folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Arabaların Benzin Kullanımı Hakkında Bir Soru



Arabaların Benzin Kullanımı Hakkında Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam şimdi bwnin donanımına baktım da, beni kessen bmw 116 ya 60bin tl vermem iç donanımı da bi bok yok :S dışı güzel başka bi bok yok :| 60 binlik arabada navigasyon yok bu nası iş amk?


    -----------------------------

    Hacı navigasyonu napacaksın ya :)

    Hikayeden işler bence.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    hocam sen bilirsin ben daha bişi demiyom sana :| :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-2004-mg-cabrio-1-6-tertemiz-41303925/detay

    edit: üstü açılmayan hiç bir araba şekil değildir :) yazın bakmayan olmaz üstü açık araca...


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-2004-mg-cabrio-1-6-tertemiz-41303925/detay


    -----------------------------

    Hacı bu arabaya 30,000 lira verecek zihniyet var mı harbiden.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-2004-mg-cabrio-1-6-tertemiz-41303925/detay


    -----------------------------

    Hacı bu arabaya 30,000 lira verecek zihniyet var mı harbiden.


    -----------------------------

    kağıthanede arkadaşın aracını parçaladım bundandı, kemerburgaz yolunda 150 ile virajdan çıkıyor o araba, bmw ile dene bakalım parçan kalıyor mu.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-2004-mg-cabrio-1-6-tertemiz-41303925/detay


    -----------------------------

    Hacı bu arabaya 30,000 lira verecek zihniyet var mı harbiden.


    -----------------------------

    kağıthanede arkadaşın aracını parçaladım bundandı, kemerburgaz yolunda 150 ile virajdan çıkıyor o araba, bmw ile dene bakalım parçan kalıyor mu.


    -----------------------------

    D100'de ralli için almıyorum hacı, evden okula okuldan işe, bazen de gezmeye.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-2004-mg-cabrio-1-6-tertemiz-41303925/detay


    -----------------------------

    Hacı bu arabaya 30,000 lira verecek zihniyet var mı harbiden.


    -----------------------------

    kağıthanede arkadaşın aracını parçaladım bundandı, kemerburgaz yolunda 150 ile virajdan çıkıyor o araba, bmw ile dene bakalım parçan kalıyor mu.


    -----------------------------

    D100'de ralli için almıyorum hacı, evden okula okuldan işe, bazen de gezmeye.


    -----------------------------

    hocam sen bildiğini yap fakat bmw gibi araç alıp da yavaş süreceğini iddia etme devir isteyecek bakacaksın yol müsait kuru açık, ulan azıcık dokunayım diyeceksin, o azıcık dokuna dokuna ne yavaş sürmek kalacak ne benzin sarfiyatı, sen orta şeritte bmw ile 90 la 100 le gideceksin, sağından solundan patır putur fiatlar renolar hyundailer geçecek, :) yapma gözünü seveyim. biz ne dersek diyelim sen o aracı alacaksın. hayırlısı olsun.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba gençlik,

    Uzun zamandır birçok insanla konuşuyorum, herkesten farklı bi fikir geldi ama aralarından en bilgili kişi "A" şıkkının doğru olduğunu söyledi. Şimdi sizlere soruyorum:

    100 km'lik yolu,

    A) Ortalama 120 km hızla gidersek mi

    B) Ortalama 50 kilometre hızla gidersek mi

    daha az benzin yakar?

    NOT: Cevabınızın nedenini belirtirseniz sevinirim.


    -----------------------------

    ilk cevap veren arkadaşın dediği gibi.. devirle alakalı.. dolayısıyla da arabadan arabaya modele mtoora göre değişen bi durum. 
    bi ara discovery demiydi ne bi test yapmışlardı; "bilmem kaç litre benzinim kaldı şu kadar da yolum kaldı hızlı mı gitmeliyim yavaş mı" sorusuna cevap olsun diye..
    15litre benzin kullandılar her 2 testte de , hızlı giden arabanın benzini daha çabuk bitti, yavaş gidenin benzini daha uzun süre yetti.. bu durumda da 2. şık doğru oluyo :)

    tamamen kullandığın arabaya göre deişebilen bi durum :) uçu çok açık yani 50yle gidicende 1.vitestemi gidicen 2.vitestemi gidicen hangi arabayı kullanıcan ucu çok açık bu sorunun :) 


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    syntr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam 5.20i var bende ortalama yakıt tüketimi 16.4 litre yane bu demek oluyor ki bassanda basmasanda eşek gibi çekiyor 2.0 motor bu sebeple sana tavsiyem 1.2 yada 1.4 alman yönünde

     

     

    ayrıca anneme geçen sene 1.16i aldık onun yakıt tüketimi 19 litre cevarında ortalama daha fazla yakıyor 5.20iden


    -----------------------------

     

    Oha ciddi misin :|


    -----------------------------

     

    ciddiyim hocam hatta alırken zeynel diye bir usta vardır istanbulda bmw yetkili servisi o da sölemişti 1.16i 5.20den fazla yakar diye arabanın panelindede yazıyor ortalama yakıt kullanımı 1.16nın 5.20den daha fazla


    "
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

     

    syntr bunu yazdı:
    -----------------------------

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    syntr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam 5.20i var bende ortalama yakıt tüketimi 16.4 litre yane bu demek oluyor ki bassanda basmasanda eşek gibi çekiyor 2.0 motor bu sebeple sana tavsiyem 1.2 yada 1.4 alman yönünde

     

     

    ayrıca anneme geçen sene 1.16i aldık onun yakıt tüketimi 19 litre cevarında ortalama daha fazla yakıyor 5.20iden


    -----------------------------

     

    Oha ciddi misin :|


    -----------------------------

     

    ciddiyim hocam hatta alırken zeynel diye bir usta vardır istanbulda bmw yetkili servisi o da sölemişti 1.16i 5.20den fazla yakar diye arabanın panelindede yazıyor ortalama yakıt kullanımı 1.16nın 5.20den daha fazla


    -----------------------------

    bmw.com.tr öyle demiyo hocam :/

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/1series/5door/2007/allfacts/engines/engine_data.html

    Yakıt tüketimi

    Şehir içi (lt/100 km) 10,6
    Şehir dışı (lt/100 km)

    6,2

     

Toplam Hit: 8704 Toplam Mesaj: 64