Beyler Bu Ne Yaaa!(Çok Acayip)
-
Glaxoks bunu yazdı:
-----------------------------sona geldim gibi,bunları sizle paylaşmam ne kadar doğru bilemiyorum
evden birinin bir halt işlediği belli
özellikle babam
babamın cep telefonuan baktım şifreli mesajlar war mesaj aynen şöyle
1-8-9 hemen gel!
bu ne şimdi
babamın yazdığı cevap:
tamam.şuan 1-4-5 durumundayım
gerçekten sıradışı
inanmayanlar olabilir
onlar bişi yazmasın
şimdi önümde 2 seçenek war
ya babamı şikayet edicem yada olaylara göz yumucam
dediğim gibi başka bişdie olabilir fakat bu kodlar ne oluor
-----------------------------
insan babasini sikayet edermi :d -
haci salla bildigin tas ama su babanın msjları bende merak ettım ogrenınce pm at :D
-
bence baban karıya gıdıo :D
şaka maka nedır amı 1 4 5 durumu amk. bnce sn al babanı karsına konus acıkca bole bole de ne yaıosn anlat de :D snrada bıze bıldır :D he bıde su babana msj ceken numarayı ara sor kımmıs neymıs :D
-
G-Turk bunu yazdı:
-----------------------------
Ücgen tasta, tam cizgilerin bulustugu yerde delik var.
Ücgen tas ilginc, resimlerin hepsi ayni tarihmi cekilmis?
-----------------------------
o delikten boynuna as kolye niyetine belki bi faysası olur :D -
SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
-----------------------------
olm tarihi eser kacakciliginda iyi para var sikayet etme babani. Baban yaslaninca isin basina sen geccen unutma :D
-----------------------------walla dediğin doğru ben en iyisi sesimi çıkarmıyım :)
-
o kancalar bildiğim kadarıyla hindistanda festiwallerde sırtlarına geçirilerek arabalar çekiliyor..
-
tam emin olmamakla birlikte baban tarihi eser kaçakçılığı yapıyo olabilir
-
Sakin bi ortamda babana sor: eğer polis falansa durum kötü :); Eğer kaçakçıysa yaşadın :D...
-
valla beyler bu konu lost dizisi gibi oldu haa :)
-
o kadar gizli msjda baban nie gizli bi telefon kullanmıyo_?
