folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder ARANIZDA SİGARA İÇEN MUTLAKA VARDIR????



ARANIZDA SİGARA İÇEN MUTLAKA VARDIR????

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bestekar
    bestekar's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek
    Bana Tütün oLsun yeter Çarşaf temini basit oLur. 'oT bizim BuraLarda heryede buLunur'

    Kan Kırmızıdır GözLerim.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tatarramazan
    tatarramazan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2003
    Erkek
    aha bi fikrim var tahribat.com da sigara içmek yasaklansın:)))

    Bu niymiş la?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Merciless
    Merciless's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    aylardan ocak saat gece 02:00 balkona çikarsiniz hele birde evin manzarası kuş bakişi ise manyaktır...soğuk bir yandan göt keser, bir yandan baban gelecek korkusuyla sigarayı yakarsınız...o ilk dumanın ciğerlerine gidişi insanın btün aklını başindan alır hiç bişeyi takmazsınız, baban gelse bile artık zikine salmassın (çok yakalandım ondan  )hele cd den kafana göre bi şarkı bulursun ...Bundan büyük keyif yoktur....

Toplam Hit: 10384 Toplam Mesaj: 44