folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder "Atatürk Bir Gün Gelecek..."



"Atatürk Bir Gün Gelecek..."

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    msdead
    msdead's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Dişi

    iptal 007 ; bende bana muhalefet olunca altından işe yarar bişey çıkacak sandım çıka çıka chp,baykal çıktı :D neyse oda senin seçimin tabi ne diyelim iyi olan kazansın :D

    ------------------

    sanırım muhalefet etmekle hakaret etmek arasındaki farkı idrak edemiyorsun.(ben hakaret ediyorum ;) ) hiç kimse ülkenin boşbakanını , muhalefet partisi liderlerini ya da bla bla ları sevmek  zorunda değildir. bu belkide kişisel bir durumdur.Secim benimdir ki senindir dusuncelerimi degistirmek istiyorsan önüme geçerli nedenler getirmelisin CHP bunları bunları yaptı de bende utanayım kızarayım ;)....evet ben getirdim bak iptalcim dedim (ve diğerleri)  bak bu adam bunları bunları yapmış yaptırmiş dedim! sen halen burnunun dikine gidip değiştide değişti diyorsun benden bu kadar sen değiştir rte 'yi ,ben değiştirmiyorum :D.....

    bir de düşüncelerimizi, en azından kendi içinde, mantıklı bir şekilde neden-sonuç ilişkisi kurulabilecek bağlamları vererek aktarırsak, yazmış olduğumuz platformu mahalle kahvelerinden bir nebze bile olsa ayırmış oluruz.aksi takdirde biz söyler biz dinler kendi bokumuzda kayboluruz.

    kendi bokumuzda kayboluyoruz :D haberiniz olaa :)

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iptal007
    iptal007's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Baykalın çakılı çivisi yokta,Tayyitin bu ülkeden çıkardığı çok çivi var.Yakında bi yerlerine girecektir umarım : ) .Devam edin siz,laftan anlamıyosunuz,kendinizi savunamayınca ona buna  laf atıyosunuz.Hiçbiriniz adam gibi yaşmayı,bağımsız haketmiyosunuz.

    Selam ve dua ile(f)
    Vedamı da sizin parti şekli yapiyim : )


    -----------------------------

    senin gibilerin destekledikleri bu güne kadar ne zaman adam gibi yaşattı bu ülkeyi baykalmı bi şey yaptı bu ülke için yada dsp'mi bişey yaptı söylesene adam gibi yaşamaktan kastın ne mutlu olman için 1 doların 1.850 000 tl mi olması krizmi çıkması lazım  yada ecevite boş kasamı fırlatmaları lazım yada baykal başa gelse bağımsızmı olacakmışluz yada adam gibimi yaşacakmışız alla alla :)senin savunacak bişeyin warsa sawun ona kalırsa sende tayyipe bok atmaktan başka bişey yapmıyorsun bağımsız yaşamayı haketmiyormuşuz sen bu ülkede yaşamayı bile haketmiyorsun bence:D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iptal007
    iptal007's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    msdead bunu yazdı:
    -----------------------------

    iptal 007 ; bende bana muhalefet olunca altından işe yarar bişey çıkacak sandım çıka çıka chp,baykal çıktı :D neyse oda senin seçimin tabi ne diyelim iyi olan kazansın :D

    ------------------

    sanırım muhalefet etmekle hakaret etmek arasındaki farkı idrak edemiyorsun.(ben hakaret ediyorum ;) ) hiç kimse ülkenin boşbakanını , muhalefet partisi liderlerini ya da bla bla ları sevmek  zorunda değildir. bu belkide kişisel bir durumdur.Secim benimdir ki senindir dusuncelerimi degistirmek istiyorsan önüme geçerli nedenler getirmelisin CHP bunları bunları yaptı de bende utanayım kızarayım ;)....evet ben getirdim bak iptalcim dedim (ve diğerleri)  bak bu adam bunları bunları yapmış yaptırmiş dedim! sen halen burnunun dikine gidip değiştide değişti diyorsun benden bu kadar sen değiştir rte 'yi ,ben değiştirmiyorum :D.....

    bir de düşüncelerimizi, en azından kendi içinde, mantıklı bir şekilde neden-sonuç ilişkisi kurulabilecek bağlamları vererek aktarırsak, yazmış olduğumuz platformu mahalle kahvelerinden bir nebze bile olsa ayırmış oluruz.aksi takdirde biz söyler biz dinler kendi bokumuzda kayboluruz.

