Beyler Sağdıç Olucam Yardimmm
-
Arkadasim evleniyor sadici ben olucam muritler kac haftadir bu piskolojiyle yasiyorum allak bullak oldum resmen dusunmekten kendimi yiyip bitirdim lutfen yyardim edin sadiclik tam olarak nasil bisey ??
-
Yöreden yöreye değişir hocam şamaroğlanıda olabilirsin hiçbirşey de yapmayabilirsin.. Damadın memleketin adetlerini bi araştır.Nereli adam?
Ayrıca:sağdıç
-
yanak bunu yazdı:
-----------------------------
Yöreden yöreye değişir hocam şamaroğlanıda olabilirsin hiçbirşey de yapmayabilirsin.. Damadın memleketin adetlerini bi araştır.Nereli adam?
-----------------------------Emirdagli hocam bilgin varmi ?
-
byhewal bunu yazdı:
-----------------------------
yanak bunu yazdı:
-----------------------------
Yöreden yöreye değişir hocam şamaroğlanıda olabilirsin hiçbirşey de yapmayabilirsin.. Damadın memleketin adetlerini bi araştır.Nereli adam?
-----------------------------Emirdagli hocam bilgin varmi ?
-----------------------------Ankara-emirdağ ise bir arkadaş vardı oralı yakalayabilirsem feysten konuşurum..
-
evli olan biri sadıç olabilir.
-
griffin bunu yazdı:
-----------------------------
evli olan biri sadıç olabilir.
-----------------------------Okadarini biliyodum :)))))
-
Sağdıçlar genelde damadın yakın cevresinden evli kişilerden biri olur. Evlilikle ilgili bildiklerini paylaşır gerdek vs vs gibi. Kimi yerlerde sağdıçlar oyun bahanesi ile dayak yerken. Kimi yerlerdede maddi açıdan bir çok şeyi halleder. Her ikisinden birinde de Allah yardım etsin.
-
Sağdıç ilk defa duydum he :D
-
byhewal bunu yazdı:
-----------------------------griffin bunu yazdı:
-----------------------------
evli olan biri sadıç olabilir.
-----------------------------Okadarini biliyodum :)))))
-----------------------------
Tamam o zaman evlysen bilmen lazım . -
Damadı kayıp etme yeter. Sonra bulamazsın. demedi deme...
-
griffin bunu yazdı:
-----------------------------
byhewal bunu yazdı:
-----------------------------
griffin bunu yazdı:
-----------------------------
evli olan biri sadıç olabilir.
-----------------------------Okadarini biliyodum :)))))
-----------------------------
Tamam o zaman evlysen bilmen lazım .
-----------------------------iyide haci ben mersinliyim bende sadic yoktu :)) bu arada simdi dayakmi yicezz :D
