Bu Örümcek Türü Zararlımı
-
Ohaaaaa aq nasıl rahat yaşıyorsun üstat öyle bir canlının olduğu yerde,
-
Uyku tutmadı mazi geldi aklıma bi girip bakayım dedim. Bu örümceği gördüm. Adam yer ula bu zehrini geçtim :)
-
-
Bir daha da Mersin'e gidenin avradını... Kımıl kımılım şu an.
-
krypt bunu yazdıDarkSkull bunu yazdıBloom bunu yazdı
Örümcek Chaetopelma büyük ihtimal. O kadar dağ bayır gezdik aradik bulamadik, adamin evinde çıkıyor.:)
Chaetopelma değil eminim. Segestria florentina
Nasıl bu kadar eminsin hocam? Neye göre teşhis ettin? Bir tane Mersin'den kaydını göstebilir misin? Onu geçtim Türkiye'den?* Chaetopelma'nın iki türünün Mersin'de kaydı var.
Bunun dediğin tür olduğundan bu kadar eminsen ve bu fotoyla kesin teşhisi yapılabiliyorsa bence bir makale yaz yayın yap. Yeni kayıt SCI basarsın yayını.
O kadar entomolog, araknolog tanıdım en kıdemli profesör bile şu fotodan çıkıp eminim şu tür demez. Hatta bir çoğu fotodan teşhis bile yapmaz, eline alıp stereoda incelemek ister.
Segestria florentina olduğundan değil Chaetopelma olmadığından eminim. Chaetopelma fotoğraflarına tekrar baktım örümceği yakından gördüm fotoğrafta boyut olarak yanılma olabilir. Siz telefonla çekilen fotoğrafa yorum yapıyorsunuz ben yakından canlısını gördüğüme. Chaetopelma ile alakası yok. Büyük ihtimalle Segestria florentina. Keşke atmasaydım da sitedeki örümcek uzmanları! gelip tam tespit yapsaydı.
DarkSkull tarafından 25/Ağu/18 13:07 tarihinde düzenlenmiştir -
PEAK bunu yazdı
Bende sabah bununla karsılastım
Ben de böyle uçan şeylerden fena tırsıyorum. Kanatları varsa ve bildiğimiz kara sinek, sivri sinek, meyve sineği harici hepsine kurşun sıkarım o derece :) Küçükken odama birkaç kez eşek arısı girmişti boncuk tabancasıyla vurmaya çalışmıştım 3-5 şarjör boşalttım üstüne. Çatışmada gibi kapıyı açıp sıkıyordum hemen geri kapatıyordum :)
-
Bloom bunu yazdı
Bu tür Segestria florentina değil adım gibi eminim.
Segestria o kadar büyük olamaz, ben hâlâ Chaetopelma olduğunu düşünüyorum.
Ben senin dediğinin olmadığından, sen de benim dediğimin olmadığından eminsek başka türler üzerine yoğunlaşalım :) Yandaki parka bıraktım 2 gün oluyor gidip koca parkı gezip örümcek arayacağım sonunda :)
-
krypt bunu yazdıdo_som bunu yazdıShockMan bunu yazdı
Konu korku filmi gibi.. koymayın şunların resimlerini böyle ulu orta yahu.. uyuz oldum sanki... ikide bir etrafıma bakınıyorum.
camel spiderlara dikkat et sizin orda :D
Böğü de bir şey yapmaz ya. Onu da çok abarttılar yok et yiyor bilmem ne.
Benim suratima ziplayip agzimdan isirdi o hayvan hala dudagimin kenarinda izi var cok da pis acimisti abartilacak kadar vardi (((: biz mecbur korkutmustuk onun da etkisi var da daha da gorursem canli manli doganin lutfu falan demem kafasina terligi basarim
-
DarkSkull bunu yazdıkrypt bunu yazdıDarkSkull bunu yazdıBloom bunu yazdı
Örümcek Chaetopelma büyük ihtimal. O kadar dağ bayır gezdik aradik bulamadik, adamin evinde çıkıyor.:)
Chaetopelma değil eminim. Segestria florentina
Nasıl bu kadar eminsin hocam? Neye göre teşhis ettin? Bir tane Mersin'den kaydını göstebilir misin? Onu geçtim Türkiye'den?* Chaetopelma'nın iki türünün Mersin'de kaydı var.
Bunun dediğin tür olduğundan bu kadar eminsen ve bu fotoyla kesin teşhisi yapılabiliyorsa bence bir makale yaz yayın yap. Yeni kayıt SCI basarsın yayını.
O kadar entomolog, araknolog tanıdım en kıdemli profesör bile şu fotodan çıkıp eminim şu tür demez. Hatta bir çoğu fotodan teşhis bile yapmaz, eline alıp stereoda incelemek ister.
Segestria florentina olduğundan değil Chaetopelma olmadığından eminim. Chaetopelma fotoğraflarına tekrar baktım örümceği yakından gördüm fotoğrafta boyut olarak yanılma olabilir. Siz telefonla çekilen fotoğrafa yorum yapıyorsunuz ben yakından canlısını gördüğüme. Chaetopelma ile alakası yok. Büyük ihtimalle Segestria florentina. Keşke atmasaydım da sitedeki örümcek uzmanları! gelip tam tespit yapsaydı.
Hocam uzman diye dalga gecmeye kalkmissin ama adam doktorali ekolog (:
-
DarkSkull bunu yazdıPEAK bunu yazdı
Bende sabah bununla karsılastım
Ben de böyle uçan şeylerden fena tırsıyorum. Kanatları varsa ve bildiğimiz kara sinek, sivri sinek, meyve sineği harici hepsine kurşun sıkarım o derece :) Küçükken odama birkaç kez eşek arısı girmişti boncuk tabancasıyla vurmaya çalışmıştım 3-5 şarjör boşalttım üstüne. Çatışmada gibi kapıyı açıp sıkıyordum hemen geri kapatıyordum :)
Çocukluğum biraz belgesel tadında gectiği için; su yılanının derisini yüzüp tuza basaraktan bileklik yavruysa canlı canlı tesbih niyetine sallaya sallaya gezmek yengecten kolye köpeklerle içli dışlı hareketler uyumalar vs. :)
Ani hareket etmediği sürece hepsiyle vs atarım hocam amma velakin aşırı hızlı hareket eden bu böcükler korku cesaret sinir bütün duygularımı aynı anda depreştiriyor
sonuc olarak çıplak ayakla hamam böceği ezip sesini duymak vardı be büyüyünce bunlardan tiksinir korkar olduk
PEAK tarafından 25/Ağu/18 14:53 tarihinde düzenlenmiştir

