Bedri Baykam Bıçaklandı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lan biri diyor kıymık kadar, diğeri diyor 4 saat ameliyat olmuş. Ne, uranyum falan mıymış kıymık?

    Edit: Adam Rambo bıçağı yazmış. Hangisine inanalım bilemedim.


    -----------------------------

    hocam haberleri kendim izledim.

    o kıymık kadar diyenler aklı sıra makara yapıyolar

     


    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Triumph bunu yazdı:
    -----------------------------

    who the fuck is bedri?


    -----------------------------

    ergenlik çağında boşaldığı ilk mendili sergisinde sergileyecek kadar post modern, marjinal bir adam.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    Başhekimden Baykam'ın durumu hakkında açıklama

     

    Bugün Beşiktaş'ta bıçaklı saldırıya uğrayan Bedri Baykam ve Tuğba Kurtulmuş'un durumu ile ilgili Acıbadem Maslak Hastanesi Başhekimi açıklama yaptı.

    Acıbadem Maslak Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Çağlar Çuhadaroğlu, ressam Bedri Baykam'ın kesici ve delici alet ile karın bölgesinde kalın bağırsağı, 12 parmak bağırsağı ve karaciğerinde yaralanmalar meydana geldiğini belirterek, ''Yaralanma sonucu ciddi kanaması olan Bedri Baykam'ın ameliyatı 4 saat sürmüştür. Ameliyat sonrası yoğun bakım ünitesine alınmıştır'' dedi.

    Prof. Dr. Çuhadaroğlu, Baykam ve hastaneye onunla birlikte getirilen Piramit Sanat Genel Koordinatörü Tuba Kurtulmuş'un sağlık durumuna ilişkin basın mensuplarına açıklama yaptı.

    Her iki hastanın da acil servise geldikten hemen sonra ameliyata alındığını söyleyen Prof. Dr. Çuhadaroğlu, Baykam'ın durumuna ilişkin şunları söyledi:

    ''Ressam Bedri Baykam hastanemize ulaştıktan sonra ameliyata alınmıştır. Baykam'ın ameliyatı genel cerrahi uzmanı Prof. Dr. İsmail Hamzaoğlu ve Prof. Dr. Cihan Uras tarafından gerçekleştirilmiştir. Kesici ve delici alet ile yaralanması sonucunda karın bölgesinde kalın bağırsağı, 12 parmak bağırsağı ve karaciğerinde yaralanmalar meydana gelmiştir. Yaralanma sonucu ciddi kanaması olan Bedri Baykam'ın ameliyatı 4 saat sürmüştür. Ameliyat sonrası yoğun bakım ünitesine alınmıştır.''

    Tuğba Kurtulmuş'un ameliyatının da 2 saate yakın bir sürede genel cerrahi uzmanı Prof. Dr. Tayfun Karahasanoğlu tarafından gerçekleştirildiğini bildiren Prof. Dr. Çuhadaroğlu, ''Hastanın 12 parmak bağırsağında ve kalın bağırsağa giden damarlarında yaralanmalar oluşmuştur. Ameliyat sonrası yoğun bakıma alınmıştır'' dedi.

    Prof. Dr. Çuhadaroğlu, yoğun bakım servisine alınan her hasta için hayati riskin söz konusu olduğunu belirterek, hastaların durumununun takip edildiğini, yarın tıbbi olarak tekrar değerlendirileceğini söyledi.

    Çuhadaroğlu, ''24 saat sonra durumu stabil hale geldiğinde yoğun bakımdan çıkarılarak normal odaya alınacak'' dedi.

     

    ------------

    evet adam tımarhaneden kaçmış hiç bi şeyi yokmuş.. :) tabi müstahak böyle insanlara(!)


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    DigitalMind bunu yazdı:
    -----------------------------

    mustaphachan bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    mustaphachan bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    ulan bir de insan olacaksınız.. yazıklar olsun alayınıza. haberi okumuyor, sadece izlediği bi videonun üstünden yorum yapıyorsunuz.. bu olaya bu yorumları yapan adamlardan farkınız yok.. 

     

     

     

    İşte AKP'ci gazetecilerden bazılarının Baykam'ın bıçaklanması ile ilgili yorumları:

     

    Taraf yazarı ve Polis Akademisi öğretim üyesi Önder Aytaç:

     

    "'seçime kadar her şey mübahtır anlayışının şiddeti Bedri Baykam ı bıçaklatmış olmasın' bence de"

    Taraf yazarı Melih Altınok:

    "Bıçaklanmış gibi değil, tımarhaneden kaçmış gibi bir hali varsa, 'Beni niye arabalarına almıyorlar' dememeli insan"

    "Bedri Baykam'ı bıçaklayan meczubun "danıştığı" merci neresi acaba? Hayır bu da "Allahu ekber" diye bağırmış diyorlar da. Geçmiş olsun."

