folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Beyler Bu Ne Yaaa!(Çok Acayip)



Beyler Bu Ne Yaaa!(Çok Acayip)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    pompaci bunu yazdı:
    -----------------------------

    glaxoks naptın babannan konuştunmu anlatıyomu bişeyler.

    la arkadaş işe bak yav bizim hiç bitmyen hikaye kadar ilgi gördü bu konu başlığıda değiştirelim bence taşlar, kanca ve galaxoks un babası olsun her bölümünü heyecanla bekler olduk zaten vadi gibi oldu her seferinde yeni bişeyler çıkıyo.


    -----------------------------
    muhahahah

    arkadaş senarist mi:D


    ///______________
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pompaci
    pompaci's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------
    pompaci bunu yazdı:
    -----------------------------

    glaxoks naptın babannan konuştunmu anlatıyomu bişeyler.

    la arkadaş işe bak yav bizim hiç bitmyen hikaye kadar ilgi gördü bu konu başlığıda değiştirelim bence taşlar, kanca ve galaxoks un babası olsun her bölümünü heyecanla bekler olduk zaten vadi gibi oldu her seferinde yeni bişeyler çıkıyo.


    -----------------------------
    muhahahah

    arkadaş senarist mi:D


    -----------------------------

    yok hocam senaryo deilde günlük gibi diyelim gizemli taşların günlüğü bizimlen paylaşıyo arkadaş. ama harbiden iyi senaryo çıkar burdan yalnız uzaylıları işe katmamak lazım. suyu çıkıyo o zaman cinler periler yeterli.


    hayat boş pompala çoşşş :):)...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirel2
    demirel2's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek
    180 küsür yorumu bir inek gibi okudum burdan ir bok çıkmaz sonuda karambôl zaten adam sizi kekliyor hit yapmış bir konu yane sonu görek bakalım(varsa tabi) ne çıkıcı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    pompaci bunu yazdı:
    -----------------------------

    glaxoks naptın babannan konuştunmu anlatıyomu bişeyler.

    la arkadaş işe bak yav bizim hiç bitmyen hikaye kadar ilgi gördü bu konu başlığıda değiştirelim bence taşlar, kanca ve galaxoks un babası olsun her bölümünü heyecanla bekler olduk zaten vadi gibi oldu her seferinde yeni bişeyler çıkıyo.


    -----------------------------

    ama öle yaa gerçek veya değil her bölümünü heyecanla bekler olduk xD


    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    demirel2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    180 küsür yorumu bir inek gibi okudum burdan ir bok çıkmaz sonuda karambôl zaten adam sizi kekliyor hit yapmış bir konu yane sonu görek bakalım(varsa tabi) ne çıkıcı
    -----------------------------

    ulan dediklerine dikkat et

    niye mürdleri keliyiim,konunun hiti olunca para mı veriorlar bana

    sadece bu konuyu açma sebebim belki bilen vardır taşı ogün çok korkmuştum

    sonra olayda arkadaşların yönlendirmeleriyle sonuca ulaşmaya çalışıyorum.

    babanızın karşısına geçip ne bok yiyorsun demek de zor oluyor

    madem milleti kekliyorum

    sonraki gelişmeleri yazmıyorum 


    "Murid" Değil "Murit"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pompaci
    pompaci's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    Glaxoks bunu yazdı:
    -----------------------------

    demirel2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    180 küsür yorumu bir inek gibi okudum burdan ir bok çıkmaz sonuda karambôl zaten adam sizi kekliyor hit yapmış bir konu yane sonu görek bakalım(varsa tabi) ne çıkıcı
    -----------------------------

    ulan dediklerine dikkat et

    niye mürdleri keliyiim,konunun hiti olunca para mı veriorlar bana

    sadece bu konuyu açma sebebim belki bilen vardır taşı ogün çok korkmuştum

    sonra olayda arkadaşların yönlendirmeleriyle sonuca ulaşmaya çalışıyorum.

    babanızın karşısına geçip ne bok yiyorsun demek de zor oluyor

    madem milleti kekliyorum

    sonraki gelişmeleri yazmıyorum


    -----------------------------

    hoca yapma ya devamını bekliyoruz bak sakın tedavülden kaldırma.


    hayat boş pompala çoşşş :):)...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    Glaxoks bunu yazdı:
    -----------------------------

    demirel2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    180 küsür yorumu bir inek gibi okudum burdan ir bok çıkmaz sonuda karambôl zaten adam sizi kekliyor hit yapmış bir konu yane sonu görek bakalım(varsa tabi) ne çıkıcı
    -----------------------------

    ulan dediklerine dikkat et

    niye mürdleri keliyiim,konunun hiti olunca para mı veriorlar bana

    sadece bu konuyu açma sebebim belki bilen vardır taşı ogün çok korkmuştum

    sonra olayda arkadaşların yönlendirmeleriyle sonuca ulaşmaya çalışıyorum.

    babanızın karşısına geçip ne bok yiyorsun demek de zor oluyor

    madem milleti kekliyorum

    sonraki gelişmeleri yazmıyorum 


    -----------------------------

    bi kendini bilmez için yapma şunu yaw çok esrarengiz bi olay devamını bekliyorum  

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Glaxoks bunu yazdı:
    -----------------------------

    demirel2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    180 küsür yorumu bir inek gibi okudum burdan ir bok çıkmaz sonuda karambôl zaten adam sizi kekliyor hit yapmış bir konu yane sonu görek bakalım(varsa tabi) ne çıkıcı
    -----------------------------

    ulan dediklerine dikkat et

    niye mürdleri keliyiim,konunun hiti olunca para mı veriorlar bana

    sadece bu konuyu açma sebebim belki bilen vardır taşı ogün çok korkmuştum

    sonra olayda arkadaşların yönlendirmeleriyle sonuca ulaşmaya çalışıyorum.

    babanızın karşısına geçip ne bok yiyorsun demek de zor oluyor

    madem milleti kekliyorum

    sonraki gelişmeleri yazmıyorum 


    -----------------------------

     

    hacı dur yuregmıme ındırme... boşver sen onları bıze yaz sen merakla beklıyoruz... ltfen


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    lanetlenmişin sen Aga

    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    ulan bir taş tahribata 19 sayfa yazı yazdırdı. Benim için yazmazsınız lan o kadar yazıyı nankörler :D

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
Toplam Hit: 58594 Toplam Mesaj: 185