    kendi bokumuzda kayboluyoruz :D haberiniz olaa :)

     


    -----------------------------
    sen ve senin zihniyetindeki adamlar anca hakaret eder zaten başka bişey bilmezsiniz görmez duymaz anlamazsınız sadece karşı çıkar itiraz edersiniz sizin çıban başınızı yerli hitler baykal amcada böyle herşeye muhalefet seninlede kan bağı war galiba arasında bu kadar benzedğine göre :D sen hakaret etmeye dewem önüme bişeyler getir demişsin ewet getiremem chp başa gelip bişey yapamadıki kaç yıldır sana bi şey diyeyim :D bi dikili taşları yok anca muhalefet o yüzden inan karşına getirecek bişeyim yok :D:D:D:D keşke olsa.... siz muhalefet olmaya mahkumsunuz canım kardeşim hiç yorma kafanı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iptal007
    iptal007's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    ha bide tarih kitabını aç bak 60 ve 80 darbelerinde kim varmış iktidarda artık chp'nin lakapları belli lord of the muhalefet ve darbe :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iptal007
    iptal007's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    persian bunu yazdı:
    -----------------------------
    persian bunu yazdı:
    -----------------------------

    onların politikası belli  "baykal donun olayım osur osur parçala" :D :D :D (antioksidan umarım hatırlamışsındır bu lafı)
    -----------------------------

    iptal007 ben de yakaladığım karıya kaynıcam mahkemeye dicem ki ben değiştim artık kaynamıcam.. Ama boşuna dememişler alışmış kudurmuştan beterdir diye.. Tayyip alışık Cumhuriyete dil uzatmaya.. Sen değiştiğine inanmıyorsun değişmeden önceki Cumhuriyet düşmanı Tayyiple aynı düşüncedesin bu bu kadar basit...

    Bir kere o Tayyibim kilodun olayım osur osur parçala ;) Hiç bi Cumhuriyetçi sizin gibi bir adama körü körüne bağlanmaz...


    -----

    Başbakan ellerine verdik çelik çomak oynuyorlar.. Ben ne dersem o olur.. Kendi başkanını seçer gibi mualeme yapmadımı..??? Cumhurbaşkanı seçilior BÜYÜN TÜRKİYENİN TEMSİLİ YÜZDE 30UN DEĞİL... Uzlaşı şart.. Anlıyormusunuz..

    368 Vekil vardı beceriksiz adam 8ine istifa ettirmeseydi o zaman.. 367 şartı var dendiğinde deli uydurması demesini biliyordu ama.. Meclis başkanı kafasını uzatanları var göstermeye çalışıodu ama.. Şimdi acınma politikası dimi...

    Güçlü OLMAK KABA KUVVET GEREKTİRMEZ... Tayyip gücünü kaba kuvvetle kullanmaya çalıştı.. Şimdi kendisi oynuo çelik ÇOMAKLA... 

    ------

    Baykalın dikili taşı yok diyenler Baykal ne zaman iktidara geldiki... Adam yolsuzluğu,hırsızlığı yok ondan yaranız biliyorum..
    -----------------------------

    Yukarda yazdıklarıma cevap verebilirseniz sevinirim :)

    Birde AH ŞU AKPYİ GELİN KARŞIMDA SAVUNUNDA YERİNN DİBİNE SOKAYIM SİZİ...

    BURSA AKP İL BAŞKANINI KONFERANSTA YERİN DİBİNE SOKTUM..

    Adam pancara döndü,sizde götüme dönersiniz ama işte... Burdan ne yazarsam yazayım anlama kapasiteniz bunu engelliyor.. Yinede saygı duyuyorum..


