Bilgeadam Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ömer Kerem
    MuTReFT
    MuTReFT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2002
    Erkek
    PhYtOn bunu yazdı
    MuTReFT bunu yazdı

    Kesinlikle uzak dur!!!!!

    12K ciddi bir kaynak.

    Java - Android konusunda geliştirme yapan firmaları bul, onlara ücretsiz jnr olarak işe başlayabileceğini belirt (ki yasal olarak zaten sana jnr maaşı vereceklerdir. Elindeki kaynağı korursun) Kendini çok daha hızlı ve çok çok daha iyi geliştirirsin.

    Ek olarak bizim şirkete iş başvurusunda bulunanlara bakıyoruz Bilgeadam ve türevlerinden eğitim alarak gelenler varsa eliyoruz veya 2. plana atıyoruz. Sebebi de hiç birşey öğretmeyip deli gibi poh pohlıyorlar.

    Eğitmenlerin çoğu kendi öğrencileri, kurs sonunda yeteneği olanları 1,2k- 2k kandırıp eğitmen yapıyorlar. Aklın varsa uzak durursun.

    yazık ya 12.000TL nedir arkadaş.

    istanbul ataşehir yakınlarındaysan 1 aylık staj ayarlarım sana Android üzerine. Sonrası senin elinde ;)




    Valla hocam junior olarak başlama taraftarıyım da ya şansımdan ötürü ya piyasanın vasatlığından ya da çok dürüst şekilde konuştuğum için mi kestiremiyorum ama mülakatlar genelde sonuçsuz kalıyor. Şişli'de yaşıyorum ama ayarlayabilirsen eğer çok sevinirim gerçekten.

    PM.


    Mecburi not: Cahilliğin verdiği CESARET ile ettiği lafın nereye gideceğini hesap edemeyen, düşünemeyen, fikir yoksunu mahlukatlara CEVAP vermiyorum. Adalet Ve Kalkınma Partisi - İstanbul Beyoğlu Teşkilatı 2024/1 dönem aktif üyesi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Members/Coiner bilgi verebilir :)


    Wingardium Leviosa
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Kendini disipline edebilirsen evde kendin calis. Dunya kadar yazili ve gorsel kaynak var.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CenkSertoz
    CenkSertoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı

    Kendini disipline edebilirsen evde kendin calis. Dunya kadar yazili ve gorsel kaynak var.

    Evet hoca.

     


    The Beginning and The End.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PhYtOn
    PhYtOn's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2016
    Erkek

    Arkadaşlar tonla kaynak var tamam da, dikkat ederseniz öneri bekliyorum. X bir kaynakla 10 adım yol almak varken Y bir kaynakla neden 3 adım yol alayım..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek
    PhYtOn bunu yazdı

    Arkadaşlar tonla kaynak var tamam da, dikkat ederseniz öneri bekliyorum. X bir kaynakla 10 adım yol almak varken Y bir kaynakla neden 3 adım yol alayım..

    Tamam işte. Millet öneri vermiş gitme demiş. 12k paran boşa gider demiş.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PhYtOn
    PhYtOn's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2016
    Erkek
    SkynetX bunu yazdı
    PhYtOn bunu yazdı

    Arkadaşlar tonla kaynak var tamam da, dikkat ederseniz öneri bekliyorum. X bir kaynakla 10 adım yol almak varken Y bir kaynakla neden 3 adım yol alayım..

    Tamam işte. Millet öneri vermiş gitme demiş. 12k paran boşa gider demiş.


    Üstteki 2 post içindi o mesaj

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    PhYtOn bunu yazdı
    SkynetX bunu yazdı
    PhYtOn bunu yazdı

    Arkadaşlar tonla kaynak var tamam da, dikkat ederseniz öneri bekliyorum. X bir kaynakla 10 adım yol almak varken Y bir kaynakla neden 3 adım yol alayım..

    Tamam işte. Millet öneri vermiş gitme demiş. 12k paran boşa gider demiş.


