folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bagajda Valiz Kayboldu



Bagajda Valiz Kayboldu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Bakın bakalım listenin ilk başında kim var :)

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/515/g/Karayolu+Ulasim


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Ben de metro ile yıllar önce Rize'den İstanbul'a geliyordum. Samsun'a kadar mazot yeter yetmez konuşması vardı otobüste. Telefonda yanındakilerle mazot hesabı yaptı hep şoför. Samsun'da bir mola yerinden alıyormuş mazotu. Oraya yarım saat kala mazot bitti adam mazot olmadığını bile bile otobüsü çalıştırmaya çalıştı mal sonra hava mı yaptı ne oldu orada kaldık öyle arkadan gelen bir otobüsle bizi mola yerine taşıdılar 2-3 saat sonra da otobüs geldi aldı bizi. Komedi ya şehirlerarası otobüsün mazotu bitiyor :) Tamam aldığın bir yer vardır ucuza alıyorsundur da oraya gidene kadar depoyu doldurma 50 TL'lik falan koy en azından. O günden sorna metroya binmedim hiç :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    frt bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler valizin içinde 150 lira değerinde giysi felan gene 130 lira değerinde felan tıraş makinam vardı sorun şurda bu adamlar tıraş makinaısnın para ödemeyik diolar   

    tıraş makinasını parasını çıkartcak kadar yav toplamda benim bi 400 ila 500 arasında para koparam lzım beyler malum manevi yöndende hasar gördüm bu para anca karşılar beni alırmıyım izce bu parayı ben


    -----------------------------

     

    Bi de gelip bunu burda rahatça söyleyebiliyorsun ya... Senin haysiyetine, şerefine, cibilliyetine...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    frt
    frt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2008
    Erkek

    attackatak bunu yazdı:
    -----------------------------

    frt bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler valizin içinde 150 lira değerinde giysi felan gene 130 lira değerinde felan tıraş makinam vardı sorun şurda bu adamlar tıraş makinaısnın para ödemeyik diolar   

    tıraş makinasını parasını çıkartcak kadar yav toplamda benim bi 400 ila 500 arasında para koparam lzım beyler malum manevi yöndende hasar gördüm bu para anca karşılar beni alırmıyım izce bu parayı ben


    -----------------------------

     

    Bi de gelip bunu burda rahatça söyleyebiliyorsun ya... Senin haysiyetine, şerefine, cibilliyetine...


    -----------------------------

    bak bilader adam akıllı düşünmeden saydırmaya başlamşsın bende haram yemeye can atmıyorum elbiselerimin yüzde doksanı o bavulun içindeydi ve benim bavulum çalındı çalındı diorum çünkü geriye bagajda hiç bavul artmadı ayriyetten benim yanımda oturan bi abi vardı onunda bavulu çalındı ve ben 4 gündür aynı elbiseyi giyiyorum bu adamlar bavulun çalındı bile bile toplamda on gün bekleticekler beni ve ben on gün boyunca sürekli aynı elbiseyi giyicem tıraş makinam içindeydi ben sürekli tıraş olan bi insanım saçımı ve sakalımoı kendim tıraş ederim haftada iki kez ve artık berbere gitmek zorundayım şimdi bu adamların beni bu kadar bekletmeye ne hakları var ne yani hırsızın vicdanına yenik düşmesini mi bekliyoruz anlatabiliyom o yüzden doğru konuş


    son bitlisli
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    attackatak bunu yazdı:
    -----------------------------

    frt bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler valizin içinde 150 lira değerinde giysi felan gene 130 lira değerinde felan tıraş makinam vardı sorun şurda bu adamlar tıraş makinaısnın para ödemeyik diolar   

    tıraş makinasını parasını çıkartcak kadar yav toplamda benim bi 400 ila 500 arasında para koparam lzım beyler malum manevi yöndende hasar gördüm bu para anca karşılar beni alırmıyım izce bu parayı ben


    -----------------------------

     

    Bi de gelip bunu burda rahatça söyleyebiliyorsun ya... Senin haysiyetine, şerefine, cibilliyetine...


    -----------------------------

    ayıp degıl mı hoca ?

    bence 500 lıra az bu ıs ıcın haram fılan demıslerde bu haram degıl sen magdursun ve maddı manevı zarar goruyorsun.

    sen ıs gorusmesıne gelmsı olabılırsın yanında yenı kıyafet ve de tras olacak paran olmayabılır ve bu nedenle o işi kaybedebılırsın bunları dusunmek 

    gerek.

