folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bagajda Valiz Kayboldu



Bagajda Valiz Kayboldu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    frt
    frt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2008
    Erkek

    müritler metro beni aradı fiyat listesi çıkardık 1200 tl istedim adamlar bana ancak 200 tl verebiliriz dediler kabul etmezsemde dosya ben kabul edene kadar öle bekletilcekmiş tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum neyse sonuç olarak sakın metro firmasını kullanmayın seyahatlerinizde çünkü addamlar kaybolan veya çalınan valizden kesinlikle kendilerini sorumlu tutmuyolar yasal olarakta haklılarmış biletin arkasında yazdığı için uyarıyım dedim sakın ha metroya binmek yok 


    son bitlisli
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    frt bunu yazdı:
    -----------------------------

    müritler metro beni aradı fiyat listesi çıkardık 1200 tl istedim adamlar bana ancak 200 tl verebiliriz dediler kabul etmezsemde dosya ben kabul edene kadar öle bekletilcekmiş tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum neyse sonuç olarak sakın metro firmasını kullanmayın seyahatlerinizde çünkü addamlar kaybolan veya çalınan valizden kesinlikle kendilerini sorumlu tutmuyolar yasal olarakta haklılarmış biletin arkasında yazdığı için uyarıyım dedim sakın ha metroya binmek yok 


    -----------------------------
    Kabul etme sakım.Mantığa bak 200 tl verebilirlermiş sadece.Ulan bi kot zaten 150-160 lira.Tam şerefsiz bunlar ya.Git tüketici haklarına uğraşsın dursun p.....ler.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    flassy bunu yazdı:
    -----------------------------

    frt bunu yazdı:
    -----------------------------

    müritler metro beni aradı fiyat listesi çıkardık 1200 tl istedim adamlar bana ancak 200 tl verebiliriz dediler kabul etmezsemde dosya ben kabul edene kadar öle bekletilcekmiş tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum neyse sonuç olarak sakın metro firmasını kullanmayın seyahatlerinizde çünkü addamlar kaybolan veya çalınan valizden kesinlikle kendilerini sorumlu tutmuyolar yasal olarakta haklılarmış biletin arkasında yazdığı için uyarıyım dedim sakın ha metroya binmek yok 


    -----------------------------
    Kabul etme sakım.Mantığa bak 200 tl verebilirlermiş sadece.Ulan bi kot zaten 150-160 lira.Tam şerefsiz bunlar ya.Git tüketici haklarına uğraşsın dursun p.....ler.


    -----------------------------
    Adam essek kadar yazmis kaybolan bagajlarda sadece bilet ucreti geri odenir diye butun otobus frmalarnda da oyle yazar hemen hemen
Toplam Hit: 8590 Toplam Mesaj: 54