Bagajda Valiz Kayboldu
-
müritler metro beni aradı fiyat listesi çıkardık 1200 tl istedim adamlar bana ancak 200 tl verebiliriz dediler kabul etmezsemde dosya ben kabul edene kadar öle bekletilcekmiş tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum neyse sonuç olarak sakın metro firmasını kullanmayın seyahatlerinizde çünkü addamlar kaybolan veya çalınan valizden kesinlikle kendilerini sorumlu tutmuyolar yasal olarakta haklılarmış biletin arkasında yazdığı için uyarıyım dedim sakın ha metroya binmek yok
-
frt bunu yazdı:
-----------------------------müritler metro beni aradı fiyat listesi çıkardık 1200 tl istedim adamlar bana ancak 200 tl verebiliriz dediler kabul etmezsemde dosya ben kabul edene kadar öle bekletilcekmiş tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum neyse sonuç olarak sakın metro firmasını kullanmayın seyahatlerinizde çünkü addamlar kaybolan veya çalınan valizden kesinlikle kendilerini sorumlu tutmuyolar yasal olarakta haklılarmış biletin arkasında yazdığı için uyarıyım dedim sakın ha metroya binmek yok
-----------------------------
Kabul etme sakım.Mantığa bak 200 tl verebilirlermiş sadece.Ulan bi kot zaten 150-160 lira.Tam şerefsiz bunlar ya.Git tüketici haklarına uğraşsın dursun p.....ler. -
flassy bunu yazdı:
-----------------------------frt bunu yazdı:
-----------------------------müritler metro beni aradı fiyat listesi çıkardık 1200 tl istedim adamlar bana ancak 200 tl verebiliriz dediler kabul etmezsemde dosya ben kabul edene kadar öle bekletilcekmiş tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum neyse sonuç olarak sakın metro firmasını kullanmayın seyahatlerinizde çünkü addamlar kaybolan veya çalınan valizden kesinlikle kendilerini sorumlu tutmuyolar yasal olarakta haklılarmış biletin arkasında yazdığı için uyarıyım dedim sakın ha metroya binmek yok
-----------------------------
Kabul etme sakım.Mantığa bak 200 tl verebilirlermiş sadece.Ulan bi kot zaten 150-160 lira.Tam şerefsiz bunlar ya.Git tüketici haklarına uğraşsın dursun p.....ler.
-----------------------------
Adam essek kadar yazmis kaybolan bagajlarda sadece bilet ucreti geri odenir diye butun otobus frmalarnda da oyle yazar hemen hemen
