Bu Sitemiz Tutarmı
-
Bencede bölgesel olursa tutar bi ara ankarasoosyate izmirsosyete gibi siteler war ki halen war iyi tutuyordu am yerel ulusala çıksaklar onlarda tutmtz
-
imkansız diyebilirim. bireysel olarak başlayacaksan en az bir scripting dilini yalayıp yutman şart. kurmuş olduğun script hiç özel yapım gibi durmuyor. bence hiç uğraşma derim. eğer olacak olsaydı bu işe şirketler el atardı. kaldı ki gugıl'ın yapımı olan "Orkut" bile ülkemizde pek tutmadı. Arkadaşların dediği gibi bölgesel yapmayı dene.
-
site bi açılsaa yorum yapcaz ama ...
-
aliyk bunu yazdı:
-----------------------------
site bi açılsaa yorum yapcaz ama ...
-----------------------------Şimdilik erişim kapandı domaini alınca sizleride beklerizz...
Toplam Hit: 5611 Toplam Mesaj: 35
