Beyler Bu Ne Yaaa!(Çok Acayip)
-
pompaci bunu yazdı:
-----------------------------glaxoks naptın babannan konuştunmu anlatıyomu bişeyler.
la arkadaş işe bak yav bizim hiç bitmyen hikaye kadar ilgi gördü bu konu başlığıda değiştirelim bence taşlar, kanca ve galaxoks un babası olsun her bölümünü heyecanla bekler olduk zaten vadi gibi oldu her seferinde yeni bişeyler çıkıyo.
-----------------------------
muhahahaharkadaş senarist mi:D
-
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------
pompaci bunu yazdı:
-----------------------------glaxoks naptın babannan konuştunmu anlatıyomu bişeyler.
la arkadaş işe bak yav bizim hiç bitmyen hikaye kadar ilgi gördü bu konu başlığıda değiştirelim bence taşlar, kanca ve galaxoks un babası olsun her bölümünü heyecanla bekler olduk zaten vadi gibi oldu her seferinde yeni bişeyler çıkıyo.
-----------------------------
muhahahaharkadaş senarist mi:D
-----------------------------yok hocam senaryo deilde günlük gibi diyelim gizemli taşların günlüğü bizimlen paylaşıyo arkadaş. ama harbiden iyi senaryo çıkar burdan yalnız uzaylıları işe katmamak lazım. suyu çıkıyo o zaman cinler periler yeterli.
-
180 küsür yorumu bir inek gibi okudum burdan ir bok çıkmaz sonuda karambôl zaten adam sizi kekliyor hit yapmış bir konu yane sonu görek bakalım(varsa tabi) ne çıkıcı
-
pompaci bunu yazdı:
-----------------------------glaxoks naptın babannan konuştunmu anlatıyomu bişeyler.
la arkadaş işe bak yav bizim hiç bitmyen hikaye kadar ilgi gördü bu konu başlığıda değiştirelim bence taşlar, kanca ve galaxoks un babası olsun her bölümünü heyecanla bekler olduk zaten vadi gibi oldu her seferinde yeni bişeyler çıkıyo.
-----------------------------ama öle yaa gerçek veya değil her bölümünü heyecanla bekler olduk xD
-
demirel2 bunu yazdı:
-----------------------------
180 küsür yorumu bir inek gibi okudum burdan ir bok çıkmaz sonuda karambôl zaten adam sizi kekliyor hit yapmış bir konu yane sonu görek bakalım(varsa tabi) ne çıkıcı
-----------------------------ulan dediklerine dikkat et
niye mürdleri keliyiim,konunun hiti olunca para mı veriorlar bana
sadece bu konuyu açma sebebim belki bilen vardır taşı ogün çok korkmuştum
sonra olayda arkadaşların yönlendirmeleriyle sonuca ulaşmaya çalışıyorum.
babanızın karşısına geçip ne bok yiyorsun demek de zor oluyor
madem milleti kekliyorum
sonraki gelişmeleri yazmıyorum
-
Glaxoks bunu yazdı:
-----------------------------demirel2 bunu yazdı:
-----------------------------
180 küsür yorumu bir inek gibi okudum burdan ir bok çıkmaz sonuda karambôl zaten adam sizi kekliyor hit yapmış bir konu yane sonu görek bakalım(varsa tabi) ne çıkıcı
-----------------------------ulan dediklerine dikkat et
niye mürdleri keliyiim,konunun hiti olunca para mı veriorlar bana
sadece bu konuyu açma sebebim belki bilen vardır taşı ogün çok korkmuştum
sonra olayda arkadaşların yönlendirmeleriyle sonuca ulaşmaya çalışıyorum.
babanızın karşısına geçip ne bok yiyorsun demek de zor oluyor
madem milleti kekliyorum
sonraki gelişmeleri yazmıyorum
-----------------------------hoca yapma ya devamını bekliyoruz bak sakın tedavülden kaldırma.
-
Glaxoks bunu yazdı:
-----------------------------demirel2 bunu yazdı:
-----------------------------
180 küsür yorumu bir inek gibi okudum burdan ir bok çıkmaz sonuda karambôl zaten adam sizi kekliyor hit yapmış bir konu yane sonu görek bakalım(varsa tabi) ne çıkıcı
-----------------------------ulan dediklerine dikkat et
niye mürdleri keliyiim,konunun hiti olunca para mı veriorlar bana
sadece bu konuyu açma sebebim belki bilen vardır taşı ogün çok korkmuştum
sonra olayda arkadaşların yönlendirmeleriyle sonuca ulaşmaya çalışıyorum.
babanızın karşısına geçip ne bok yiyorsun demek de zor oluyor
madem milleti kekliyorum
sonraki gelişmeleri yazmıyorum
-----------------------------bi kendini bilmez için yapma şunu yaw çok esrarengiz bi olay devamını bekliyorum
-
Glaxoks bunu yazdı:
-----------------------------demirel2 bunu yazdı:
-----------------------------
180 küsür yorumu bir inek gibi okudum burdan ir bok çıkmaz sonuda karambôl zaten adam sizi kekliyor hit yapmış bir konu yane sonu görek bakalım(varsa tabi) ne çıkıcı
-----------------------------ulan dediklerine dikkat et
niye mürdleri keliyiim,konunun hiti olunca para mı veriorlar bana
sadece bu konuyu açma sebebim belki bilen vardır taşı ogün çok korkmuştum
sonra olayda arkadaşların yönlendirmeleriyle sonuca ulaşmaya çalışıyorum.
babanızın karşısına geçip ne bok yiyorsun demek de zor oluyor
madem milleti kekliyorum
sonraki gelişmeleri yazmıyorum
-----------------------------hacı dur yuregmıme ındırme... boşver sen onları bıze yaz sen merakla beklıyoruz... ltfen
-
lanetlenmişin sen Aga
-
ulan bir taş tahribata 19 sayfa yazı yazdırdı. Benim için yazmazsınız lan o kadar yazıyı nankörler :D
