folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Bir Araba Nasıl Tahrip Edilir



Bir Araba Nasıl Tahrip Edilir

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    öncelikle sa müridler şimdi bizim saglık hocası sırf gıcıklık ugruna bana 1 vericek sınıfın içinde hep benle ugraşıyo laf filan sokuyo bizde saygımızı bozup birşey demiyoz ama yetti en sonda bu karne olayı geldi 1 vericekmiş bırakıcam seni dio kaldın felan filan iyicene sıktı bu durum artık bende diyom ki bunun bir arabası var kendinden çok deger veriyo nasıl olsa beni bıraktı sınıfda bende diyom ki bunun arabasını bir tahrib edeyim ki bir daha ugraşmasın benle

    sizce ne yapmalıyım müridler_??? 


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    r3dros
    r3dros's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    4 tekerine arkalı önlü tahtanın üzerine civiler cak tekerine koy ne ileri nede geri götsin  oda olmadı eksonuzun içine capıt sok bez sok

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek
    Hacı Bizim Bi arkadaş Tornavidayla camı indirdi koltukLara S.çıp camLara işemişti Kadında titiz bişiydi 1 hafta arabaya dokunamadı..Sen en iyisi hiç uğraşma arabaya hasar vermeyle bunu yap(tır) Bir hafta otobüs parası versin 1 hafta sonra bidaha Yap Seri bi şekiLde her hafta işe s.ç ^^
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    anahtarla baştan aşşağı çiz..

    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    RevengeX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hacı Bizim Bi arkadaş Tornavidayla camı indirdi koltukLara S.çıp camLara işemişti Kadında titiz bişiydi 1 hafta arabaya dokunamadı..Sen en iyisi hiç uğraşma arabaya hasar vermeyle bunu yap(tır) Bir hafta otobüs parası versin 1 hafta sonra bidaha Yap Seri bi şekiLde her hafta işe s.ç ^^
    -----------------------------

    1 hafta sonra bidaha Yap Seri bi şekiLde her hafta işe s.ç ^^

     

    :D  puahahha 

     


    matematik24.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Ben lisede boydan boya çiviyle çizerdim :)

    Sende öyle yap rütuşla geçicek bir durum yaratma adam mecburan tavandan aşağı boya attırsın :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    memlekeinin sanayisine gidiosun ordan arac boyacılarının yanına ugrayıp diosunki abi bana boya sokucu verirmisin oda sana nekadar de soruo 1 litre yeter diyip alıp gidiosun arabanın basına motor kabutuna tavana kapılarına bi sungerdir falandır filandır onlarla suruyosun sonra adı ustunde boya sokucu a...... k....... o arabanın sonra bide sprey boya alıosun arka cama arabada bes ewde 15 olmak uzeret not yazıosun tabi bu soylediklerimi eldiven kullnarak yap cunku sprey boya parmagında iz bırakabilir bu solediklerim o arabaya cok bile denenmiştir uygulanmıstır...

    delimiyim ben?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    Hoca hıdrolık yağı dok gerısıne karışma
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WarninG_ErroR
    WarninG_ErroR's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2007
    Erkek

    Dök benzini ver ateşi ...


    helikopter kiralayıp norveçli üstsüzleri görsel taciz edesim var.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Sağlık dersinden 1 aldığı için sınıfta kalan görmedim.Diğer derslerininde bok gibi oldu kesin.Kaldıki allah bilir ne yaptında sana ayar oldu.
    Ben hocanı döv derim kendi canı yansın.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek

    Masallah herkez ne güzel de gaz veriyor.
    Senin o adamin arabasina zarar etmen sana bir fay getirmez.
    Kendini onun yerine koy, senin de ilerde araban olacak. Aynisi senin basina gelsin istermisin?
    Git hocayla adam akilli konus, ama tabiki altdan alarak. Inan sen kazanirsin.


    # Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir
Toplam Hit: 14672 Toplam Mesaj: 78