Aşk Hikayesi (Lise + Üni Versiyon)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snooper
    snooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    hani ''xxx'' ne a*k diyorsunuzya, xxx; vodka içince s*ki sızlayan adam işte...

    :D


    sana çirkin dediler düşmanı oldum güzelin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    AasakLie bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi valla gözlerim yaşardı ya. ne denirki süper ötesi bişey. cidden tanımak isterdim kim yazdıysa.. incideki nikini bilenler özelden atabilirlermi zahmet olmazsa..    hala vay a*k diyorum.. inanılmaz ya.

    -----------------------------

    "acik kapi"

    http://inci.sozlukspot.com/w/bu-da-benim-a%C5%9Fk-hikayem

    valla yazcak çok şey geçiyo içimden ama hepsi muhtemelen yazılmış şeyler. sanki kendi başımdan geçmiş gibi üzüldüm.


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    gözlerm ağrıdı ama guzeldi nediim ulan xxx


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    Mükemmel.

    Sonunu nasıl bağlayacak diye düşünürken...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Güzel hikaye, okumak uzun zaman aldı ama değdi.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tomannie
    tomannie's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    yazı içten, akıcı yazılmış o yüzden baya sürükleyici olmuş.yazan kişiye üzüldüm.ancak olaydaki karakterlerin resmi koyulmuş onlar bende açılmadı.merakk ettim açıkçası

    ümidin kaybolması özgürlük demekti
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    oha :|

    çok etkileyici yazmış okumadım sanki, yaşadım olanları :|

     

    bu arada bi mürit demiş, sarhoştuk ayagını gecicen  sarhoşken farkındasın herşeyin

    şuraya geri dönersek,

    "...sedef bana iyice sokuldu öp beni dedi. bende hazır kıta bu lafı bekliyordum sanki amk, yapıştım dudaklarına ama nasıl öpüyorum.o da karşılık veriyor tabi, benim kafamda onunki kadar iyi zaten. o ara eda aklıma gelmiyor ama sedefin bakire olmadığı aklımdaydı amk."

    eleman farkındaymış yaptıklarının. yazık olmuş. aldatmış edayı :|

     

     

    yazılanlar kurmaca ise acık kapıya tavsiyem, kendini harcamasın incide, roman yazmaya başlasın

         

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    babayla bursa ziyaretinde kaldım.gözlerim mikildi amk.roman yazar gibi yazmış adam la


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    McBrAyN
    McBrAyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Erkek
    hocam way be bütün hikayeni yazmısın ama cok uzun gozume dağ gibi gozuktu baslarını anca okudum gerisinide okurum bi ara :D hocam en iyisi sen kitap yaz daha gzl olur :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    güzel hikaye de hikayenin kahramanlarını merak ettim resimler açılmıyo, yanlşlıkla kaydetmiş olanlar fln vardr mutlaka :p atsalar ya şu resimleri bi daa :d


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
Toplam Hit: 32369 Toplam Mesaj: 168