Arapca Bilenler İçeri. Bu Nedir ?
-
Konu farklı yerlere sapmış.
Arkadaş burda ne yazdığını bilen varmı diye sormuş.Millet ise dalga geçiyor.
Bilen varsa yazsın bilmeyende dalga geçip ortamı gerecek sözler söylemesin
( tabi gerçekten yardımcı olmaya çalışan arkadaşlarda var. )
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
Konu farklı yerlere sapmış.
Arkadaş burda ne yazdığını bilen varmı diye sormuş.Millet ise dalga geçiyor.
Bilen varsa yazsın bilmeyende dalga geçip ortamı gerecek sözler söylemesin
( tabi gerçekten yardımcı olmaya çalışan arkadaşlarda var. )
-----------------------------zaten bilenler yazmış, adam gibi birşey yazmıyor muska , veya şans getirsin diye yapılan birşey.
en basiti içinde bir ilah adı geçen şeyden kötü bişi çıkmaz bana göre.
ya yak yada koy suya hamur olsun sonra at
-
Valla arkadaslar Kımı çok kötü dio kimi ıyı bısı dıo kımı yak dio kımı ye dıo :S neyapıcagımı sasırdım. bi şekılde yokederım bu kagıdı ama ne yazdıgını ögrenemezsem eger kafayı yerım.
-
harbi sol üstteki satürne benziyor :D
-
luissera bunu yazdı:
-----------------------------
Valla arkadaslar Kımı çok kötü dio kimi ıyı bısı dıo kımı yak dio kımı ye dıo :S neyapıcagımı sasırdım. bi şekılde yokederım bu kagıdı ama ne yazdıgını ögrenemezsem eger kafayı yerım.
-----------------------------bunu yazan tam arapça bilmiyor sanırım. çünkü sadece belli harfler belli oluyor onun dışında belli değil.
Sana hırsı olan veya seni seven birisi sana tılsım hazırlamış. sebebini Allah bilir..
Arap harflerinde çalışmaya başlayan herkeste olan bir takıntı var, eller latin harflere takıntılı olduğundan belli harflerde el yamulur, mim harfi vs. gibi, bu yazıda tamamen bunlar görünüyor kardeşim. yada fazla bu yazıyla uğraşmayan biri, bir an önce bitirmek için aceleyle yazmış.
Sadece şunu farkettim, saturn yazıyor bir yerinde (zühal) . ve zühal menzilinde, yani astroloji karşılığında günün belli saatlerinde dünya bazı gezegenlerin etkisine girer ve o gezegenlerin manyetik etkisinden ötürü insanlar üzerine farklı etkiler oluşur. aniden olan ruhsal değişiklikleri böyle açıklar astroloji ilmi sahipleri. İşte buda zühal menzilinde olan etkilerden birisini pozitife çevirmek için yapmış. iyi bir şey, çünkü arapçadaki azap ve sertlikle ünlü harfleri içermiyor ama yinede yakman en hayırlısı, çünkü zayıf bir bilgiyle yapılmış, bunu yapan dahi etkisini tam bilmiyor olmalı.
edit: senin bazı konuları ciddiye alman ve hayatını kazanman için yapılmış olması muhtemel çünkü saturn sorumluluğu yöneten gezegendir :)
Casteal'ide takmayın, o bu tür konuları karıştıran gruptan birisi.
-
Arap doktor yazmış olabilir.
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
rhodostethia bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
vahiy gelmiş sana hacı hayırlı olsun yeni peygambersin
-----------------------------Yaptığın ayıptır.Hemde günah..
Resmen allah peygamber dalga geçiyorsun...
-----------------------------bir cümlemle 10 şey yapmışım ben neymişim yaw :D
-----------------------------
marjinal oldun farklı oldun işte daha ne istiyosun koc böyle dvm et
-----------------------------işte bu ! 3 postla başardım
-----------------------------Bu kadar baski yapmayin yahu, adam cool bir ateist. Bu tur kutsallari yok yazacak ki tatmin olacak.
-
break bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
rhodostethia bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
vahiy gelmiş sana hacı hayırlı olsun yeni peygambersin
-----------------------------Yaptığın ayıptır.Hemde günah..
Resmen allah peygamber dalga geçiyorsun...
-----------------------------bir cümlemle 10 şey yapmışım ben neymişim yaw :D
-----------------------------
marjinal oldun farklı oldun işte daha ne istiyosun koc böyle dvm et
-----------------------------işte bu ! 3 postla başardım
-----------------------------Bu kadar baski yapmayin yahu, adam cool bir ateist. Bu tur kutsallari yok yazacak ki tatmin olacak.
-----------------------------güzel yorum :)
-
büyü olduğuna inanıyorsan bir kapta sirkeli suyun içinde 1 gün beklet yazılar hafif silinir ertesi gün akar suya at sirkeli suyla beraber.. yakma. Allah yazısı varsa yakman günahdır sirkeli suyla kendi kendine yazının silinip çözülmesini bekle (üzüm sirkesi mi daha etkilidir, elma sirkesimi bilemiyorum hocalara sormak lazım gerçekten merak ettiğim bir konudur :|)
pek dindar değilim ancak düzce akyazı taraflarında bolca hacı hoca tanıdığım çevre olduğundan büyülü muskalara bu şekilde müdehale ediyorlar..
büyülü insanın büyüyü bozması için tuvalete ters oturma, giysileri ters giyme, sürekli abdestsiz gezme ve hatta papaz büyüsünü bozmak için papazla cinsel ilişkiye girme, mezara uzanıp yatma gibi gerzekçe yöntemleride var bunlara karşın sirke daha aklı selim geliyor
Ayrıca gerçekten boş iş ve tamamen psikolojiye etki eden şeyler.. kafayı bunlarla yemiş insanlar, fotokopiyle muska yazıp hocayım diyenler var :| en azından elle yazılmışa benziyor aldığı parayı haketmiş fotokopi çektirmemiş hoca
-
hocam okumaya çalıştım ama üstün ve ötreleri olmadığı için okunmuyor. sanırım farsça. arapça değil. eğer arapça ise yanlış yazılmış muhtemelen
