folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder "Bilgisayar - Bilişim - Yazılım" Müh. (Tercih)



"Bilgisayar - Bilişim - Yazılım" Müh. (Tercih)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Hangisini severek yapabılcksen ılk onu sec hocam ben bile 7-8 yasımdan berı bilgisyar muhendsılıgı ıstedım sımdı okuorm ama bir ömür boyu calısmak ınsana cok zor gelıyor bu işi sevdgm halde bile böle dusunuosam ıykı sevcgm seyı secmısım dıorum yoksa sittinsene ben baska bişey yapamam bir ömür


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam bu tercih meselesi. Şahsi düşüncem devlette kötü bi bölüm okuyup işsizler ordusuna katılacağıma özelde iyi bi bölüm okur ve kendime biraz daha avantaj sağlamış olurum.  %50 veya %75 burslu üniversiteden bahsediyoruz burada (tercih sıralamasında ilk sıralara yazarsan ve gelirse %25 de öyle kazanıyorsun bazılarında) eğer ki %75 bursla okursam senede 3-5 milyar arası bir ücrete denk gelir. eğer iyi bi bölümden mezun olursam bu parayı çalıştığım ilk aylar içinde çıkartırım.

    -----------------------------

    Hocam 200 binlerdesin bu sıralamayla söylediğin bölümleri bıraktım özelde okuyarak mühendis olman pek insanca olmaz.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cybow
    Cybow's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2007
    Erkek

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam bu tercih meselesi. Şahsi düşüncem devlette kötü bi bölüm okuyup işsizler ordusuna katılacağıma özelde iyi bi bölüm okur ve kendime biraz daha avantaj sağlamış olurum.  %50 veya %75 burslu üniversiteden bahsediyoruz burada (tercih sıralamasında ilk sıralara yazarsan ve gelirse %25 de öyle kazanıyorsun bazılarında) eğer ki %75 bursla okursam senede 3-5 milyar arası bir ücrete denk gelir. eğer iyi bi bölümden mezun olursam bu parayı çalıştığım ilk aylar içinde çıkartırım.

    -----------------------------

    Hocam 200 binlerdesin bu sıralamayla söylediğin bölümleri bıraktım özelde okuyarak mühendis olman pek insanca olmaz.


    -----------------------------

    öncelikle yorumların için teşekkürler. insancadan kastın nedir? hayvanca okusam ne fark eder?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cybow
    Cybow's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2007
    Erkek

    Bosluk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hangisini severek yapabılcksen ılk onu sec hocam ben bile 7-8 yasımdan berı bilgisyar muhendsılıgı ıstedım sımdı okuorm ama bir ömür boyu calısmak ınsana cok zor gelıyor bu işi sevdgm halde bile böle dusunuosam ıykı sevcgm seyı secmısım dıorum yoksa sittinsene ben baska bişey yapamam bir ömür


    -----------------------------

    hocam üçüde birbirine yakın gibi görünüyor bana. ben de senin gibiyim. küçüklükten beri bilgisayar mühendisliği felan istemişimdir. bunlardan hangisi çağımızda ki iş dünyasında daha revaşta onu bilmeliyim.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam bu tercih meselesi. Şahsi düşüncem devlette kötü bi bölüm okuyup işsizler ordusuna katılacağıma özelde iyi bi bölüm okur ve kendime biraz daha avantaj sağlamış olurum.  %50 veya %75 burslu üniversiteden bahsediyoruz burada (tercih sıralamasında ilk sıralara yazarsan ve gelirse %25 de öyle kazanıyorsun bazılarında) eğer ki %75 bursla okursam senede 3-5 milyar arası bir ücrete denk gelir. eğer iyi bi bölümden mezun olursam bu parayı çalıştığım ilk aylar içinde çıkartırım.

    -----------------------------

    Hocam 200 binlerdesin bu sıralamayla söylediğin bölümleri bıraktım özelde okuyarak mühendis olman pek insanca olmaz.


    -----------------------------

    öncelikle yorumların için teşekkürler. insancadan kastın nedir? hayvanca okusam ne fark eder?


    -----------------------------

    hocam bilgi birikimin ortada.pek verimli olmaz yaptığın işler.yanlış anlama gerizekalısın demiyorum.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam İstanbul'da yeni açılan vakıf üniversiteleri yazarsan burslu girme imkanın var.

    Örnek: Gelişim Üni. (Avcılar) ve Sabahattin Zaim Üni. (Halkalı)

     

    Ayrıca bölümleri ve bursu pek fazla kafana takma. Her okulda şartlar farklı, büt var, yaz okulu var. Birçok okulda 2 yıl kalmadığın sürece burs kesilmiyor.

    İş ve maaş konusunda ise herşey sende bitiyor. Bilgisayar mühendisliğinden 3 küsür ortalamayla mezun olup bilgisayardan, yazılımdan anlamayan davarlar var.

    Eğer okurken kendini geliştirirsen iş bulmakta sıkıntı çekmezsin.

