folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Beklenen Klip " Sagopa Kajmer - Düşersem Yanarım " Çıktı (=



Beklenen Klip " Sagopa Kajmer - Düşersem Yanarım " Çıktı (=

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    MelancholiTr bunu yazdı:
    -----------------------------
    Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------

    Küfür edince adam mı oluyor yani? Bu mudur?

    Sagopanın sözlerinde anlam var abi.

    Gel de mına koim senin homie.

    Yov yov. 

    edit: Prograsiv trans BAHBAH


    -----------------------------
     bu bi diss..küfr olmalı bence

    ben kimseyi savunmuyorum ama sago işini iyi yapıosa sansar hayli iyisini yapıyor


    -----------------------------

    Abi rep dinlemem, bilmem, anlamam..

    Ama şöyle alıcı gözüyle bakınca sagopanın daha olgun olduğu bariz ortada.. 


    Soru:Şu şu adam forumda Nazizm/Faşizm/Satanizm/... propagandası yapıyor banlayalım manyakmıdır nedir? Cevap:Aklı başında adamın burda işi ne zaten, bütün forumu mu silek yani?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------

    Küfür edince adam mı oluyor yani? Bu mudur?

    Sagopanın sözlerinde anlam var abi.

    Gel de mına koim senin homie.

    Yov yov. 


    -----------------------------

    Heh işte küfürlü daha güzel. bak sende demişsin,  "Gel de mına koim senin homie.":D

    bak patron ne demiş pit10a (şahmeran dissi) zeka yaşı parçadan belli hiç s*kişmemiş bi abaza, hayal kurupda parca yapmış kazma sesden başka dicek bişiyinizde kalmamış, bi cümleden parça yapmışız beat in a*ına koymuşuz :D


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    MelancholiTr bunu yazdı:
    -----------------------------
    sivil_padisah bunu yazdı:
    -----------------------------

    kadıköy acilin en dandik adamı sansar kanımca...allahın kürdü :D

    şarkının nakaratı güzel

    ama hayranlarım az ama seninkinde koyu kısmı saçma geşldi bana =)


    -----------------------------
     sansar ve kürt?

    yuh diorum sana bişi demiorum hocam

    Battle da da alıcak adam tanımıorum ve gerçekten undergraundun en üstündeki adam..

    hiç bi şarkısı dandik değil böle polemik oluşturmuo..


    -----------------------------

    bişe demedim yaa polemik yaratmıyorum

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    gece gece bu konuda amma polemik oldu ha


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MelancholiTr
    MelancholiTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    -----------------------------
    sivil_padisah bunu yazdı:
    ----------------------------
    -----------------------------

    bişe demedim yaa polemik yaratmıyorum
    -----------------------------
    Yaratmak Allah'a mahsustur diyip yeni bi polemik çıkarsammı:P


    İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakultesi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------
    MelancholiTr bunu yazdı:
    -----------------------------
    Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------

    Küfür edince adam mı oluyor yani? Bu mudur?

    Sagopanın sözlerinde anlam var abi.

    Gel de mına koim senin homie.

    Yov yov. 

    edit: Prograsiv trans BAHBAH


    -----------------------------
     bu bi diss..küfr olmalı bence

    ben kimseyi savunmuyorum ama sago işini iyi yapıosa sansar hayli iyisini yapıyor


    -----------------------------

    Abi rep dinlemem, bilmem, anlamam..

    Ama şöyle alıcı gözüyle bakınca sagopanın daha olgun olduğu bariz ortada.. 


    -----------------------------

    ztn öyle rap dinlemeyenlerin çoğu

    rap dinlemem ama sago dinlerim diyo =)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    MelancholiTr bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------
    sivil_padisah bunu yazdı:
    ----------------------------
    -----------------------------

    bişe demedim yaa polemik yaratmıyorum
    -----------------------------
    Yaratmak Allah'a mahsustur diyip yeni bi polemik çıkarsammı:P


    -----------------------------

    zuahahah ... ztn burası polemik topiği oldu

    çıkar çıkar :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    edonline
    edonline's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2008
    Erkek

    2 klipte de Mekan Aynı. Alışıla gelmiş, alışıla gelmemiş bir insan bu sagopa, üretken adamı severim.


    sanma şahım herkesi sen sadıkane yar olur herkesi sen dost mu sandın belki o agyar olur sadıkane belki o alemde bir dildar olur yar olur agyar olur dildar olur serdar olur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    puskullu
    puskullu's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2008
    Dişi
    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------

    spyrex bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu cocuga gıcıgım
    -----------------------------
    gıcıksan

    konu başlığı senin bu konuya girip yorum yapmayacağın kadar açık yazılmış.


    -----------------------------
    katılyıorum baron  evet gıcıksa girmesine  bile gerek yok

    Suskunluğum asaletimdir her lafa verecek bir cevabım var.Ama bir lafa bakarım,lafmı diye.Birde söyleyene adammı diye....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    puskullu
    puskullu's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2008
    Dişi
    bir kişiyi sevmiyor veya antipati duyabilirsiniz,ama bu ona hakaret yapmanızı küfr etmenizi yada konuyu açan arkdaşa önyargıda bulunmanızı gerekdirmez.herkes saygılı olmak zorunnda düşüncelere ,forumda her düşünceden dinden üye var herkes birbiirine zıt gitse site yaşamaz.

    Suskunluğum asaletimdir her lafa verecek bir cevabım var.Ama bir lafa bakarım,lafmı diye.Birde söyleyene adammı diye....
Toplam Hit: 14623 Toplam Mesaj: 93