

Aşk Hikayesi (Lise + Üni Versiyon)
-
ak inat ettim okudum hepsini güzel hikaye ama eleman boku yemiş zaten en baştan yanlış yapmış :W
bu aralar zaten depresifim üstüne cila gibi geldi :W
-
hangi filmin senaryosu bu?
abi çok pis duygulandım filmi çekilse gişe rekorları kırar :|
-
lan mobilden üşenmedim .ik kadar ekrandan okudum bide burdan açtım oha ya ben bi kitabı bile bu kadar uzun okuyamazdım okumadım resmen yaşadım kolunun acısını bile çektim diyebilrim okurken kolumun üstüne yatmıştım ama olayın hepsi çok pis gözümde yaşandı ve çok ders çıkardım bencede uzun adam 6 yılını yazmış ama değer be okumaya
-
Gözlerim gitti okuyana kadar. Ama değdi. Olaylar gözümün önünde canlandı. Nasıl bir post atsam diye düşünüyorum da bilemedim. Haklı olduğu yerler de var haksız olduğu yerler de...
Capsler de ölmüş zaten.
Edit: 16. sayfa da varmış resimler.
-
;Hoca yarısına kadar okudum sürükleyici bir hikaye sağlam bir aşk meslesi ama yarısından sonra sıkıldım be kardeş müsait olduğumda okuytacağım ama sonuç olarak ayrıldıysan geçmiş olsun ama sen çok bu cins bir herifmiş kardeş kıza caz yapılırmı
Düzenleme:
MErakten hepsini okudum :D bu lavuğun başın gelen pişmiş tavuğun başına gelmez -
-
Bombok bir hikaye. Ne çok seviyoruz acıyı, kendimizi dağıtmayı. Vay be kardeşim sen neler yaşamışsın demeyi. Son söz hariç bir bok yok hikayede. Kalemi çok kuvvetliymiş falan diyen arkadaşlara da pek bi anlam verdiğim söylenemez ama neyse. Sıradan bir aşk hikayesi. Sevgi, seks, aldatma, gözyaşı, aileler, komşu kızları, o.ç arkadaşlar vs.