folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Askere Gidecekler - 12 Aralik



Askere Gidecekler - 12 Aralik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek
    alibaba bunu yazdı

    1'İNCİ DZ. ER. EĞT.A.K.LIĞI
    İSKENDERUN HATAY 

     

    denizci oldum müridler iyimidir kötümüdür bilemedim ama.

    Acemi ve usta birliğim dahil 15 ayım orada geçti.

    Kısa dönem er olduğunu varsayıyorum:

    Söylenilenlere bakma gemiyle denizle işin yok, alayda 28 gün acemi eğitimi alacaksın, ardından %90 "Muhafız" sınıfı alarak herhangi bir kıyı birliğine usta asker olarak gideceksin, 5 ay nöbet tutacaksın. 

    Gittiğin birliğe göre değişir ama genelde kısa dönemleri bölükte yazıcı yaparlar, öyle olursa senin için daha iyi olur, ama kendini gösteremezsen nöbetten yırtamazsın.

    (Eğer yazılımcıysan ya da bilgisayardan çok iyi anlıyorsan alaya gitmeden önce kesinlikle bana pm at.)

    trampfd tarafından 29/Ara/12 14:17 tarihinde düzenlenmiştir

    Ehl-i Byte
Toplam Hit: 16635 Toplam Mesaj: 112