    Taraf yazarı Sevilay Abla:

    "Bedri Baykam'ın canını bıçak değil toplantıdan çıkan atatürkçülerin onu arabaları alıp acile götürmeyişi yaktı esas."

    "Dünya Bıçaklandıktan sonra ayakta kalma rekoru Bedri Baykam'ın oldu."

    'Genç Sivil' Turgay Oğur:

    "Bedri Baykam bıçaklandı aydınlar susturuluyor şeriat geliyor diyecekler! Bugüne kadar hep ters tepti Vaveylanız sadece AKP oylarını arttırır"

     


    -----------------------------
    ahaha iyi güldüm :D adama yardım etmeye çalışıp koluna girene napıyon lan hastaneye götürsene gibi salakça cümle kurab + kıymık yarası kadar kanatmamış bi bıçak darbesi için böyle böğüren birini nasıl savunuyorsunuz merak konusu :D ben olsam bende almazdım. gece ayazında delilerle karşılaşmış gibi bi hali var. hadi hiç bıçak yarası görmesek tamam dicezde.

    -----------------------------

     

    adam kalçasından ve karın boşluğundan bıçaklanmış. kan görmedik diye zırlıyorsunuz.. o renk pantolonda görmemeniz kadar normali yok. adam orada yalnızca kendisi için değil yaralanan asistanı içinde bağırıyor. bu da yara değil, bu da bıçaklanma değil zaten. 


    -----------------------------
    Haberi g.tünle izledin sanırım. Madem asistanı içinde bağırıyorsa  neden kimseyi umursamaz tavrıyla ( ben kurtuluyum da gerisi önemli değil ) taksiye sanki savaştan çıkmışcasına atladı. Asistanı'nı düşünen adam her 2 dakikada bir mıymıntı gibi bağıracağına Asistanının sağlık durumunu sorardı. Kadın ondan asil çıktı ikiside bıçaklanmış ama ben kadının bıçaklandığını sonradan öğrendim, kadının hiç sesini duymadım. Bıçak acısının ne olduğunu bizde biliyoruz, ben adamı ilk gördüğümde sanki kör testereyle elini kolunu kestiler sandım. Doğum sancısı çeken kadınlar bu adamdan daha menayetli hareket ediyor.

     


    -----------------------------

     

    asistanı kımıldayamayıp arabaların olduğu yere düştüğü için, o anda o kameranın kadını çekmediği için duymamış olabilir misin? ben bu bağrışlarının sebebinin böyle olduğunu twitter üzerinden hastaneye ziyarete giden birinden öğrendim. yani karşıya saldırıya geçerken beynini kör testereyle aldırmış gibi yorumlar yapmasan daha faydalı olur kendi adına..


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek

    mustaphachan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Başhekimden Baykam'ın durumu hakkında açıklama

     

    Bugün Beşiktaş'ta bıçaklı saldırıya uğrayan Bedri Baykam ve Tuğba Kurtulmuş'un durumu ile ilgili Acıbadem Maslak Hastanesi Başhekimi açıklama yaptı.

    Acıbadem Maslak Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Çağlar Çuhadaroğlu, ressam Bedri Baykam'ın kesici ve delici alet ile karın bölgesinde kalın bağırsağı, 12 parmak bağırsağı ve karaciğerinde yaralanmalar meydana geldiğini belirterek, ''Yaralanma sonucu ciddi kanaması olan Bedri Baykam'ın ameliyatı 4 saat sürmüştür. Ameliyat sonrası yoğun bakım ünitesine alınmıştır'' dedi.

    Prof. Dr. Çuhadaroğlu, Baykam ve hastaneye onunla birlikte getirilen Piramit Sanat Genel Koordinatörü Tuba Kurtulmuş'un sağlık durumuna ilişkin basın mensuplarına açıklama yaptı.

    Her iki hastanın da acil servise geldikten hemen sonra ameliyata alındığını söyleyen Prof. Dr. Çuhadaroğlu, Baykam'ın durumuna ilişkin şunları söyledi:

    ''Ressam Bedri Baykam hastanemize ulaştıktan sonra ameliyata alınmıştır. Baykam'ın ameliyatı genel cerrahi uzmanı Prof. Dr. İsmail Hamzaoğlu ve Prof. Dr. Cihan Uras tarafından gerçekleştirilmiştir. Kesici ve delici alet ile yaralanması sonucunda karın bölgesinde kalın bağırsağı, 12 parmak bağırsağı ve karaciğerinde yaralanmalar meydana gelmiştir. Yaralanma sonucu ciddi kanaması olan Bedri Baykam'ın ameliyatı 4 saat sürmüştür. Ameliyat sonrası yoğun bakım ünitesine alınmıştır.''

