folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bukalemun Besleyen Var Mı?



Bukalemun Besleyen Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    ağır hareket ediyor
    gözleri farklı yerlere bakabiliyor
    renk değiştiriyor vs vs yani bildiğimiz bukalemun, o belgesellerde gördüklerimizden :)
    dil uzatıp sinek yakalama falan yapmadı daha çok küçük
    bulduğum yer kıbrısın yüksek bölgesi,dağlık alan, şehirden uzak.
    nasıl beslerim acaba? yanına ot koydum biraz da su, ölmesin :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mythbusters
    Mythbusters's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    kardeş bukalemun bulamadın bulduğun kepircekelerdir eğer dışarda buldu isen bu hayvan kırmızı renge girer sadece ynız bukalemun herrenge bürünür akraba sayılırlar ama bukalemun tropik bir hayvandır bir petshop a giderek buklemun yemi istediğin de balık yemine benzer bir yem verecektir onunla besleyebilirsin yanlız bukalemunlar çabuk hasta olur ve bunların bir taşı var o taşla iileşir taşın fiyatı 75-90 ytl arası deişir ama yeni bukalemun 35 ytldir ben olsan hastalanırsa yenisini alırım :) yanlız dışarıda buldu isen %99 kepircekelerdir %1lik oran ise biri bukalemununu kayıpetmiştir ancak pek talep gören bir hayvan olmadıından birinin kayıp etmesi düşük ihtimal yanlız sen elindeki hayvanı yinede bir veteriner vea jpetshopcuya göster...

    soralım öğrenelim, öğrenelim soralım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    WebCrow bunu yazdı:
    -----------------------------
    ağır hareket ediyor
    gözleri farklı yerlere bakabiliyor
    renk değiştiriyor vs vs yani bildiğimiz bukalemun, o belgesellerde gördüklerimizden :)
    dil uzatıp sinek yakalama falan yapmadı daha çok küçük
    bulduğum yer kıbrısın yüksek bölgesi,dağlık alan, şehirden uzak.
    nasıl beslerim acaba? yanına ot koydum biraz da su, ölmesin :|
    -----------------------------

    bi fotosunu koyda bakalım bi ya nası bukelemmummuş o a.k :D 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    ben besledim 4-5 ay hiç bi şey verme yemek için
    o kendi bulur bi yerede hapsetme sakın ölür hayvan

    eve bırak sinekler yeter ona :|

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek
    usta bi resim koyarmısn?

    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    resim olayını halledip dönecem :) geliyorum
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    http://reptile.fisek.com.tr/buka.htm

    uygun ortam hazırla lan hayvana , çiftleştir falan .

    bu linkte veriyo sevabını , cevabını herşeyini.

    adını muittin koy lan bide benim rızama :)))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    bugün konuşuoduk arkadaşlarla almayı düşünüyorum bende :) iyi denk geldi bu konu :D

    iguana fiyatları nasıl?

    bide tanıdığınız falan varmı ist'da :D

    bide fiş almazsak kaç para olur herşey dahil(taşı,yemi,vs. vs) :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mythbusters
    Mythbusters's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bugün konuşuoduk arkadaşlarla almayı düşünüyorum bende :) iyi denk geldi bu konu :D

    iguana fiyatları nasıl?

    bide tanıdığınız falan varmı ist'da :D

    bide fiş almazsak kaç para olur herşey dahil(taşı,yemi,vs. vs) :D


    -----------------------------
    iguana fiatları küçügü 200ytl civarı

    soralım öğrenelim, öğrenelim soralım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    Mythbusters bunu yazdı:
    -----------------------------
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bugün konuşuoduk arkadaşlarla almayı düşünüyorum bende :) iyi denk geldi bu konu :D

    iguana fiyatları nasıl?

    bide tanıdığınız falan varmı ist'da :D

    bide fiş almazsak kaç para olur herşey dahil(taşı,yemi,vs. vs) :D


    -----------------------------
    iguana fiatları küçügü 200ytl civarı
    -----------------------------

    çüş git hasky al daha iyi :D

     

    ama tabiki kaplumbağa rulzz :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 19217 Toplam Mesaj: 71