ARANIZDA SİGARA İÇEN MUTLAKA VARDIR????
-
Bana Tütün oLsun yeter Çarşaf temini basit oLur. 'oT bizim BuraLarda heryede buLunur'
-
aha bi fikrim var tahribat.com da sigara içmek yasaklansın:)))
-
aylardan ocak saat gece 02:00 balkona çikarsiniz hele birde evin manzarası kuş bakişi ise manyaktır...soğuk bir yandan göt keser, bir yandan baban gelecek korkusuyla sigarayı yakarsınız...o ilk dumanın ciğerlerine gidişi insanın btün aklını başindan alır hiç bişeyi takmazsınız, baban gelse bile artık zikine salmassın (çok yakalandım ondan
)hele cd den kafana göre bi şarkı bulursun ...Bundan büyük keyif yoktur....
Toplam Hit: 10384 Toplam Mesaj: 44
