folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Bu Örümcek Türü Zararlımı



Bu Örümcek Türü Zararlımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Ohaaaaa aq nasıl rahat yaşıyorsun üstat öyle bir canlının olduğu yerde,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4snake
    4snake's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek

    Uyku tutmadı mazi geldi aklıma bi girip bakayım dedim. Bu örümceği gördüm. Adam yer ula bu zehrini geçtim :)


    Kavanoz dipli dünya
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    Bende sabah bununla karsılastım 

    PEAK tarafından 25/Ağu/18 07:38 tarihinde düzenlenmiştir

    Sigara külü ile sirke karıştırılırsa ne olur ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Bir daha da Mersin'e gidenin avradını... Kımıl kımılım şu an.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    krypt bunu yazdı
    DarkSkull bunu yazdı
    Bloom bunu yazdı

    Örümcek Chaetopelma büyük ihtimal. O kadar dağ bayır gezdik aradik bulamadik, adamin evinde çıkıyor.:)

     

    Chaetopelma değil eminim. Segestria florentina

    Nasıl bu kadar eminsin hocam? Neye göre teşhis ettin? Bir tane Mersin'den kaydını göstebilir misin? Onu geçtim Türkiye'den?*  Chaetopelma'nın iki türünün Mersin'de kaydı var. 

    Bunun dediğin tür olduğundan bu kadar eminsen ve bu fotoyla kesin teşhisi yapılabiliyorsa bence bir makale yaz yayın yap. Yeni kayıt SCI basarsın yayını.

    O kadar entomolog, araknolog tanıdım en kıdemli profesör bile şu fotodan çıkıp eminim şu tür demez. Hatta bir çoğu fotodan teşhis bile yapmaz, eline alıp stereoda incelemek ister.

    Segestria florentina olduğundan değil Chaetopelma olmadığından eminim. Chaetopelma fotoğraflarına tekrar baktım örümceği yakından gördüm fotoğrafta boyut olarak yanılma olabilir. Siz telefonla çekilen fotoğrafa yorum yapıyorsunuz ben yakından canlısını gördüğüme. Chaetopelma ile alakası yok. Büyük ihtimalle Segestria florentina. Keşke atmasaydım da sitedeki örümcek uzmanları! gelip tam tespit yapsaydı.

     

    DarkSkull tarafından 25/Ağu/18 13:07 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    PEAK bunu yazdı

    Bende sabah bununla karsılastım 

    Ben de böyle uçan şeylerden fena tırsıyorum. Kanatları varsa ve bildiğimiz kara sinek, sivri sinek, meyve sineği harici hepsine kurşun sıkarım o derece :) Küçükken odama birkaç kez eşek arısı girmişti boncuk tabancasıyla vurmaya çalışmıştım 3-5 şarjör boşalttım üstüne. Çatışmada gibi kapıyı açıp sıkıyordum hemen geri kapatıyordum :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    Bloom bunu yazdı

    Bu tür Segestria florentina değil adım gibi eminim.

    Segestria o kadar büyük olamaz, ben hâlâ Chaetopelma olduğunu düşünüyorum.

     

    Ben senin dediğinin olmadığından,  sen de benim dediğimin olmadığından eminsek başka türler üzerine yoğunlaşalım :) Yandaki parka bıraktım 2 gün oluyor gidip koca parkı gezip örümcek arayacağım sonunda :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    krypt bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Konu korku filmi gibi.. koymayın şunların resimlerini böyle ulu orta yahu.. uyuz oldum sanki... ikide bir etrafıma bakınıyorum.

    camel spiderlara dikkat et sizin orda :D

    Böğü de bir şey yapmaz ya. Onu da çok abarttılar yok et yiyor bilmem ne. 

    Benim suratima ziplayip agzimdan isirdi o hayvan hala dudagimin kenarinda izi var cok da pis acimisti abartilacak kadar vardi (((: biz mecbur korkutmustuk onun da etkisi var da daha da gorursem canli manli doganin lutfu falan demem kafasina terligi basarim


    sigara değil, balık olan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    DarkSkull bunu yazdı
    krypt bunu yazdı
    DarkSkull bunu yazdı
    Bloom bunu yazdı

    Örümcek Chaetopelma büyük ihtimal. O kadar dağ bayır gezdik aradik bulamadik, adamin evinde çıkıyor.:)

     

    Chaetopelma değil eminim. Segestria florentina

    Nasıl bu kadar eminsin hocam? Neye göre teşhis ettin? Bir tane Mersin'den kaydını göstebilir misin? Onu geçtim Türkiye'den?*  Chaetopelma'nın iki türünün Mersin'de kaydı var. 

    Bunun dediğin tür olduğundan bu kadar eminsen ve bu fotoyla kesin teşhisi yapılabiliyorsa bence bir makale yaz yayın yap. Yeni kayıt SCI basarsın yayını.

    O kadar entomolog, araknolog tanıdım en kıdemli profesör bile şu fotodan çıkıp eminim şu tür demez. Hatta bir çoğu fotodan teşhis bile yapmaz, eline alıp stereoda incelemek ister.

    Segestria florentina olduğundan değil Chaetopelma olmadığından eminim. Chaetopelma fotoğraflarına tekrar baktım örümceği yakından gördüm fotoğrafta boyut olarak yanılma olabilir. Siz telefonla çekilen fotoğrafa yorum yapıyorsunuz ben yakından canlısını gördüğüme. Chaetopelma ile alakası yok. Büyük ihtimalle Segestria florentina. Keşke atmasaydım da sitedeki örümcek uzmanları! gelip tam tespit yapsaydı.

     

    Hocam uzman diye dalga gecmeye kalkmissin ama adam doktorali ekolog (: 


    sigara değil, balık olan.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek
    DarkSkull bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı

    Bende sabah bununla karsılastım 

    Ben de böyle uçan şeylerden fena tırsıyorum. Kanatları varsa ve bildiğimiz kara sinek, sivri sinek, meyve sineği harici hepsine kurşun sıkarım o derece :) Küçükken odama birkaç kez eşek arısı girmişti boncuk tabancasıyla vurmaya çalışmıştım 3-5 şarjör boşalttım üstüne. Çatışmada gibi kapıyı açıp sıkıyordum hemen geri kapatıyordum :)

    Çocukluğum biraz belgesel tadında gectiği için; su yılanının derisini yüzüp tuza basaraktan bileklik yavruysa canlı canlı tesbih niyetine sallaya sallaya gezmek yengecten kolye köpeklerle içli dışlı hareketler uyumalar vs. :)

    Ani hareket etmediği sürece hepsiyle vs atarım hocam amma velakin aşırı hızlı hareket eden bu böcükler korku cesaret sinir bütün duygularımı aynı anda depreştiriyor 

    sonuc olarak çıplak ayakla hamam böceği ezip sesini duymak vardı be büyüyünce bunlardan tiksinir korkar olduk

     

    PEAK tarafından 25/Ağu/18 14:53 tarihinde düzenlenmiştir

    Sigara külü ile sirke karıştırılırsa ne olur ?
Toplam Hit: 16546 Toplam Mesaj: 56
örümcek