Bedelli Askerlik Geliyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    RotKerim bunu yazdı

    ona vereceğin 20000 binin yarısıyla git özel üniversite oku 4 yıl sonra gel 6 ay askerlik yap kalan paraylada yatırım yap.

    20 bine anca özel üniversitenin tek dönemini ödersin. ilk dönemi ödeyip şimdi onlar düşünsün mü diyecen anlamadım ki.

    Olum ahahah :D


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    kurtulmus olumlu konustu ama davutoglu son noktayi koydu bu konjokturde olmaz dedi gecmis olsun.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Davutoğlu hoytttt dedi. Tüm tartışmalar sona erdi. Tekmil Çekip Botu Giyeceğimiz Kesinleşti.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Şimdi o büyük icatlar yapacaklar bilim adamları vs. Ne olacak acaba haydi kışlanıza Marş Marş :)

    bencede profesyonel ordu lazım

    ya vicdani red var dimi :) 

    bedelli bekleyenler adına ne kadar üzgünüm tahmin bile edemezsiniz :)


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    küçük enişte aynı rte nin yolundan ilerliyor :B "  

    “Fakir çocuğunun askerlik yapması, zengin çocuğun bedel ödeyerek askerlik yapmaması olmaz” dedi." bu demektir kıi bedelli yolda seçimden bi kaç ay önce hallederler

     

    http://www.youtube.com/watch?v=Ypnhi3a7id8  17 mart 2011 de rte de böyle demişti sonra 30 kasım 2011 de tak bedelliyi çıkardılar.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    önümüz savaş bedelli işi yaş ama yine de belli olmaz bunlara dansöz gibiler maşallah

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    en az 1 yıl ertelendi gibi bu olay öyle görünüyor.. ben de dövizli ya da bedelli yaparım diye bekliyordum.. artık bedelli çıkmazsa dövizli yapacağım.. y. lisans dolayısıyla 1 şubat 2016 ya kadar tecilli.. Bakalım 6000 euro isteniyor dövizli askerlik için de.


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Mutlaka çıkar. Ha bugün ha yarın. Sıcak para lazım. Yıllık planlarda hesaplar tutmadı. Aralık ayında yeni kimliklerin dağıtılmaya başlayacağı ve bu kimliklerin 18 tl karşılığında teslim alınabileceği söyleniyor. Değişimin zorunlu olacağını göz önüne alırsak, nüfusla 18 lirayı hesaplarsak kısa vadede bazı şeyleri kurtarabilecek bir sıcak para girişi sağlanacak. 

    Askerliği Call of Duty piyadesi olarak, dünyayı savunan süper kahraman olarak yapanlar mevzilere yerleşmişler. Sen bedeninle ülkene hizmet diyorsun. Adam parasını veriyor o şekilde hizmet ediyor. Bedelli yapan ülkesine belki de normal askerlik yapandan daha çok katkıda bulunuyordur. Sen askere gittiğinde 12 ay, 6 ay boyunca senin devlete hiç yükün olmuyor mu zannediyorsun? 12 ay askerlik yapan adam için harcanan miktar ile para ile askere gitmeyip devlete ödeme yapandan hangisi ülke menfaatlerine daha çok katkıda bulunuyordur? Askerde harcanan 6-12 ay süreyi piyasada iş gücü olarak harcasanız emin olun ülkeye daha fazla katkınız dokunur. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    17.08.2011: bedelli çalışmamız yok link (msb)

    12.09.2011: bedelli askerlik gündemimizde yok link (arınç)

    20.11.2011: yok kardeşim türkiye'de zorunlu askerlik var link (msb)

    22.11.2011: erdoğan bedelli şartlarını açıkladı! link (başbakan)

     

    2011 yılındaki bedelli böyle gelmişti  aynı teraneler dönüyor .

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    http://www.milliyet.com.tr/bedelli-askerlik-bekleyenlere-mujde-gundem-1955360/

    "Bedelli Askerlik" Siyasetçilerin malzemesi olmuş durumda. 

    Taze başbakan davutoğlu "bedelliye karşı çıkan fakir tabanın sempatisini kazandı" diyerek yorumluyorum bu olayı. 

     

Toplam Hit: 9326 Toplam Mesaj: 75