları.şehrin dengesini sarstılar.hastanelerde ayak basacak yer kalmadı.her birinin elinde yeşil kartı binlerce değişik insan kaynıyor hastaneler.yeminle çok acil bir durumun olmasa asla gitmezsin delet hastanesine.gerçi maddi durumun iyi değilse  ne yapacaksın mecbur devlet hastanesine gideceksin.ve o iğren. kokuları,kalabalığı ve ne idüğü belirsiz insanları çekeceksin.sözde buranın yerlisisin ama onların yanında ezilceksin.afganları geçtim sıra suriyelilerde.suriyede olay yaşandı,bizim devlet hemen kucak açtı.adamlar kendi ülkelerinde terör estiriyor,fakat türkiyede kahraman gibi karşılanıyor.peki neden yapılıyor bunlar?hemen açıklayayım.bildiğiniz gibi antakya arap nüfusunun türkiyede en yüksek oranda olduğu il.bu arap kökenli türk vatandaşların da mezhepi nusayrilik.evet,beşar esad ailesinin ve suriyenin tahminen yüzde 10-15 i de öyle.yani soydaş ve aynı mezhepe inanıyor.fakat suriyeliler bu durumdan şikayetçi,esad isterse ağzıyla kuş tutsun yine de onu istemiyor bu muhalifler.tabi ülkede kendisini destekleyen ciddi derecede sunni kesim,aleviler ve hristiyanlar var.neyse bizim devletin niye diğer milletlerin insanlarına kucak açtğınıa gelelim.dediğim gibi antakyanın ve hatayın ciddi bir kısmı arap kökenli nusayri.ve bu vatandaşlar genellikle sol partilere oy verir.zaten akp nin antakya da seçimi kazanmasından önce 2 kez üst üste chp kazanmıştı.kısaca oy gelmiyordu burdan.tabiki el atılması gerekiliyordu buna.daha önceki iktidarlarda bunu uygulamıştır sunni vatandaşları hataya iskan ederek.bu çok sorun olmamıştı.halk bir şekilde kaynaşmıştı.fakat bu yurt gelen ne idüğü belirsiz kişiler şehrin dengesini fena halde bozdu.adamlar kendi ülkelerininde rahat durmuyor ne  bekliyorsun bunlardan.ama sorun yok,çünkü bu mübarek insanlar nüfus dengesini tersine çevirecek ve bu da direkt oyları etkileyecek.ama adamlar gelip haydutluklarına devam ediyor.antakyada bizim yaşadığımız yerden dolayı henüz bir olaya rastlamadım ben ama samandağda ve antakyanın kimi yerlerinde çetelik yapıyorlarmış.mesela bir haber duydum samandağda 3-4 kişi yakaladıkları bir nusayriyi(arap alevisi) yakalayıp dövmüşler.bu adamın akrabaları da toplanıp yakaladıkları 3 5 suriyeliyi dövmüş.hastaneye kaldırılmışlar hemen,orda da olaylar sürmüş.samandağlı bir arkadaşım diyor ki artık samandağın yerli insanları kendilerini koruyabilmek için silahlanmaya başlamış.çünkü suriyeliler ciddi sataşıp saldırmaya başlamışlar.eğer dağdan inip bize saldırırlarsa ne yapacaz diyor bu tanıdık.devlet bunları görmezden gelecek,yoksa tüm politikasına ters düşer.kiliste yaşananları,çadır kentlerde olanları zaten haberlerden gördünüz.bakalım bu azgın teröristler ciddi bir şekilde saldırıp insanları öldürmeye,yağmalamaya başlayınca ne olacak.zaten sosyal hizmetler yeterince aksamış durumda.hastanelerde yeşil kartlı acayip insanlar var.şehir zaten yeterince kozmopolit 10 15 milletten adam var.bunlar öyle ya da böyle sakin bir şekilde yaşarken bu dağdan gelen adamlar istila edince ne olacak görecez.olunca yapınca filan diyorum da zaten yapıyorlar.şehrin genel görüntüsünü,huzurunu bozmalarını bırak yakında biz hataylıları tehdit edecekler.yaşadığımız yerlere göz dikecekler.o zaman ne olacak sorarım size.bu insanlar kendi ülkelerinin dağılmasını göze almış.sizce onları burda kim tutabilir.yeter ya yeter.

