folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Bu Kadınlar Neye Mensup?



Bu Kadınlar Neye Mensup?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Emperyal köpeğin duası kabul olurmu? Dini olur mu?


    "bea"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    syklops bunu yazdı:
    -----------------------------

    Uzunca bir yazı yazıcaktım, sildim, ben merak ettiğim sosyolojik yapı hakkında kısmen de olsa bilgimi aldım, bu konuda yazılan her düşünceye saygı duymuyorum

    karşıda cıkmıyorum, nasılsa gercek birdir.Zaman herşeyin ilacı, sabırlı olan kazanıyor.

    Bu mesajdan sonra mesaj atacak arkadaş, bu kadınların yaşantıları örfleri adetleri hakkında bilgi vericekse yazsın, tartışma ortamına süreklemezse sevinirim.


    -----------------------------

    Ailede en yaşlı olan ailenin reisidir, aşirete bağlı yaşarlar, aşiret örgüte destek verir, bildiğin ağalık olayı. Aileler istanbula yerleştiğinde bir evde kalır melela sen şimdi kocabıyık aşiretinin köyündensin köyde 4 hanesiniz istanbula geldiniz 1 hane olacaksınız ne zamana kadar 1 ev sahibi olana kadar, aile hem çalışacak her haneye ev alacak hem aşiretin istediği şekilde yaşayacak ki bunlar büyük aşiretler değil sinek siklet aşiretler ama yinede namus töre şu bu cinayetleri olur bunlarda. Şimdi gelelim örgüte nasıl bulaşıyor bunlar yada nasıl oluyorda neden oluyor da böyle eylemler oluyor;

    istanbula geldin çocuklar zaten örgütçü abileri ne dese yapıyor devrimci sanıyor kendisini bir olay iki olay üç olay sonra pat ne oldu öldü velet, ee bu çocuğun anası ana değil mi? bu çocuğun anasını avrupa kullanmayacak mı? örgüt kullanmayacakmı? böyle veletlerin analarını topluyolar nedir efendim evladımız göz altında göt altına gitti kayıp, oğlumu içerde iğdiş etmişler işkence görmüş falan bunlar mağdur oluyor ve mağduru oynuyor tabi kendilerine verilen rolle. dışarıdan bakınca mazlum sessiz sakin anacıklar bunlar zaten dünyadan haberleri yok. çoğunun kuması var en büyük keyifleri sosyolojik olarak kendinden sonra gelen kadını ezmektir mesela gelin gelin bu tip ailelerde canına okunan insandır böyle bir aile yapısına bilmeden giren zavallı türk kızı neye uğradığını şaşırır ölüm riski de olduğundan çıkamaz. şimdi yeniden bu anacıklara dönelim, bunlara dışarıdan bakınca evlat acısı çeken analar şimdi acı çekmiyolar mı diyeceksiniz tabi ki çekecek neticede evlat öyle yada böyle ölmüş gitmiş, bunları kullananlar da her zamanki gibi lokal bazda örgüt, global ölçekte düşünce kuruluşları (soros vakıfları) ve özgür kürdistan savunucuları, birleşmiş milletler falan. olay bundan ibaret.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    syklops bunu yazdı:
    -----------------------------

    Uzunca bir yazı yazıcaktım, sildim, ben merak ettiğim sosyolojik yapı hakkında kısmen de olsa bilgimi aldım, bu konuda yazılan her düşünceye saygı duymuyorum

    karşıda cıkmıyorum, nasılsa gercek birdir.Zaman herşeyin ilacı, sabırlı olan kazanıyor.

    Bu mesajdan sonra mesaj atacak arkadaş, bu kadınların yaşantıları örfleri adetleri hakkında bilgi vericekse yazsın, tartışma ortamına süreklemezse sevinirim.


    -----------------------------

    Ailede en yaşlı olan ailenin reisidir, aşirete bağlı yaşarlar, aşiret örgüte destek verir, bildiğin ağalık olayı. Aileler istanbula yerleştiğinde bir evde kalır melela sen şimdi kocabıyık aşiretinin köyündensin köyde 4 hanesiniz istanbula geldiniz 1 hane olacaksınız ne zamana kadar 1 ev sahibi olana kadar, aile hem çalışacak her haneye ev alacak hem aşiretin istediği şekilde yaşayacak ki bunlar büyük aşiretler değil sinek siklet aşiretler ama yinede namus töre şu bu cinayetleri olur bunlarda. Şimdi gelelim örgüte nasıl bulaşıyor bunlar yada nasıl oluyorda neden oluyor da böyle eylemler oluyor;

    istanbula geldin çocuklar zaten örgütçü abileri ne dese yapıyor devrimci sanıyor kendisini bir olay iki olay üç olay sonra pat ne oldu öldü velet, ee bu çocuğun anası ana değil mi? bu çocuğun anasını avrupa kullanmayacak mı? örgüt kullanmayacakmı? böyle veletlerin analarını topluyolar nedir efendim evladımız göz altında göt altına gitti kayıp, oğlumu içerde iğdiş etmişler işkence görmüş falan bunlar mağdur oluyor ve mağduru oynuyor tabi kendilerine verilen rolle. dışarıdan bakınca mazlum sessiz sakin anacıklar bunlar zaten dünyadan haberleri yok. çoğunun kuması var en büyük keyifleri sosyolojik olarak kendinden sonra gelen kadını ezmektir mesela gelin gelin bu tip ailelerde canına okunan insandır böyle bir aile yapısına bilmeden giren zavallı türk kızı neye uğradığını şaşırır ölüm riski de olduğundan çıkamaz. şimdi yeniden bu anacıklara dönelim, bunlara dışarıdan bakınca evlat acısı çeken analar şimdi acı çekmiyolar mı diyeceksiniz tabi ki çekecek neticede evlat öyle yada böyle ölmüş gitmiş, bunları kullananlar da her zamanki gibi lokal bazda örgüt, global ölçekte düşünce kuruluşları (soros vakıfları) ve özgür kürdistan savunucuları, birleşmiş milletler falan. olay bundan ibaret.


