Ayasofya'da Namaz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    multiyano
    multiyano's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2003
    Erkek

    LordVader bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bence Ayasofya tekrar kilise olarak ibadete acilmali.


    -----------------------------
    olm siz malmisiniz manyakmisiniz  ermenimisiniz  yununanmi  muslumanmi Turkmu nasil kilise olarak acilsin dersin ac osmanli taqrihini ve onedeme ait bilgileri ogren konus.

    kendi memleketimizde  ezan sesi kistirdilar

    kendi memelektimizde  bas ortusu dediler modernlik dedidler yeni nesili fuhus ve kahbeligi batirdilar

    dinden uzaklastirdiler

    kendi benligimizi  silmeye calisiyorlar

     

    simdide  ayasofyamizda gozleri yillardir

     

    yaziklar olsun  aq ben boyle yeni nesillerimizin (istisnalar haric)

     

    yillardir avrupalilar .ikti bizi hala ayni  hala  dost olark goruyoruz anlasmalar imzaliyoruz

    kendi ulkemizde ic savasa soktular

     

    din ayrimciligi   radikal dindi  fasist dinci ilimli dindi falci dinci  su dindi bu dinci 

    sen kurt ben turk

     

    Fatih Sultan Mehmet in biz lafi vardi

     

    ''dunyada hic bir guc,hicbir insan oglu ne avrupalilar nede bizans ordulari beni yikamaz diyor.beni yiksa yiksa icimdeki kostebek yikar '' diyor  hep kostebekleri doldurdular icimize aq evlatlari

    kibrisa git kendi halkimiz bizi bizi sevmiyor  avrupaya git cogu turklerimiz ozluklerini yitirmeye basliyor (istisnalar haric)

    doguya git  onlar zaten ayri bir SIKINTI 

    dunyanin butun gozu Turkiyede adamlar resmen bizi yikmaya calisiyor muslumanligimizi hristiyanlastirmak turkiyeyi hrstiyan yapamak istiytiorlar

     

    ben avustralyada yasiyorum burdaki turklerde ayni zivanadan cikmis

     

    yahu ne oluyor bize allah askiniza  peygamber askina aklinizi basiniza alin kendi benliginiizi gecmizini  turklugunuzu muslumanligini kaybetmeye basliyoruzz. aklinizi basiniza alin  yoksa felaketler pes pese gelecek.\

     

    ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN  (AMIN) ne diyimki baska

     


    imza
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    LordVader bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bence Ayasofya tekrar kilise olarak ibadete acilmali.


    -----------------------------

    Senin kafanmı güzel hocam? 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    öncelikle eğer açılacaksa Camii olarak açılmali..

    ama o yapi cok eskidi..hergün o kadar Müslüman girip cikacak..bence daha cok tahrip olacaktir..

    her türlü kötü sonuclar olur..

    en iyisi Camii olsun ama kimse ibadet etmesin..

    öyle insanlar bi girip çıksın..namaz kılanı nasıl durduracaklar ? orasini bende dusunmedim :D


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    deprem yaklaşıyomuş.


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 11074 Toplam Mesaj: 75