    sor bakayım alevi-sunni hangi antakyalı istiyor onları burda.antakya şuan durumu en iyi olan ilçe.sınırdaki ilçelere,köylere ne olacak.suriyelilerin nefret ettiği samandağlılara ne olacak.

    ne olacak bizim halimiz?

    Hocam çok abartıyorsun. Samandağda şöle olmuş ta bi rkadaş söle demişte ... Geç bunları. Somut bişey göster.

    Arkadaşlar samandağda kendini büyük sanan küçük mahalli çeteleşmeler yıllardır mevcut zaten. Ayrıca tamamında değil ama çoğunda silah mevcuttur. Tabiki önemli olaylar olsa tvlerde duyardınız. demekki büyük şeyler olmamış. Türkiyenin her yerinde her gün kavga çıkabiliyor. basit meselelerden olsa bile öyle...

    Ayrıca antakyada hiçbir zaman alevi-sünni kavgası olmamıştır. Din veya mezhep çatışması olmaz orada. Çok çeşitli kültürler ve dini inançlarıyla halk samimi olarak yaşamaktadır. Esnaftan da fark edebilirsiniz bunu. Afganlar antakyaya yeni gelmedi. Uydukent ile hava alanı arasında 2-3 köy kurulmuştu o da chp döneminde... Afganistan işgal edildiğinde... Şu sıralar senin afganları sık görmen çarşıya sık gitmendendir. Onlar da ekmeklerinin peşinde. Kimi kıyafet falan satarak kazanmaya çalışıyor hayatını kimisi de amelelik yaparak. Bunun nesi yalnış ? Nesi aykırı ?

    Sen ne zaman nerede gördün yabancıı birinin Türk Vatandaşından ayrıcalıklı olduğunu ? Biraz düşünceli ol. Sonuçta komşu ülkeden savaştan kaçarak gelmiş bu insanlar. Onları nlamaya da çalışma. Sadece biraz anlayışlı ol. Bir tebessüm çok şeyi çözer.

    Anladığım kadarıyla sen de alevisin. Bak kardeşim,

    inancından dolayı kimse seni küçük görmez, göremez ona göre de tavır yapmaz. Bu güne kadar sen hiç bir afganın bir olaya karıştığını gördün mü ? TV ye de haber oldumu ? Çadırkentlerdeki birkaç provokatif hareket dışında önemli süriyeli vakası gördün mü ?

    Hayal aleminde yaşamayalım. Bütün bunlar senin hüsnü kuruntun. Çevrene iyi bak.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    20 gün antakyada kalan gazetecilerden dinleyin bu amerikan teröristlerini

    http://www.youtube.com/watch?v=Z5ZN9JtjTzo&feature=share

     

     

    http://www.youtube.com/watch?v=HH9bBq9oPXk&feature=share

    t
    eröristlere günde 50 sefer düzenleyen devletimiz esad bu teröristlerin kökünü kurutunca görüşürüz. 

    terörist besleyen ülke olarak reziliz 

    -Aylar sonra umarım diyeceğiz ki : esad ülkesindeki teröristleri cehenneme yolladı.
    biz  25 yıldır yollayamadık üstelik besliyoruz teröristleri.  

    kaygusuz tarafından 19/Ağu/12 11:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    EnableTurk bunu yazdı
    ExpirE bunu yazdı

    salak yerine koyuluyoruz

    +1

     

    +2

    Bu ülkenin devlet yöneticileri, askeri, polisi birşey yapamıyorsa koskocaman bir HALK var. Onlar gereğini yapar.

Toplam Hit: 8226 Toplam Mesaj: 46