    -----------------------------

     

    olay budur, teşekkürler

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    gördüğün he sakallıyı deden sanma hacı :)

    yahudiler de başını örter, hindular da başını örter. hatta erkekleri de örter. ayrıca unutma ki, Mısırda İhvan hareketinin çıkış noktasında da ihvan-ı müslimin'e bölücü dediler. bu kavramlar zemine göre değişir.

    başlarındaki tülbent kültürel olarak takılan bişeydir. o yöre halkının erkeklerinin şalvar giymesi, iskoç erkeklerinin pileli etek giymesi gibi.. çaktın köfteyi ?:D

     


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Emperyal köpeğin duası kabul olurmu? Dini olur mu?


    -----------------------------

    Bir siyaşi görüşü savunmayı köpeklik olarak gören

    kafatasçı zihniyetlerde varmış


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    froozo
    froozo's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2010
    Erkek

    mortyr bunu yazdı:
    -----------------------------

    syklops bunu yazdı:
    -----------------------------

    mortyr bunu yazdı:
    -----------------------------

    syklops bunu yazdı:
    -----------------------------

    alakası yok mu, hocam insan inandığı şeyin istediklerini yapar, bunlar müslümanlarsa bölücülük neden


    -----------------------------
    Onlara tutulup biz bölücülük mü yapıyoz diyorlar yoksa özgürlük mü istiyoruz diyorlar?

     

    Sorun eğitimde.. Bunların coğu okula gitemiş cahil insanlar..

    Git sen onların yanına bi imam kıyafetiyle; sarı kırmızı yeşil bayrakları Allah yakmanızı istedi de yarısı bayrağını aynı gün yakar..


    -----------------------------

     

    yol parasını sana versek yapar mısın bunu

    -----------------------------
    Gidiş-Dönüş + Kalacak parası + hafif bi bahşiş verin.. Amına bile koyarım :D

     


    -----------------------------

    10 lira verimde sus


    I choose not to choose life...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Brezilya taraftarı onlar..


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Bunlar SÜRYANİ ya da ALEVİ KÜRT (Dikkat müslüman kürt değiller! Müslüman kürtler Türkiye yanlısı kürtlerdir)

    PKK'LILAR

    başlarındaki TÜRBAN değil YAZMA!

     

    Edit: Süryani Ermeni olma ihtimali de var.

     


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Allah bildiği gibi yapsın hepsini de.

    Bunlara baktıkça bok çukuruna düşmüş insanlar görüyorum.

    İnsan iğreniyor sırf suratlarına bakarak bile


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    onur35 bunu yazdı:
    -----------------------------

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    kürtler saf milettir kandırılmaya açık insanlardır, bunlarda kandırılmış insanlar ki daşşaklı bi tanıdığımın verdiği bilgiye göre dağda mağaralara baskın yaptıklarında içerden risALE SETLERİ Mİ DERsin kuran mealleri kuranı kerimmi dersin ne ararsan vaermış, yani bu adamları din cihat diye dağa çıkarıyorlar bunlarında hiçbişeyden ahberi yok.. olay budur,,


    -----------------------------

     

    hocam ben bu adamların gösterinlerinde Peygamber Efendimizin ismini hiç duymadım,genelde duyulan ses orospu çocuğu(apo) sloganı oluyo.ben din ile aldatmadan çok,özgür oldukları halde özgürlük vaadiyle kandırıldıklarını düşünüyorum.


    -----------------------------

    zaten o gösterilerde dini duyman imkansız, Adamalr bunlara gidiyo tarih dersi anlatıyo işte atatürk arapçayı kaldırdı işte kuranı yasakladı işte şu işte bu bi dümen laf salatası uyduruyolar bu saflar da inanıyo dini savunmak yeniden din adına savaşası için oğlunu çocuğunu dağa gönderiyo, öldürülen terörüstlerin tiplerine bakarsan birçoğu sakallı şalvarlı cübbeli insanalrdır, hepsi dini bütün ailelerin evlatalrıdır, ve hepsi çok saf insanalrdır, bu insanları kandırmak cidden çok ama çok kolay, biz büyük şehirlerdeyiz birçok şey hakkıda bilgimiz var ama oları bilgisi sadece kasabaları dahilide, dış düya ile tek ilişkileri pkk.. 

     

    bu arada tek din uğrıuna değil özgürlük uğruna da kandırılıuyorlar evet, ama büyük oranda dindir kandırılma sebepleri..


    -----------------------------

    ben din ile kandırıldıklarını düşünmüyorum.çünkü pkk nın ideolojisinde dinin yeri yok.ne ile kandırılırlarsa kandırılasınlar,ister din ile ister özgürlük ile... yediği kaba tüküren kişi şereften yoksun kişidir.istendikten sonra pkk çok kolay bi şekilde yok edilebilir bu askeri güce sahibiz.bence Türkiyenin iç tehditi olarak pkk 2. sırada yer alıyor.


    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
Toplam Hit: 9093 Toplam Mesaj: 60