Bu Adam Kim?
-
@bLackRobe ;
hacım iyi güzel söylemişsinde milletçe zaten hep bu hataya düşüyoruz nedense... evet görev ve sorumlulukları var
bunları yerine getirdiğine sorun yok... biz hep milletçe siyasilerin özgürlüklerindende vazgeçmesi gerektiğini
istiyoruz.. bi anket yapılıyor insanların %80'i bütün siyasilerin mal varlıkları açıklansın diyor kamuoyuna... böyle bir
mal beyanı devlete yapılıyor mesela fakat bunun milletede yapılması diye bir zorunluluk yok.. bu yapılmadğı zaman
hemen o insani hırsız ilan ediyoruz hangi siysai olursa olsun... ama düşünmüyoruzki o insana öyle dedğimiz zaman
hem hakkından feragat etmesini söylüyoruz hemde üstüne bide iftira atıyoruz... işte bu yanlıştır...
evet gül'de netinece bu ülkenin cumhurbaşkanıdır bu yüzden hanımınında yeri doğal olarak diğer insanlardan farklıdır..
mesela mayndonoz mürid semra sezerin köşk bütçesini kullanmadğnı söylemişti... ama gül'ün eşi kullanıyor..
işte burada insanın haklarını kullanırkenki insiyatifi devreye giriyor.. bu bütçe kullanma hakkı 2 bayanada verilmişti...
birisi hür iradesiyle kullanmamayı tercih etti,diğeri ise yine hür iradesiyle kullanmayı tercih etti... evet 1. şahıs tasarruf
etti sağolsun varolsun.. fakat 2 .bayan bunu yapmadı diye bu şahsında 1. si gibi erdemli bi davranış yapmasını beklemek
büyük bir hatadır.. hele hele bunu yapmadığı zaman onu diğerinden aşağıda yada kötü görmek dahada büyük bir hata..
umarım dediklerim anlaşımıştır dikkat edersen alıntı yapmadım lafım sana değil herkesin okuması anlamasını istedğim
bi yazı
-
darkblood bunu yazdı:
-----------------------------maydonoz07 bunu yazdı:
-----------------------------
birader tamam anlıyorum ben senin ızdırabını ve polemiğe girmeyecem istersen konu hakkında yorum yap %46 grubuyla tartışmak amerikayı yeniden keşfetmek gibi bi his oluşturuyor bende
-----------------------------ne demek istiyon sen birader! ne yani sen şimdi birileri gibi ülkeyi %47 akp, % bilmem kaç bilmem ne diye ikiye mi bölüyon, yani ayrım mı yapıyon? amacın ne? bu laflarla, hakaretlerle neyi hedefliyon? kimlere çalışıyon? kimin PLANLARINA hizmet ediyon? hangi güruhtansın? ayrımcılıktan başka bi bok bilmiyosan pkkdan farkın ne? sen ve senin gibi lere sorarım ben bunu? ne nedemek oluyo bu yaptıklarınız söledikleriniz ne? zıvanadan çıktınız iyice?
-----------------------------
birader bak benle konusurken belli bi saygı cercevesinde ol benim yazdıklarımda kötü bi cümle varmı mesaj gerektiği yere gitti sen niye ateşleniyon canın mı sıkılıyor git önce a.q. ne hakkında konu açmışım bi oku bi düşün yazıya yorum yap ha yok benim kafam böle şeylere basmaz anlamam diyosan eyvallah sataşmaya devam et sabah akşam cevabını veririm senin -
ismailca bunu yazdı:
-----------------------------
küçücük israil napti peki?
-----------------------------adolf hıtler olmeseydı :D nah ypardı tabı uzun yılların kınını gıdıp muslumandan cıkaran bı pıc toplulukdur israil
-
ya lenin ya hitler diyecektim.. hitler çıktı.. Aslında, tayyib'i anımsatmıyor değil.. ilginç.. etkileyici.. ama tayyib'in hitler gibi Thule örgütünün mensubu olabileceğini zannetmiyorum yani bizatihi gidip aralarına katılmaz ama, . olabilir de öyle bşi işte..
-
UsLaNMaZ_CaKaL bunu yazdı:
-----------------------------ismailca bunu yazdı:
-----------------------------
küçücük israil napti peki?
-----------------------------adolf hıtler olmeseydı :D nah ypardı tabı uzun yılların kınını gıdıp muslumandan cıkaran bı pıc toplulukdur israil
-----------------------------Adolf Hitler'in bugün o zamn Yahudilere yaptığı bugün onları haklı mağdur mazlum gösteriyor... Ama öyle gösteriyor sadece..
