Beyler Bu Ne Yaaa!(Çok Acayip)
-
JordanoR bunu yazdı:
-----------------------------
f12 deel hocamo modeli,markası digital mış böyle bi marka kullanan varmı ?
-----------------------------ne biçin bi alet la bu google amcaya sordum bulamadı :S
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
Abi o üçgen taş dedin o biraz kapak gibi duruyor,diğer taşta bi tarafı açıktı,büyük ihtimalle yani ihtimal deil apaçık ortada bu taşlar sandık gibi bişeyi oluşturuyolar.Görüntüye bakılırsa eet üçgen kısım yeni brikete benzeyen kutu kısmı eski,ama ne amaçla böyle bişey yapılsın aklım almaz :|
büyü fln olamaz, tarihi eserde olamaz :D herhangi bi kullanım amacı olan bişeyde değil,çocuk mezarı gibi bişey bu ya :S şaşırdım :|
-----------------------------ya korkutmayın adamı iyice bakalım ne çıkacak bunun altından :)
-
Kardes bu tas Ruslarin eski bi korku filmi var izlemissindir taa siyah beyaz eskiden bu tasa kucuk kiz cocuklarini oturtup sislerlermis.Ve ruhlari tasin oldugu yerde dolasirmis.Huzur bulana kadar.Sen bize saka yapiyosun bence yok eger ciddiysen bende tirsmaya baslayacam
-
st_anger_turk bunu yazdı:
-----------------------------
Kardes bu tas Ruslarin eski bi korku filmi var izlemissindir taa siyah beyaz eskiden bu tasa kucuk kiz cocuklarini oturtup sislerlermis.Ve ruhlari tasin oldugu yerde dolasirmis.Huzur bulana kadar.Sen bize saka yapiyosun bence yok eger ciddiysen bende tirsmaya baslayacam
-----------------------------valla beyler bende şaka yapmıorum
dediğin doğruysa :S
tavan arasına yıllardır kisme çıkmıor oraya koymuş olabilirler
kimler mi?
bu resmi çekenler oalbilir :D
valla beyler tam korkum geçti sen tekrar korkuttun :|
-
Glaxoks bunu yazdı:
-----------------------------http://rapidshare.com/files/108272324/ilginc.rar.html resimlerin tamamı :D
@wasd
çocuk mezarı gibi bişey bu ya :S şaşırdım :|
oha ne yaptın dayı :| çok tırsmaya başaladım
-----------------------------Ya snn tırsmanı gerektirecek bişey yok,ufak çocuk için yapılmış taş mezar olabilir,eğerki öyleyse yakınlarında çocuk katili olabilir :|
-
resımlerin arkasında bıcak ta var,kac o evden yoksa senı de o tasa oturtup sisleyecekler
-
bu başlıktan porno sektörüne yeni bir soluk ve terim çıkar.Taş pornosu.Yoksa kim evinin ücra köşesine bir taş saklayıp 80 küsür fotoğrafını çeker ki..hani çocuk pornocularıda hoşlandığı çocukların; keza ayak fetişistleri hoşlandığı ayakların resim arşivini yapar ya buda öyle birşey olsa gerek.
-
bide obir taraftan bak tırsma belki doga üstü bi güç kazanırsın uçan adam falan taşın etrafında yerçekimi olmuya bilir felan muahahhah
-
Bence fazla abartmayın o cd bi yerden gelmiştir hatırlamıyorsundur belki bi arkadaşından yanlışlıkla sana geldi mesela bana da arkadaştan yanlış bi cd gelmişti ablasının dügün cd si :)
-
beyler daha ilginç şeyler olmaya başladı
isetr inanın ister inanmayın evde 2 tane ampül patladı :|
bildiğim tüm duaları okuyorum
