

Beklenen Klip " Sagopa Kajmer - Düşersem Yanarım " Çıktı (=
-
MelancholiTr bunu yazdı:
-----------------------------
Nespace bunu yazdı:
-----------------------------Küfür edince adam mı oluyor yani? Bu mudur?
Sagopanın sözlerinde anlam var abi.
Gel de mına koim senin homie.
Yov yov.
edit: Prograsiv trans BAHBAH
-----------------------------
bu bi diss..küfr olmalı benceben kimseyi savunmuyorum ama sago işini iyi yapıosa sansar hayli iyisini yapıyor
-----------------------------Abi rep dinlemem, bilmem, anlamam..
Ama şöyle alıcı gözüyle bakınca sagopanın daha olgun olduğu bariz ortada..
-
Nespace bunu yazdı:
-----------------------------Küfür edince adam mı oluyor yani? Bu mudur?
Sagopanın sözlerinde anlam var abi.
Gel de mına koim senin homie.
Yov yov.
-----------------------------
Heh işte küfürlü daha güzel. bak sende demişsin, "Gel de mına koim senin homie.":Dbak patron ne demiş pit10a (şahmeran dissi) zeka yaşı parçadan belli hiç s*kişmemiş bi abaza, hayal kurupda parca yapmış kazma sesden başka dicek bişiyinizde kalmamış, bi cümleden parça yapmışız beat in a*ına koymuşuz :D
-
MelancholiTr bunu yazdı:
-----------------------------
sivil_padisah bunu yazdı:
-----------------------------kadıköy acilin en dandik adamı sansar kanımca...allahın kürdü :D
şarkının nakaratı güzel
ama hayranlarım az ama seninkinde koyu kısmı saçma geşldi bana =)
-----------------------------
sansar ve kürt?yuh diorum sana bişi demiorum hocam
Battle da da alıcak adam tanımıorum ve gerçekten undergraundun en üstündeki adam..
hiç bi şarkısı dandik değil böle polemik oluşturmuo..
-----------------------------bişe demedim yaa polemik yaratmıyorum
-
gece gece bu konuda amma polemik oldu ha
-
-----------------------------
sivil_padisah bunu yazdı:
----------------------------
-----------------------------bişe demedim yaa polemik yaratmıyorum
-----------------------------
Yaratmak Allah'a mahsustur diyip yeni bi polemik çıkarsammı:P -
Nespace bunu yazdı:
-----------------------------
MelancholiTr bunu yazdı:
-----------------------------
Nespace bunu yazdı:
-----------------------------Küfür edince adam mı oluyor yani? Bu mudur?
Sagopanın sözlerinde anlam var abi.
Gel de mına koim senin homie.
Yov yov.
edit: Prograsiv trans BAHBAH
-----------------------------
bu bi diss..küfr olmalı benceben kimseyi savunmuyorum ama sago işini iyi yapıosa sansar hayli iyisini yapıyor
-----------------------------Abi rep dinlemem, bilmem, anlamam..
Ama şöyle alıcı gözüyle bakınca sagopanın daha olgun olduğu bariz ortada..
-----------------------------ztn öyle rap dinlemeyenlerin çoğu
rap dinlemem ama sago dinlerim diyo =)
-
MelancholiTr bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
sivil_padisah bunu yazdı:
----------------------------
-----------------------------bişe demedim yaa polemik yaratmıyorum
-----------------------------
Yaratmak Allah'a mahsustur diyip yeni bi polemik çıkarsammı:P
-----------------------------zuahahah ... ztn burası polemik topiği oldu
çıkar çıkar :D
-
2 klipte de Mekan Aynı. Alışıla gelmiş, alışıla gelmemiş bir insan bu sagopa, üretken adamı severim.
-
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------spyrex bunu yazdı:
-----------------------------
bu cocuga gıcıgım
-----------------------------
gıcıksankonu başlığı senin bu konuya girip yorum yapmayacağın kadar açık yazılmış.
-----------------------------
katılyıorum baron evet gıcıksa girmesine bile gerek yok -
bir kişiyi sevmiyor veya antipati duyabilirsiniz,ama bu ona hakaret yapmanızı küfr etmenizi yada konuyu açan arkdaşa önyargıda bulunmanızı gerekdirmez.herkes saygılı olmak zorunnda düşüncelere ,forumda her düşünceden dinden üye var herkes birbiirine zıt gitse site yaşamaz.