folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Beyler Bu Ne Yaaa!(Çok Acayip)



Beyler Bu Ne Yaaa!(Çok Acayip)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    JordanoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    f12 deel hocamo modeli,markası digital mış böyle bi marka kullanan varmı ?
    -----------------------------

    ne biçin bi alet la bu google amcaya sordum bulamadı :S 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------
    Abi o üçgen taş dedin o biraz kapak gibi duruyor,diğer taşta bi tarafı açıktı,büyük ihtimalle yani ihtimal deil apaçık ortada bu taşlar sandık gibi bişeyi oluşturuyolar.Görüntüye bakılırsa eet üçgen kısım yeni brikete benzeyen kutu kısmı eski,ama ne amaçla böyle bişey yapılsın aklım almaz :|
    büyü fln olamaz, tarihi eserde olamaz :D herhangi bi kullanım amacı olan bişeyde değil,çocuk mezarı gibi bişey bu ya :S şaşırdım :|
    -----------------------------

    ya korkutmayın adamı iyice bakalım ne çıkacak bunun altından :)


    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    Kardes bu tas Ruslarin eski bi korku filmi var izlemissindir taa siyah beyaz eskiden bu tasa kucuk kiz cocuklarini oturtup sislerlermis.Ve ruhlari tasin oldugu yerde dolasirmis.Huzur bulana kadar.Sen bize saka yapiyosun bence yok eger ciddiysen bende tirsmaya baslayacam

    Diriliş... /// Inadina Ofke Inadina INTIKAM
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    st_anger_turk bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kardes bu tas Ruslarin eski bi korku filmi var izlemissindir taa siyah beyaz eskiden bu tasa kucuk kiz cocuklarini oturtup sislerlermis.Ve ruhlari tasin oldugu yerde dolasirmis.Huzur bulana kadar.Sen bize saka yapiyosun bence yok eger ciddiysen bende tirsmaya baslayacam
    -----------------------------

    valla beyler bende şaka yapmıorum

    dediğin doğruysa :S

    tavan arasına yıllardır kisme çıkmıor oraya koymuş olabilirler

    kimler mi?

    bu resmi çekenler oalbilir :D

    valla beyler tam korkum geçti sen tekrar korkuttun :| 


    "Murid" Değil "Murit"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Glaxoks bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://rapidshare.com/files/108272324/ilginc.rar.html resimlerin tamamı :D

    @wasd

    çocuk mezarı gibi bişey bu ya :S şaşırdım :|

    oha ne yaptın dayı :| çok tırsmaya başaladım


    -----------------------------

    Ya snn tırsmanı gerektirecek bişey yok,ufak çocuk için yapılmış taş mezar olabilir,eğerki öyleyse yakınlarında çocuk katili olabilir :|


    :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LCFR
    LCFR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    resımlerin arkasında bıcak ta var,kac o evden yoksa senı de o tasa oturtup sisleyecekler

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    bu başlıktan porno sektörüne yeni bir soluk ve terim çıkar.Taş pornosu.Yoksa kim evinin ücra köşesine bir taş saklayıp 80 küsür fotoğrafını çeker ki..hani çocuk pornocularıda hoşlandığı çocukların;  keza ayak fetişistleri hoşlandığı ayakların resim arşivini yapar ya buda öyle birşey olsa gerek.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    marihuana
    marihuana's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    bide obir taraftan bak tırsma belki doga üstü bi güç kazanırsın uçan adam falan taşın etrafında yerçekimi olmuya bilir felan muahahhah

    yaw yok imza falan :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Bence fazla abartmayın o cd bi yerden gelmiştir hatırlamıyorsundur belki bi arkadaşından yanlışlıkla sana geldi mesela bana da arkadaştan yanlış bi cd gelmişti ablasının dügün cd si :)

    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    beyler daha ilginç şeyler olmaya başladı

    isetr inanın ister inanmayın evde 2 tane ampül patladı :|

    bildiğim tüm duaları okuyorum 


    "Murid" Değil "Murit"
Toplam Hit: 58592 Toplam Mesaj: 185