     


    arbeit macht frei
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam bu tercih meselesi. Şahsi düşüncem devlette kötü bi bölüm okuyup işsizler ordusuna katılacağıma özelde iyi bi bölüm okur ve kendime biraz daha avantaj sağlamış olurum.  %50 veya %75 burslu üniversiteden bahsediyoruz burada (tercih sıralamasında ilk sıralara yazarsan ve gelirse %25 de öyle kazanıyorsun bazılarında) eğer ki %75 bursla okursam senede 3-5 milyar arası bir ücrete denk gelir. eğer iyi bi bölümden mezun olursam bu parayı çalıştığım ilk aylar içinde çıkartırım.

    -----------------------------

    Hocam 200 binlerdesin bu sıralamayla söylediğin bölümleri bıraktım özelde okuyarak mühendis olman pek insanca olmaz.


    -----------------------------

     

    öncelikle yorumların için teşekkürler. insancadan kastın nedir? hayvanca okusam ne fark eder?


    -----------------------------

     

    hocam bilgi birikimin ortada.pek verimli olmaz yaptığın işler.yanlış anlama gerizekalısın demiyorum.


    ----------------------------

    hocam sen takma kafana oku bölümünü, herkes lys de iyi bir puan alacak diye bişey yok en kötü uzatarak bitirirsin. @Superbico ne alaka ben de hala anlamadım. Adama okulunu bitirebiliyorsa demekki yeterliliği vardır zaten olmasa bitiremez.


    memento mori.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    rebellisch bunu yazdı:
    -----------------------------

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam bu tercih meselesi. Şahsi düşüncem devlette kötü bi bölüm okuyup işsizler ordusuna katılacağıma özelde iyi bi bölüm okur ve kendime biraz daha avantaj sağlamış olurum.  %50 veya %75 burslu üniversiteden bahsediyoruz burada (tercih sıralamasında ilk sıralara yazarsan ve gelirse %25 de öyle kazanıyorsun bazılarında) eğer ki %75 bursla okursam senede 3-5 milyar arası bir ücrete denk gelir. eğer iyi bi bölümden mezun olursam bu parayı çalıştığım ilk aylar içinde çıkartırım.

    -----------------------------

    Hocam 200 binlerdesin bu sıralamayla söylediğin bölümleri bıraktım özelde okuyarak mühendis olman pek insanca olmaz.


    -----------------------------

     

    öncelikle yorumların için teşekkürler. insancadan kastın nedir? hayvanca okusam ne fark eder?


    -----------------------------

     

    hocam bilgi birikimin ortada.pek verimli olmaz yaptığın işler.yanlış anlama gerizekalısın demiyorum.


    ----------------------------

    hocam sen takma kafana oku bölümünü, herkes lys de iyi bir puan alacak diye bişey yok en kötü uzatarak bitirirsin. @Superbico ne alaka ben de hala anlamadım. Adama okulunu bitirebiliyorsa demekki yeterliliği vardır zaten olmasa bitiremez.


    -----------------------------

    200000. olması o yeterliliğe ne kadar uzak olduğunu göstermiyor mu hocam zaten :S

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam bu tercih meselesi. Şahsi düşüncem devlette kötü bi bölüm okuyup işsizler ordusuna katılacağıma özelde iyi bi bölüm okur ve kendime biraz daha avantaj sağlamış olurum.  %50 veya %75 burslu üniversiteden bahsediyoruz burada (tercih sıralamasında ilk sıralara yazarsan ve gelirse %25 de öyle kazanıyorsun bazılarında) eğer ki %75 bursla okursam senede 3-5 milyar arası bir ücrete denk gelir. eğer iyi bi bölümden mezun olursam bu parayı çalıştığım ilk aylar içinde çıkartırım.

    -----------------------------

    Hocam 200 binlerdesin bu sıralamayla söylediğin bölümleri bıraktım özelde okuyarak mühendis olman pek insanca olmaz.


    -----------------------------

    kaç kişi girio bu sınava ? biilmediğimden soruyorum


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam bu tercih meselesi. Şahsi düşüncem devlette kötü bi bölüm okuyup işsizler ordusuna katılacağıma özelde iyi bi bölüm okur ve kendime biraz daha avantaj sağlamış olurum.  %50 veya %75 burslu üniversiteden bahsediyoruz burada (tercih sıralamasında ilk sıralara yazarsan ve gelirse %25 de öyle kazanıyorsun bazılarında) eğer ki %75 bursla okursam senede 3-5 milyar arası bir ücrete denk gelir. eğer iyi bi bölümden mezun olursam bu parayı çalıştığım ilk aylar içinde çıkartırım.

    -----------------------------

    Hocam 200 binlerdesin bu sıralamayla söylediğin bölümleri bıraktım özelde okuyarak mühendis olman pek insanca olmaz.


    -----------------------------

     

    kaç kişi girio bu sınava ? biilmediğimden soruyorum


    -----------------------------

    mf yani sayısaldan bilgiler şöyle;

    156000 son sınıf öğrencisi

    83000 mezun (daha önce yerleşmemiş) aday

    29000 üniversite öğrencisi

    6000 tane mezun


    memento mori.
Toplam Hit: 5727 Toplam Mesaj: 43