Aşk Hikayesi (Lise + Üni Versiyon)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    ak inat ettim okudum hepsini güzel hikaye ama eleman boku yemiş zaten en baştan yanlış yapmış :W

    bu aralar zaten depresifim üstüne cila gibi geldi :W


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    hangi filmin senaryosu bu?

    abi çok pis duygulandım filmi çekilse gişe rekorları kırar :|

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    lan mobilden üşenmedim .ik kadar ekrandan okudum bide burdan açtım oha ya ben bi kitabı bile bu kadar uzun okuyamazdım okumadım resmen yaşadım kolunun acısını bile çektim diyebilrim okurken kolumun üstüne yatmıştım ama olayın hepsi çok pis gözümde yaşandı ve çok ders çıkardım bencede uzun adam 6 yılını yazmış ama değer be okumaya


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ushanka
    Ushanka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2011
    Erkek

    Gözlerim gitti okuyana kadar. Ama değdi. Olaylar gözümün önünde canlandı. Nasıl bir post atsam diye düşünüyorum da bilemedim. Haklı olduğu yerler de var haksız olduğu yerler de...

    Capsler de ölmüş zaten.

    Edit: 16. sayfa da varmış resimler.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    ;Hoca yarısına kadar okudum sürükleyici bir hikaye sağlam bir aşk meslesi ama yarısından sonra sıkıldım be kardeş müsait olduğumda okuytacağım ama   sonuç olarak ayrıldıysan geçmiş olsun ama sen çok bu cins bir herifmiş kardeş kıza caz yapılırmı
    Düzenleme:
    MErakten hepsini okudum :D bu lavuğun başın gelen pişmiş tavuğun başına gelmez 


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    MrRankeR bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    eda için şu fotoya ulaştım: Tık

    sedef için şöyle bişey çıktı: Tık

     

    resim linklerine göre bişeyler yaptım ama başka bişey bulamadım görenler doğrulayabilirmi ?


    -----------------------------

    2 kızda sağlammış :D ama eda daha sağlam bana göre


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Opter
    Opter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    Bombok bir hikaye. Ne çok seviyoruz acıyı, kendimizi dağıtmayı. Vay be kardeşim sen neler yaşamışsın demeyi. Son söz hariç bir bok yok hikayede. Kalemi çok kuvvetliymiş falan diyen arkadaşlara da pek bi anlam verdiğim söylenemez ama neyse. Sıradan bir aşk hikayesi. Sevgi, seks, aldatma, gözyaşı, aileler, komşu kızları, o.ç arkadaşlar vs. 


    Adalet dolu dünya, merhamet dolu dünyadan daha büyüktür. | Kuşandık sarı laciyi, Saraçoğlu yokuşlarında...
Toplam Hit: 32362 Toplam Mesaj: 168