    Tuğba Kurtulmuş'un ameliyatının da 2 saate yakın bir sürede genel cerrahi uzmanı Prof. Dr. Tayfun Karahasanoğlu tarafından gerçekleştirildiğini bildiren Prof. Dr. Çuhadaroğlu, ''Hastanın 12 parmak bağırsağında ve kalın bağırsağa giden damarlarında yaralanmalar oluşmuştur. Ameliyat sonrası yoğun bakıma alınmıştır'' dedi.

    Prof. Dr. Çuhadaroğlu, yoğun bakım servisine alınan her hasta için hayati riskin söz konusu olduğunu belirterek, hastaların durumununun takip edildiğini, yarın tıbbi olarak tekrar değerlendirileceğini söyledi.

    Çuhadaroğlu, ''24 saat sonra durumu stabil hale geldiğinde yoğun bakımdan çıkarılarak normal odaya alınacak'' dedi.

     

    ------------

    evet adam tımarhaneden kaçmış hiç bi şeyi yokmuş.. :) tabi müstahak böyle insanlara(!)


    -----------------------------

    kardeşim benim kadını tvde gördüm diyorum kamera kadını çekmeseydi nereden bilebilirdim kadının bıçaklandığını kadın yere yatmış müdahale bekliyor ses yok kadında, düşün artık karısı bile yaklaşamıyor adamın yanına korkusundan vatandaş nasıl yaklaşsın.


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    DigitalMind bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeşim benim kadını tvde gördüm diyorum kamera kadını çekmeseydi nereden bilebilirdim kadının bıçaklandığını kadın yere yatmış müdahale bekliyor ses yok kadında, düşün artık karısı bile yaklaşamıyor adamın yanına korkusundan vatandaş nasıl yaklaşsın.


    -----------------------------

    ben ilk yayınlanan videodan bahsediyorum hocam. haberlerde kadını da hastaneye giderkenki durumu da detaylı gösteriyor. ilk videoda kadın yoktu ortalıkta bedri baykam'ın bağırdığı yerin 30mt filan iç kısmında arabanın yanında yerde yatıyordu. adam can havliyle atılıyor.. ambulans, hastane diye bağırıyor. kendisi taksiyle hastaneye gittiğinde de arkasından geride kalanlara telefon açıp asistanını da kendi gittiği hastaneye aldırıyor. neyse hocam senin düşüncen sana, benimki bana.


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçmiş olsun adama sevmesemde kendisini ama şu çok bıçaklanmış arkadaşlara şaşırdım. sizde böyle bağırdıysanız no problem ama ben başkasından bıçak yemedim bir kere kazara parmağımı koparacak derecede kestim 6 dikiş atıldı ölümcül bir yara değil ama tek dediğim hay amk lafıydı sessizce ki bu adamın yarası da öyle ölümcül değil. Sonra kendi başıma gelmedi ama gözümün önünce bir çok kez bıçaklanma vakasına şahit oldum. hiç birinin böyle böğürdüğüne rastlamadım. adamın canı tatlıymış işte


    -----------------------------

     

    O önemli adam ağbi misyon adamı birde Atatürkçü'ler oralı olmayınca sinirle karışık bağırıyor vatandaş:):) Bir yandanda şaşırmıştır duyarsızlığa:) Biraz keyif oldum  Zalimin zulmü meselesine döndü her tarafa yanak süre süre taraf bulamayacak yakında..


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek

    mustaphachan bunu yazdı:
    -----------------------------

    DigitalMind bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeşim benim kadını tvde gördüm diyorum kamera kadını çekmeseydi nereden bilebilirdim kadının bıçaklandığını kadın yere yatmış müdahale bekliyor ses yok kadında, düşün artık karısı bile yaklaşamıyor adamın yanına korkusundan vatandaş nasıl yaklaşsın.


    -----------------------------

    ben ilk yayınlanan videodan bahsediyorum hocam. haberlerde kadını da hastaneye giderkenki durumu da detaylı gösteriyor. ilk videoda kadın yoktu ortalıkta bedri baykam'ın bağırdığı yerin 30mt filan iç kısmında arabanın yanında yerde yatıyordu. adam can havliyle atılıyor.. ambulans, hastane diye bağırıyor. kendisi taksiyle hastaneye gittiğinde de arkasından geride kalanlara telefon açıp asistanını da kendi gittiği hastaneye aldırıyor. neyse hocam senin düşüncen sana, benimki bana.


    -----------------------------

    hocam doğrudur öyle anlattın ki sanki taksiciliğini sen yaptın :D


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek

    Bıçaklaynın robot resmini kendi yapmışdır artık hemen yakalanır xD


    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    bıçaklayan yakalandı, teslim oldu

    http://www.ensonhaber.com/baykamin-saldirgani-teslim-oldu-2011-04-18.html


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
Toplam Hit: 15106 Toplam Mesaj: 111