folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Boks Yapiyorum Beyne Zarari Olur Mu?



Boks Yapiyorum Beyne Zarari Olur Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Arada bir boks maci yapiyorum yurtta amator olarak.Acaba 2 gunde bir boyle eldivenle dovusursem beyne zarari olur mu?

     

    http://imageshack.us/clip/my-videos/195/uovaqxtzjwqwkkkduofzyi.mp4/

     

    Azeri bir arkadasla isinma dovusu.Siyahli olan benim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    00:06 da dişi mi var ben mi yanlış gördüm. nasıl yurt ora öle.

    kafaya çok darbe yemezsen olmazsın. çok yesen de gene çok salaklamazsın zannetmem. uzun süre yapıncahafif donmalar olabilir.

    edit: ahahah o nasıl boks hocam boksa benzet biraz, eleman bildiğin tokatlıyo : :D

    joe_black tarafından 05/Ara/12 21:55 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Olmussun bile farkinda degilsin 


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Arada bir boks maci yapiyorum yurtta amator olarak.Acaba 2 gunde bir boyle eldivenle dovusursem beyne zarari olur mu?

     

    http://imageshack.us/clip/my-videos/195/uovaqxtzjwqwkkkduofzyi.mp4/

     

    Azeri bir arkadasla isinma dovusu.Siyahli olan benim.

    12 sene yaptim haci...O zaman bende beyin meyin kalmadi desene...:)


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Artı Solaksın ve o guardı o kadar asağida tutarsan malin dibine baglarsin yakinda zaten hoca...gel bana vur diyo guardin :D


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    o eleman sabaha kadar yumruk atsa birşey olmaz

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    boynuna zarar vermezsen bi cacık olmaz da, hacı çok gıcık dövüşüyon; kafanı eğip görmeden yumruk sallıyosun.Vallahi sinir oldum.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek

    her atağa geçtiğinde kafanı eğersen yakın zamanda beynin zarar görür . Atak yaparken eğme kafanı türk gibi kavga ediyorsun , azere bak rahat aq :D


    küfrederiz villalara kulübeden
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    kafa kaskı alın dövüşürken. 

    http://www.sporaletlerifiyatlari.com/image/cache/data/Untitled-93-500x500.jpg

    edit: eğitim felan aldın mı hoca sen hiç? 

    Tengri tarafından 05/Ara/12 22:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    k2ankaya
    k2ankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    kardeş yanlış anlamada köpek dövüşü gibi la.d


    Everybody has a plan.Till they get punched in the mouth. MT
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OFree
    OFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2010
    Erkek

    lan tarık lisede o kadar dövdüm seni bir şeyler kapamadınmı :))) Bune olum boks degil bu fung fu olmuş bu 


    Freedoom is not free.
Toplam Hit: 7720 Toplam Mesaj: 67