folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Beyler Bu Ne Yaaa!(Çok Acayip)



Beyler Bu Ne Yaaa!(Çok Acayip)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Glaxoks bunu yazdı:
    -----------------------------

    sona geldim gibi,bunları sizle paylaşmam ne kadar doğru bilemiyorum

    evden birinin bir halt işlediği belli

    özellikle babam

    babamın cep telefonuan baktım şifreli mesajlar war mesaj aynen şöyle

    1-8-9 hemen gel!

    bu ne şimdi

    babamın yazdığı cevap:

    tamam.şuan 1-4-5 durumundayım

    gerçekten sıradışı

    inanmayanlar olabilir

    onlar bişi yazmasın

    şimdi önümde 2 seçenek war

    ya babamı şikayet edicem yada olaylara göz yumucam

    dediğim gibi başka bişdie olabilir fakat bu kodlar ne oluor

     

     


    -----------------------------
    insan babasini sikayet edermi :d

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    okul
    okul's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    haci salla bildigin tas ama su babanın msjları bende merak ettım ogrenınce pm at :D

    medebiyet acmaksa bütün bedeni ozzman hayvanlar bizden daha medeni ANTİTAHRİBAT
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    bence baban karıya gıdıo :D

     

    şaka maka nedır amı 1 4 5  durumu amk. bnce sn al babanı karsına konus acıkca bole bole de ne yaıosn anlat de :D snrada bıze bıldır :D he bıde su babana msj ceken numarayı ara sor kımmıs neymıs :D


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek
    G-Turk bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ücgen tasta, tam cizgilerin bulustugu yerde delik var.
    Ücgen tas ilginc, resimlerin hepsi ayni tarihmi cekilmis?
    -----------------------------
    o delikten boynuna as kolye niyetine belki bi faysası olur :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
    -----------------------------
    olm tarihi eser kacakciliginda iyi para var sikayet etme babani. Baban yaslaninca isin basina sen geccen unutma :D
    -----------------------------

    walla dediğin doğru ben en iyisi sesimi çıkarmıyım :) 


    "Murid" Değil "Murit"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    o kancalar bildiğim kadarıyla hindistanda festiwallerde sırtlarına geçirilerek arabalar çekiliyor..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibosoft
    ibosoft's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    tam emin olmamakla birlikte baban tarihi eser kaçakçılığı yapıyo olabilir 


    dizi dizi incisin danalıkta birincisin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek
    Sakin bi ortamda babana sor: eğer polis falansa durum kötü :); Eğer kaçakçıysa yaşadın :D...

    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sumer
    sumer's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    valla beyler bu konu lost dizisi gibi oldu haa :)

    Yazmış Oldugum Cevaplardan Dogacak Herhangi Bir Sorundan Sorumluluk Kabul Etmiyorum...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    o kadar gizli msjda baban nie gizli bi telefon kullanmıyo_?
Toplam Hit: 58596 Toplam Mesaj: 185