    Bu otobus fırmasının kaybetmesı cok buyuk suc ve bu suclarını telafı etmek zorundalar. adama dusuk bır ucret odeyerek adamın gıyım hakkını elınden almaları

    ve mağdur etmelı suc haram ve gunah degıl mı ? kul hakkına gırıyor once dını yonden bakarsanız 

    o nedenle buradakı magdurun magduriyetının gıderılmesı suc degıl.şerefle alakasıda yoktur.bu şekilde değerlere bakılarak kımseye şerefyoksunu gıbı bır nitelikte bulunmak hoş değil bence


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    olm kamil koçla çok yolculuk ettim şidmi mesajları görünce metrodan aldığım bileti iptal ettirteceksiniz bana :| tekrar kamil koç a mı dönsem

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    Metro(amk) Metro(amk) Metro(amk)

    2 Sene boyunca gittiğim şehre sadece metro'nun direk seferi vardı üni'deyken. Bu kadar rezil bir firma yok hocam. 13 saatlik yolculuğumu bozuk koltukta bir ileri bir geri yaylanarak geldiğimi bilirim. Hareket saatinden bir saat sonra daha güzergahtaki 2. şehre giremeden arabanın bozulduğunu bilirim ve ardından o soğukta 5 saat bekletildiğimizi. Millet ultra lüks travegoyla giderken biz 403 le gidiyoduk. 

    Ne kadar müşteri memnuniyeti odaklı bir firma olduğunu herkes biliyor. O firmadan çok birşey alabileceğini sanmıyorum hocam.

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    "çantada apple notebook'um vardı gerisini siktir edin" de gitsin.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    frt
    frt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2008
    Erkek

    Hack_Fat_Hakkinen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Metro(amk) Metro(amk) Metro(amk)

    2 Sene boyunca gittiğim şehre sadece metro'nun direk seferi vardı üni'deyken. Bu kadar rezil bir firma yok hocam. 13 saatlik yolculuğumu bozuk koltukta bir ileri bir geri yaylanarak geldiğimi bilirim. Hareket saatinden bir saat sonra daha güzergahtaki 2. şehre giremeden arabanın bozulduğunu bilirim ve ardından o soğukta 5 saat bekletildiğimizi. Millet ultra lüks travegoyla giderken biz 403 le gidiyoduk. 

    Ne kadar müşteri memnuniyeti odaklı bir firma olduğunu herkes biliyor. O firmadan çok birşey alabileceğini sanmıyorum hocam.

     


    -----------------------------

    hocam bavulu kaybetmek ya da çaldırmak bunun kabuledibilir bi yani olamaz bu durum müşterinin sonunna kadar haklı olduğu durumlardan biridir yani metroda olsa başka bi firmada olsa bana istedim parayı ödemek zorundalar o deil bavulun içinde havlum vardı banyodan her çıktımda köpekler gibi silkelenip kurulanmaya çalışıorum her taraf su oluyo bi de bilet alınca imza attırıolar mecburi herkese ben atmadım düşün yani artık metrodan hisse bile kopartabilirim :))


    son bitlisli
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    frt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hack_Fat_Hakkinen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Metro(amk) Metro(amk) Metro(amk)

    2 Sene boyunca gittiğim şehre sadece metro'nun direk seferi vardı üni'deyken. Bu kadar rezil bir firma yok hocam. 13 saatlik yolculuğumu bozuk koltukta bir ileri bir geri yaylanarak geldiğimi bilirim. Hareket saatinden bir saat sonra daha güzergahtaki 2. şehre giremeden arabanın bozulduğunu bilirim ve ardından o soğukta 5 saat bekletildiğimizi. Millet ultra lüks travegoyla giderken biz 403 le gidiyoduk. 

    Ne kadar müşteri memnuniyeti odaklı bir firma olduğunu herkes biliyor. O firmadan çok birşey alabileceğini sanmıyorum hocam.

     


    -----------------------------

    hocam bavulu kaybetmek ya da çaldırmak bunun kabuledibilir bi yani olamaz bu durum müşterinin sonunna kadar haklı olduğu durumlardan biridir yani metroda olsa başka bi firmada olsa bana istedim parayı ödemek zorundalar o deil bavulun içinde havlum vardı banyodan her çıktımda köpekler gibi silkelenip kurulanmaya çalışıorum her taraf su oluyo bi de bilet alınca imza attırıolar mecburi herkese ben atmadım düşün yani artık metrodan hisse bile kopartabilirim :))


    -----------------------------
    Hocam inşallah maddi manevi bütün zararın karşılanır. Cidden kötü bir durum. Sonucu da burdan bildirirsen bana ve diğer muridlere örnek teşkil eder.
Toplam Hit: 8589 Toplam Mesaj: 54