Bu Sitemiz Tutarmı
-
Üstad oyle yaklaşırsan biz hep kaybederiz zaten herkez facebook var diye ona giriyor eğer bizde büyürsek neden onlara rakip olmayalım. Linux gibi windowsa rakip olmak varken bizde boyle facebooka rakip olmYlım
-
x-files bunu yazdı:
-----------------------------
Üstad oyle yaklaşırsan biz hep kaybederiz zaten herkez facebook var diye ona giriyor eğer bizde büyürsek neden onlara rakip olmayalım. Linux gibi windowsa rakip olmak varken bizde boyle facebooka rakip olmYlım
-----------------------------Hacı ama linux ın windowsa göre artıları var.Sana ne artınız var diyorum güç var yürek var diyosun :D
-
Abi boşuna uğraşıyorsun. Ben neden senin sitene üye olayım ki? Oldum diyelim, ben gibi yüzlerce kişi oldu. Nasıl kalkacaksın altından? Yerel olmadığı sürece başarılı olma şansın sıfır. Bu kadar net konuşuyorum. Hayal alemindesin bence. Çok fazla yatırım yapmadan vazgeç derim.
-
Aynı isim soyisimle farklı iki kişi mi var, yoksa; aynı üye, yine kendi resmine "İyisin yine." diye yorum mu yapıyor?
-
hocam çok göz yoruyor bilgine
-
İşe yarayacağını sanmıyorum
-
bence bölgesel yap siteni mesela izmir için yap veya istanbul ankara vs diğer şehirler içinde olabilir
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
x-files bunu yazdı:
-----------------------------
Üstad oyle yaklaşırsan biz hep kaybederiz zaten herkez facebook var diye ona giriyor eğer bizde büyürsek neden onlara rakip olmayalım. Linux gibi windowsa rakip olmak varken bizde boyle facebooka rakip olmYlım
-----------------------------Hacı ama linux ın windowsa göre artıları var.Sana ne artınız var diyorum güç var yürek var diyosun :D
-----------------------------koptum :D
-
tutar
-
tutar ama bu renklerle tutmaz...
