Askerlik Ve Tecil
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
jizz_jix bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam İkametgah'ın nerde hocam senin ?
-----------------------------hocam oturdugum yer istanbul- esenyurt ama kimlikteki il ilçe ordu perşembe :)
-----------------------------adam hemserı cıktı :)
ORDU / Fatsa ;P
-
perşembe :P
neyse o zaman ben yarın ilk fırsatımda gidem burdaki şubeye bakalım ne dicekler :)
edit: birde ne aceelleri var ki :( kaçmıyoruz burdayız 25 e gelelim gidicez :)
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
perşembe :P
neyse o zaman ben yarın ilk fırsatımda gidem burdaki şubeye bakalım ne dicekler :)
edit: birde ne aceelleri var ki :( kaçmıyoruz burdayız 25 e gelelim gidicez :)
-----------------------------
Hocam Okul varsa Gitme Ama Okul yoksa git. Ben Tecil ettirmeyi düşündüm ama Çevremdekiler Hep Boş ver git diyorlar.Kimisede Tecil ettir diyor.Hele O gün Gelsin Bakarız :D :D -
Rezil bi durum lan. 91 liler gidecek.
Benim bildiğim okul herşeyi hallediyodu. 4-5 senedir arayan soran yoktu beni. 3 ay öncesine kadar :)
-
85 liyim hocam...
-
Bir Ay Öncede Benimki Geldi Okul Halletmeli O İşi :|
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
85 liyim hocam...
-----------------------------
senin için yapcak bişi yok hoca :D
bu arada okul var iyiki ama lanet olsun böyle okula gelmemesi lazımdı işte geldi uğraştırcaklar şimdi..
-
arkadaşlar bende 91 temmuz 21 doğmluyum . açık lise okuyorum tecil ettiremiyorlarmış :( olsa tecil ettireceğim vede halen istiyorum açık lise tecile sebewb olmasada başka ne bahane bulupta tecil ettirebilirim ? benimde sivasa gelmiş köye muhtarlığa. muayene temmuzda oluyor diyorlar. + bazıları bahanen oılmasa 1 yıl tecil ettirme hakkın var diyorlar. bilen birileri bilgi verirse ? :S
-
HolygaN bunu yazdı:
-----------------------------
Rezil bi durum lan. 91 liler gidecek.
Benim bildiğim okul herşeyi hallediyodu. 4-5 senedir arayan soran yoktu beni. 3 ay öncesine kadar :)
-----------------------------Neden rezil ?
-
Cegstyle bunu yazdı:
-----------------------------
HolygaN bunu yazdı:
-----------------------------
Rezil bi durum lan. 91 liler gidecek.
Benim bildiğim okul herşeyi hallediyodu. 4-5 senedir arayan soran yoktu beni. 3 ay öncesine kadar :)
-----------------------------Neden rezil ?
-----------------------------2 yıl değil mi o ?
