Apo Nun Sadık Dostu
-
ulaa topunun yeri kara toprak !
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------
peki apoya "sayın" diyenleri napmak gerek Qin?
-----------------------------
peki ergenekon terör örgütünün avukatıyım diyenleri napmak gerekir ? -
arkadaşlar anlıyamıyorsunuz degilmi? gazetecilik budur? bu fotolar ile adamın apoyu sevdigi anlamına gelmez.. yani adamın başka türlü nasıl röportaj yapmasını bekliyorsunuz??
ayrıca underzeroya aynen katılıyorum baya eski fotolar ne olduda birden şimdi ortaya cıktı? stvye sormak lazım nerden bulmuşlar acep?
-
gırtlağını siktiminin pezevengi pkklı degılmı alayı orospu çocuu işte amk dönek ıpneler :@ orospu evlatları :@
-
@Qin
Ne yaparsan yap banane. istersen skp denize at.. Aynı şeyleri apoya sayın diyen için de yapalım mı??Bu adama sen vatan haini diyosan, sayın diyen de vatan hainidir. İkisi de sözlerinden görüntülerinden yargılanır, eylemleri yok çünkü bu yüzden ikisini de aynı kefeye koymak gerekir
-
olivetti bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar anlıyamıyorsunuz degilmi? gazetecilik budur? bu fotolar ile adamın apoyu sevdigi anlamına gelmez.. yani adamın başka türlü nasıl röportaj yapmasını bekliyorsunuz?
-----------------------------
yok böyle bişey ya her yerde resimler cekmiş akşam yemekleri orda burda kardeşim demesi ve bir cok seysence türk milletinin onurumu önemli apo denen itle raportajmı daha önemli
şehitlerin kemiklerinin sızlamasımı önemli raportajmı önemli ?
komik olma hocaya ya
yüzlerce resim raportaj için öylemi
biri raportaj için apoya gül uzatır biri yemek partisi düzenler her yerde örüt elemanı gibi resimler cektirir kardeşim der oldu olası apoya raportaj için bikere falan verseydik ?
veya giderken yanımızda bir kaç nataşa falan götürelim nede olsa apoyla raportaj yapmak cok önemliyse
saçmalamayın allah askına
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------@Qin
Ne yaparsan yap banane. istersen skp denize at.. Aynı şeyleri apoya sayın diyen için de yapalım mı??Bu adama sen vatan haini diyosan, sayın diyen de vatan hainidir. İkisi de sözlerinden görüntülerinden yargılanır, eylemleri yok çünkü bu yüzden ikisini de aynı kefeye koymak gerekir
-----------------------------
tutturmusunuz iki kelime gidiyorsunuz bak hocam sayın diycek saygıyı duysa basına yüzlerce bomba yağdırmazdıpkk hiç bir dönem bukadar köşeye sıkıştırılmadı bve sen bir kaç sitelerini dolaş erdoğan hakkında neler yazıyorlar
iki kelime kaç sene önce kullanmış gidip gelip aynı iple sallanıyorsunuz
-
e hoca bu foto da yıllar önce çekilmiş.. Adam ayrıca ne apoya sayın demiş, ne de pkk'yı över bişe söylemiş..
Bomba yağdırma işleri falan deyip lafı kıvırma şimdi :) Başbakan adam herhalde bomba yağdırmak ZORUNDA. Kendine kalsa, orgeneral ırak'a girilmeli diye bi taraflarını yırtmasa, girecek miydi o Irak'a?? Neyse konu bu değil.
O geçmişse bu da geçmiş hiç bi farkı yok.. Ayrıca bi kaç fotoda, kelimede, videoda takılıp kalan ben değilim sensin, açtığın kopnudan da belli olduğu gibi
-
Qin bunu yazdı:
-----------------------------
yok böyle bişey ya her yerde resimler cekmiş akşam yemekleri orda burda kardeşim demesi ve bir cok sey
sence türk milletinin onurumu önemli apo denen itle raportajmı daha önemli
şehitlerin kemiklerinin sızlamasımı önemli raportajmı önemli ?
komik olma hocaya ya
yüzlerce resim raportaj için öylemi
biri raportaj için apoya gül uzatır biri yemek partisi düzenler her yerde örüt elemanı gibi resimler cektirir kardeşim der oldu olası apoya raportaj için bikere falan verseydik ?
veya giderken yanımızda bir kaç nataşa falan götürelim nede olsa apoyla raportaj yapmak cok önemliyse
saçmalamayın allah askına
-----------------------------apo piçine sayın, şehitlere kelle diyeninde bir farkı yoktur...
gazetecilik budur diyorum ya peki sayın kelle diyenin meslegi nedir?
-
İlginç gerçekten. Ya birgün Mehmet Ali Birand ulusalcı olursa o zaman ne olacak?
