Arabaların Benzin Kullanımı Hakkında Bir Soru
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------hocam şimdi bwnin donanımına baktım da, beni kessen bmw 116 ya 60bin tl vermem iç donanımı da bi bok yok :S dışı güzel başka bi bok yok :| 60 binlik arabada navigasyon yok bu nası iş amk?
-----------------------------Hacı navigasyonu napacaksın ya :)
Hikayeden işler bence.
-
hocam sen bilirsin ben daha bişi demiyom sana :| :D
-
sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-2004-mg-cabrio-1-6-tertemiz-41303925/detay
edit: üstü açılmayan hiç bir araba şekil değildir :) yazın bakmayan olmaz üstü açık araca...
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-2004-mg-cabrio-1-6-tertemiz-41303925/detay
-----------------------------Hacı bu arabaya 30,000 lira verecek zihniyet var mı harbiden.
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-2004-mg-cabrio-1-6-tertemiz-41303925/detay
-----------------------------Hacı bu arabaya 30,000 lira verecek zihniyet var mı harbiden.
-----------------------------kağıthanede arkadaşın aracını parçaladım bundandı, kemerburgaz yolunda 150 ile virajdan çıkıyor o araba, bmw ile dene bakalım parçan kalıyor mu.
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
wking bunu yazdı:
-----------------------------
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-2004-mg-cabrio-1-6-tertemiz-41303925/detay
-----------------------------Hacı bu arabaya 30,000 lira verecek zihniyet var mı harbiden.
-----------------------------kağıthanede arkadaşın aracını parçaladım bundandı, kemerburgaz yolunda 150 ile virajdan çıkıyor o araba, bmw ile dene bakalım parçan kalıyor mu.
-----------------------------D100'de ralli için almıyorum hacı, evden okula okuldan işe, bazen de gezmeye.
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
wking bunu yazdı:
-----------------------------
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-2004-mg-cabrio-1-6-tertemiz-41303925/detay
-----------------------------Hacı bu arabaya 30,000 lira verecek zihniyet var mı harbiden.
-----------------------------kağıthanede arkadaşın aracını parçaladım bundandı, kemerburgaz yolunda 150 ile virajdan çıkıyor o araba, bmw ile dene bakalım parçan kalıyor mu.
-----------------------------D100'de ralli için almıyorum hacı, evden okula okuldan işe, bazen de gezmeye.
-----------------------------hocam sen bildiğini yap fakat bmw gibi araç alıp da yavaş süreceğini iddia etme devir isteyecek bakacaksın yol müsait kuru açık, ulan azıcık dokunayım diyeceksin, o azıcık dokuna dokuna ne yavaş sürmek kalacak ne benzin sarfiyatı, sen orta şeritte bmw ile 90 la 100 le gideceksin, sağından solundan patır putur fiatlar renolar hyundailer geçecek, :) yapma gözünü seveyim. biz ne dersek diyelim sen o aracı alacaksın. hayırlısı olsun.
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
Merhaba gençlik,
Uzun zamandır birçok insanla konuşuyorum, herkesten farklı bi fikir geldi ama aralarından en bilgili kişi "A" şıkkının doğru olduğunu söyledi. Şimdi sizlere soruyorum:
100 km'lik yolu,
A) Ortalama 120 km hızla gidersek mi
B) Ortalama 50 kilometre hızla gidersek mi
daha az benzin yakar?
NOT: Cevabınızın nedenini belirtirseniz sevinirim.
-----------------------------ilk cevap veren arkadaşın dediği gibi.. devirle alakalı.. dolayısıyla da arabadan arabaya modele mtoora göre değişen bi durum.
bi ara discovery demiydi ne bi test yapmışlardı; "bilmem kaç litre benzinim kaldı şu kadar da yolum kaldı hızlı mı gitmeliyim yavaş mı" sorusuna cevap olsun diye..
15litre benzin kullandılar her 2 testte de , hızlı giden arabanın benzini daha çabuk bitti, yavaş gidenin benzini daha uzun süre yetti.. bu durumda da 2. şık doğru oluyo :)
tamamen kullandığın arabaya göre deişebilen bi durum :) uçu çok açık yani 50yle gidicende 1.vitestemi gidicen 2.vitestemi gidicen hangi arabayı kullanıcan ucu çok açık bu sorunun :) -
wking bunu yazdı:
-----------------------------
syntr bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam 5.20i var bende ortalama yakıt tüketimi 16.4 litre yane bu demek oluyor ki bassanda basmasanda eşek gibi çekiyor 2.0 motor bu sebeple sana tavsiyem 1.2 yada 1.4 alman yönünde
ayrıca anneme geçen sene 1.16i aldık onun yakıt tüketimi 19 litre cevarında ortalama daha fazla yakıyor 5.20iden
-----------------------------Oha ciddi misin :|
-----------------------------ciddiyim hocam hatta alırken zeynel diye bir usta vardır istanbulda bmw yetkili servisi o da sölemişti 1.16i 5.20den fazla yakar diye arabanın panelindede yazıyor ortalama yakıt kullanımı 1.16nın 5.20den daha fazla
-
syntr bunu yazdı:
-----------------------------
wking bunu yazdı:
-----------------------------
syntr bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam 5.20i var bende ortalama yakıt tüketimi 16.4 litre yane bu demek oluyor ki bassanda basmasanda eşek gibi çekiyor 2.0 motor bu sebeple sana tavsiyem 1.2 yada 1.4 alman yönünde
ayrıca anneme geçen sene 1.16i aldık onun yakıt tüketimi 19 litre cevarında ortalama daha fazla yakıyor 5.20iden
-----------------------------Oha ciddi misin :|
-----------------------------ciddiyim hocam hatta alırken zeynel diye bir usta vardır istanbulda bmw yetkili servisi o da sölemişti 1.16i 5.20den fazla yakar diye arabanın panelindede yazıyor ortalama yakıt kullanımı 1.16nın 5.20den daha fazla
-----------------------------bmw.com.tr öyle demiyo hocam :/
http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/1series/5door/2007/allfacts/engines/engine_data.html
Yakıt tüketimi

Şehir içi (lt/100 km) 10,6 
Şehir dışı (lt/100 km) 6,2