    -----------------------------

    çelik çomak oynamak ne demek kardeş anlamadım ayrıca madem %30 unun istedği olmadı peki niye %10 luk bi kesiminin istedği olsun... onlar kim?? diyeceksin kimmi? chp... bu cumhurbaşkanını chp seçtirmedi okemi kardeş we chp haklın topu topu %10 u olsun yani seçmen sayısının toplumun geri kalanıda istemior felan dedilernde bu chp'liller anketmi yaptılar yada herkese tek tek sordularmı istiyorlarmı istemiyorlarmı diye belkide müneccimlerdir?? olabilirmi acaba :D bide demişsinki hiç bi cumhuriyetçi bi adama böyle bağlanmaz senin gibi adamlar Atatürke tapınıyorlar be :D bide çık sokağa elinde cumhuriyet gazetesiyle gezen yaşlı bi adamla konuş atatürkü ilah gibi gösterir yada hani şu meşhur cumhuriyetçi dernek warya (add) onun başkanı dememişmiydi "anıtkabir kabeden daha kutlsadır" diye o yüzden merak etme solcular her zaman bireylere daha bağlıdırlar bu lenindede böyledir markxdada baykaldada al savunuyorum akp yi'yi hadi sok yerin dibine... :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    walla bu tip konulara mesaj yazmak pek adetim değildir ama .

     

    istesenizde istemesenizde türkiye yine ak parti diyecek. ve tek başına iktidar olacak.

     

    artık bu meclis işlevini yitirmiştir diyen düşüncesizlere de yeni meclisi ayakta alkışlamak düşecek...

     

    saygılar... 


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    untouchables
    untouchables's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Baykal'ın Ak Parti için kullandığı "irticacı, Cumhuriyet karşıtı" söylemleri, hep altı dolu olmayan iddialar. Ancak kendisi açık şekilde Atatürk'ü istismar ediyor. Sanki Atatürk'ü tek temsil eden parti CHP. Sanki CHP'ye oy vermeyen Atatürk düşmanı. Hadi oradan! Sizi gidi uyanıklar sizi. Atatürk bütün ulusun sevdasıdır. Cumhuriyetin kurucusu, bizim biricik Atamızdır. CHP'nin Atamızın üzerinden oy avcılığı yapması, Atatürk'ü seven, sayan hepimizi fevkalade rencide ediyor. Atatürk'ün CHP'nin himayesine ihtiyacı yoktur.  son söz  artık yeter...

    You set up her pickle which you loved
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FaTHeR
    FaTHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    dinazor bunu yazdı:
    -----------------------------
    atatürkün siyasetini mesela hulki cevizoğlu yorumlarken batıyı batıya vurdurmak olarak niteliyor bana kalırsa bu batıcılıktır söylediklerimi hiçbir şekilde çarpıtmadan dosdoğru söylüyorum rte ile atatürkün çizgisi aynıdır iyi kötü bunu ayrıca yorumlarsınız ama çizgi aynı... buda siyasi bir doktirindir elbette  özellikler siyasalcılar çok karşılaşmıştır bu tür doktrinel tartışmalarla ama bana göre yanlış bir doktrin bağımsız bir ülkede yaşadığımızı idda edenlere çok ters geleceğinden eminim ama gerçekleri direk söylemeye herkes alışmalı.
    -----------------------------

    benim anlamadıgım tamam cumhuriyet mitingi ama neden dsp chp propagandaları 

    yapılıyor yok birleşin yok şunu yapın valla ben bi anlam veremedim bu işe :) 


    Yasaklar her zaman ilgi çeker ve kısıtlanmış alanlara serbestçe girip özgürce davranmak daima zevklidir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FaTHeR
    FaTHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    ultrAsker bunu yazdı:
    -----------------------------
    Atatürk ' ü halkın ne kadarlık kesimi seviyordu ? bunu ne kadarlık kesimi seviyor ? çizgisine sıçtıgım herifi artık bıraksın bu ülkeyi yoksa ciddi ciddi halk asacak bu adamı nefret diz boyu her insan kin kusuyor bunlara yeter !
    -----------------------------

    kendi adına konuşursan sevinirim çünkü halk dedigin %34 oyla getirdi bu adamı ülkenin başına eger internette dolaşan bi insansan anketlere bakabilirsin

    akp hep baştadır hiç yoksa gir mynet e oraya bakta halkı gör belli bir kesim menfaatleri dogrultusunda söylemler gerçekleştiriyor bazılarıda bunların maşası oluyor 


    Yasaklar her zaman ilgi çeker ve kısıtlanmış alanlara serbestçe girip özgürce davranmak daima zevklidir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberJihad
    CyberJihad's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    Uff bu kadar malca bi yazı olamaz...

    O meydanlara ne kadar gıcık olsam da onlardan daha çok Atatürkçüyüm


    Bana kefendir yatak,sana tabuttur havuz//Sen kıvrıl ben gideyim son Peygamber kılavuz...
Toplam Hit: 11350 Toplam Mesaj: 91