Apo Nun Sadık Dostu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    ulaa topunun yeri kara toprak !

    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    alp bunu yazdı:
    -----------------------------
    peki apoya "sayın" diyenleri napmak gerek Qin?
    -----------------------------
    peki ergenekon terör örgütünün avukatıyım diyenleri napmak gerekir ?

    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    arkadaşlar anlıyamıyorsunuz degilmi? gazetecilik budur? bu fotolar ile adamın apoyu sevdigi anlamına gelmez.. yani adamın başka türlü nasıl röportaj yapmasını bekliyorsunuz??

    ayrıca underzeroya aynen katılıyorum baya eski fotolar ne olduda birden şimdi ortaya cıktı? stvye sormak lazım nerden bulmuşlar acep? 


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    gırtlağını siktiminin  pezevengi pkklı degılmı alayı orospu çocuu işte amk dönek ıpneler :@ orospu evlatları :@

    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    @Qin

    Ne yaparsan yap banane. istersen skp denize at.. Aynı şeyleri apoya sayın diyen için de yapalım mı??

    Bu adama sen vatan haini diyosan, sayın diyen de vatan hainidir. İkisi de sözlerinden görüntülerinden yargılanır, eylemleri yok çünkü bu yüzden ikisini de aynı kefeye koymak gerekir

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    olivetti bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadaşlar anlıyamıyorsunuz degilmi? gazetecilik budur? bu fotolar ile adamın apoyu sevdigi anlamına gelmez.. yani adamın başka türlü nasıl röportaj yapmasını bekliyorsunuz?
    -----------------------------
    yok böyle bişey ya her yerde resimler cekmiş akşam yemekleri orda burda kardeşim demesi ve bir cok sey

    sence türk milletinin onurumu önemli apo denen itle raportajmı daha önemli

    şehitlerin kemiklerinin sızlamasımı önemli raportajmı önemli ?

    komik olma hocaya ya

     yüzlerce resim raportaj için öylemi

    biri raportaj için apoya gül uzatır biri yemek partisi düzenler  her yerde örüt elemanı gibi resimler cektirir kardeşim der oldu olası apoya raportaj için bikere falan verseydik ?

    veya giderken yanımızda bir kaç nataşa falan götürelim nede olsa apoyla raportaj yapmak cok önemliyse

    saçmalamayın allah askına


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    alp bunu yazdı:
    -----------------------------

    @Qin

    Ne yaparsan yap banane. istersen skp denize at.. Aynı şeyleri apoya sayın diyen için de yapalım mı??

    Bu adama sen vatan haini diyosan, sayın diyen de vatan hainidir. İkisi de sözlerinden görüntülerinden yargılanır, eylemleri yok çünkü bu yüzden ikisini de aynı kefeye koymak gerekir


    -----------------------------
    tutturmusunuz iki kelime gidiyorsunuz bak hocam sayın diycek saygıyı duysa basına yüzlerce bomba yağdırmazdı

    pkk hiç bir dönem bukadar köşeye sıkıştırılmadı bve sen bir kaç sitelerini dolaş erdoğan hakkında neler yazıyorlar

    iki kelime kaç sene önce kullanmış gidip gelip aynı iple sallanıyorsunuz


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    e hoca bu foto da yıllar önce çekilmiş.. Adam ayrıca ne apoya sayın demiş, ne de pkk'yı över bişe söylemiş..

    Bomba yağdırma işleri falan deyip lafı kıvırma şimdi :) Başbakan adam herhalde bomba yağdırmak ZORUNDA. Kendine kalsa, orgeneral ırak'a girilmeli diye bi taraflarını yırtmasa, girecek miydi o Irak'a?? Neyse konu bu değil.

    O geçmişse bu da geçmiş hiç bi farkı yok.. Ayrıca bi kaç fotoda, kelimede, videoda takılıp kalan ben değilim sensin, açtığın kopnudan da belli olduğu gibi

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

     Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    yok böyle bişey ya her yerde resimler cekmiş akşam yemekleri orda burda kardeşim demesi ve bir cok sey

    sence türk milletinin onurumu önemli apo denen itle raportajmı daha önemli

    şehitlerin kemiklerinin sızlamasımı önemli raportajmı önemli ?

    komik olma hocaya ya

    yüzlerce resim raportaj için öylemi

    biri raportaj için apoya gül uzatır biri yemek partisi düzenler her yerde örüt elemanı gibi resimler cektirir kardeşim der oldu olası apoya raportaj için bikere falan verseydik ?

    veya giderken yanımızda bir kaç nataşa falan götürelim nede olsa apoyla raportaj yapmak cok önemliyse

    saçmalamayın allah askına


    -----------------------------

    apo piçine sayın, şehitlere kelle diyeninde bir farkı yoktur...

    gazetecilik budur diyorum ya peki sayın kelle diyenin meslegi nedir? 


    ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    İlginç gerçekten. Ya birgün Mehmet Ali Birand ulusalcı olursa o zaman ne olacak?

    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
Toplam Hit: 7451 Toplam Mesaj: 55