Ayasofya'da Namaz
-
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------
Bence Ayasofya tekrar kilise olarak ibadete acilmali.
-----------------------------
olm siz malmisiniz manyakmisiniz ermenimisiniz yununanmi muslumanmi Turkmu nasil kilise olarak acilsin dersin ac osmanli taqrihini ve onedeme ait bilgileri ogren konus.kendi memleketimizde ezan sesi kistirdilar
kendi memelektimizde bas ortusu dediler modernlik dedidler yeni nesili fuhus ve kahbeligi batirdilar
dinden uzaklastirdiler
kendi benligimizi silmeye calisiyorlar
simdide ayasofyamizda gozleri yillardir
yaziklar olsun aq ben boyle yeni nesillerimizin (istisnalar haric)
yillardir avrupalilar .ikti bizi hala ayni hala dost olark goruyoruz anlasmalar imzaliyoruz
kendi ulkemizde ic savasa soktular
din ayrimciligi radikal dindi fasist dinci ilimli dindi falci dinci su dindi bu dinci
sen kurt ben turk
Fatih Sultan Mehmet in biz lafi vardi
''dunyada hic bir guc,hicbir insan oglu ne avrupalilar nede bizans ordulari beni yikamaz diyor.beni yiksa yiksa icimdeki kostebek yikar '' diyor hep kostebekleri doldurdular icimize aq evlatlari
kibrisa git kendi halkimiz bizi bizi sevmiyor avrupaya git cogu turklerimiz ozluklerini yitirmeye basliyor (istisnalar haric)
doguya git onlar zaten ayri bir SIKINTI
dunyanin butun gozu Turkiyede adamlar resmen bizi yikmaya calisiyor muslumanligimizi hristiyanlastirmak turkiyeyi hrstiyan yapamak istiytiorlar
ben avustralyada yasiyorum burdaki turklerde ayni zivanadan cikmis
yahu ne oluyor bize allah askiniza peygamber askina aklinizi basiniza alin kendi benliginiizi gecmizini turklugunuzu muslumanligini kaybetmeye basliyoruzz. aklinizi basiniza alin yoksa felaketler pes pese gelecek.\
ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN (AMIN) ne diyimki baska
-
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------
Bence Ayasofya tekrar kilise olarak ibadete acilmali.
-----------------------------Senin kafanmı güzel hocam?
-
öncelikle eğer açılacaksa Camii olarak açılmali..
ama o yapi cok eskidi..hergün o kadar Müslüman girip cikacak..bence daha cok tahrip olacaktir..
her türlü kötü sonuclar olur..
en iyisi Camii olsun ama kimse ibadet etmesin..
öyle insanlar bi girip çıksın..namaz kılanı nasıl durduracaklar ? orasini bende dusunmedim :D
-
deprem yaklaşıyomuş.
