Askerlik Anılarınız
-
Askerlik yapanlar ne tür ilginç anılarınız vardı paylaşabilir misiniz.
-
Adminlerden rica bi kaç sene silmeyin bu konuyu 1-2 sene sonra bende yazıcam inşallah :))
-
HolyDemon bunu yazdı:
-----------------------------
Adminlerden rica bi kaç sene silmeyin bu konuyu 1-2 sene sonra bende yazıcam inşallah :))
-----------------------------ahahah :D yaşım 18 üniversteyi kazanamazsam uzun dönemde çıkarsa 3-4 sene sonra şehit olmaz yaşarsam burda anılarımı anlatırım.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------HolyDemon bunu yazdı:
-----------------------------
Adminlerden rica bi kaç sene silmeyin bu konuyu 1-2 sene sonra bende yazıcam inşallah :))
-----------------------------ahahah :D yaşım 18 üniversteyi kazanamazsam uzun dönemde çıkarsa 3-4 sene sonra şehit olmaz yaşarsam burda anılarımı anlatırım.
-----------------------------
:DD:D ulan ne adamlarsınız beee :D zumsuk sen ne die başlık açmışsın bole allah canını almasın ulan daha askere gitmemişsin sana noluyo bende diorum adam askere gitti herhal anılarından bahsetçek :D -
yaw http://www.youtube.com/watch?v=pp9lkf_yalI burda izledim hocam bordo berelileri ne bilim tüylerim tiken tiken oldu.MErak ettim.Kimse askere gitmemiş :D.Alın hadi ben veirm altta.
Ayrıca nereden indircem parçayı bulamadım düzgün bişeyi.
http://komandotheleooo.blogcu.com/2604818
olayları oku hocam.Ayrıca şunu ekliyim bordo bereliler 1.700 metreden nokta atışı yapıyorlar (yanlış hatırlamıyorsam) .Bir çok kez özel kuvvetler yarışmasına katıldılar amerikanın delte force ekibi 4. olurken bizim bordo bereliler 4-5 kez birincilik aldı.Nerdeyse her alanda birincilerdi.
kardeşim yokmu anılı biri karşılıklı mı konuçcaz böyle
-
edit...
niye yazmışsamm:/
evet askerler bekliyoruz anılarınızı
-
1700 metre degil o 200metre. mp5 in9mm lik mermisi ile 200metreden nokta atısı yapmak imkansız gibi birseydir ancak bordo berelilerimiz icin alısılmıs bir durum. leblebi atar gibi atıyolar. dedigin yarısmalarda 1sefer haric hepsinde birinci olduk. 2005 para-kros da butun nato ulkelerinin katıldıgı toplamda 90kusur takımın oldugu yarısmaya sadece 2takım ile katıldık bir takımımız 1. olurken diger takımımız 4. olmustu. resmini şeedim;
buda geçenseneki yarısmada 2takımımızdan birisi 1. olurken digeri 2. oldu
-
valla hll olsun abi sağlam adamlarmış işte türk askeri abi
-
2.5 ay yaptım..
Etimesgut zırhlı birliklerin, fiberoptik bina içi ve binadışı network tesisatı ile wan networkunun kurulumunu yaptım...
Bi daha kimse sokamaz beni oraya...
Önümüzdeki 10 senede gitmeyi düşünmüom...
bi okul bitti birisini okuom bu bitsin bi daha okuyacam.. Hatta onda kalacam... sonra yüksek lisansıma başlıcam. uzattıkca uzatacam a.k.
-
seneye büyük bi ihtimal gidiyoruym okulu felna bvırakacam a.q gidip yapcam askerligimi sora gelipişlerime bkacam önümde engel oldu a.q rene abüs ende evlenirsin sora askere gidersin :) daha ii olurr
-
KaptaN bunu yazdı:
-----------------------------
seneye büyük bi ihtimal gidiyoruym okulu felna bvırakacam a.q gidip yapcam askerligimi sora gelipişlerime bkacam önümde engel oldu a.q rene abüs ende evlenirsin sora askere gidersin :) daha ii olurr
-----------------------------
Ne evlenmesi olm daha cocuum :D