    Üstteki 2 post içindi o mesaj

    Hocam emin ol çoğu sağlam yazılımcı kendi emeği ile öğrendiği için sağlamlar zaten. 12K para vereceğine O para ile eve güzel bir ortam kurup kendin öğren. Sağlam 1 PC al sağlam bi SSD Klavyeni onu bunu şunu 12 TL yi kendine harca ve otur. DİNLE Videolardan Ingilizcen var ise TheNewBoston REİS Şiddetle tavsiye ediyorum Elimde güzel kaynaklar var Gerek JAVA gerek ANDROİD gerek IOS gerek PHP gerek JavaScript gerek Beyaz şapka gerek Linux gerek Windows Server 12-8. TBT de bile sağlam kaynaklar var konularda ara bul. Gerçekten o kursların sana katacağı hiçbirşey yok. Sadece biraz zaman kısalır. Ama kendi çabanla öğrenirsen daha hızlı öğrenirsin. (Hiç Gitmedim Tahmin sadece). Adam gelecek projeksiyon açacak anlatacak 2-3 uygulama hadi evinize gidin devam edin diyecek. Eve gideceksin aynı programları yapmaya başlayacaksın. Şimdi adam sana JSON Parse öğretmez XML öğretir. veya sana API lerden gider WCF - XML Web API veya PHP Bunlardan birini öğretir gene 2-3 bacak eksik kalacak onları sen bulup araştırıp öğreneceksin. Demişsin ki Junior olarak işe başlamak istiyorum. O kadar kolay olacağını düşünmüyorum. O kurslara gidip de 1 sene boyunca sürürnen arkadaşlarım var. Gene iş sende kalıyor. Şayet gideceğim illa diyorsan olacakları söyleyeyim. IŞ Sende bitecek gideceksin kursa gene gelip eve çalışıp araştırmadan bi cacık olmayacak. Gene araştıracaksın yani... Ve gittiğin kurslarda adamlar sana herşeyi anlatamazlar zaten Cross Platform çok ama çok geniş Web'e falan benzemiyor. Çok fazla engel var Yetkilerdir Activity çalışma mantığıdır. Fragmentler Animasyonlar Görsellikler Layoutlar vsv s bunların alayı sorun. Bir button koyuyorsun her telefonda farklılık gösteriyor. Web de bootstrap kavramı ile hemen hemen çözülmüş ama android de saç yoldurur. Bunların alayı tecrübeye kalacak . Yani gene sana :) Genede sana kalmış Hakkında hayırlısı . Takıldığın biyer olursa pm beklerim Android konusunda


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saposcol
    saposcol's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2014
    Erkek

    Hocam bi aralar elimde vardı ama hdd bozulunca yalan oldu. bilgeadam da sağlam bir eğitmen vardı, tüm dersleri videoya çekmişti ve yalın bir anlatımı vardı.

    Eğer o videoları bulabilirsen gerçekten çok işine yarayacaktır. Ayrıca, wissen akademinin işkurla anlaşması var, ücretsiz eğitim alabiliyorsun. Eğitim boyunca devlet de sana günde 20 tl harçlık veriyor. 

    http://www.wissenakademie.com/iskur-egitim/java-programlama-ve-veritabani-egitimi/


    Hakedeni hayatıma sokarım, haketmeyenin hayatına sokarım..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    saposcol bunu yazdı

    Hocam bi aralar elimde vardı ama hdd bozulunca yalan oldu. bilgeadam da sağlam bir eğitmen vardı, tüm dersleri videoya çekmişti ve yalın bir anlatımı vardı.

    Eğer o videoları bulabilirsen gerçekten çok işine yarayacaktır. Ayrıca, wissen akademinin işkurla anlaşması var, ücretsiz eğitim alabiliyorsun. Eğitim boyunca devlet de sana günde 20 tl harçlık veriyor. 

    http://www.wissenakademie.com/iskur-egitim/java-programlama-ve-veritabani-egitimi/

    Hocam bunun bi kaç sıkıntıları vardır diye gitmedim bende yoksa gidecektim . ADamlar hem eğitim hemde para veriyorlar boşuna olmasa gerek ...


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
Toplam Hit: 7013 Toplam Mesaj: 48
bilgeadam java android kursu