folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bukalemun Besleyen Var Mı?



Bukalemun Besleyen Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Hoca, underzero'nun da dediği gibi o tropik bi hayvandır, sen bakamazsın. Eğer ona zarar vermek istemiyorsan, bulduğun yere koy. Şimdi hem korkuyor hemde annesini arıyordur sabi süfyan. Bak resimde de görüldüğü gibi ard arda 3 tane küçük emrah filmi izlemiş gibi bakıyor, yazık azad et elin garibini, sevaptır :(

    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hoca, underzero'nun da dediği gibi o tropik bi hayvandır, sen bakamazsın. Eğer ona zarar vermek istemiyorsan, bulduğun yere koy. Şimdi hem korkuyor hemde annesini arıyordur sabi süfyan. Bak resimde de görüldüğü gibi ard arda 3 tane küçük emrah filmi izlemiş gibi bakıyor, yazık azad et elin garibini, sevaptır :(
    -----------------------------
    bugün petshop a gidecem, yemi falan varsa beslerim
    öldürme riskim varsa salacam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FireOfHeaven
    FireOfHeaven's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    ben timsah besliyom :D belki onun yumurtasından bukalemun çıkar o zaman onuda beslerim

    bazen inanmak en büyük kumardır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    puskullu
    puskullu's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2008
    Dişi
    ayyyyyyy canım yhaa yazık hayvanaa salın gitsin haspsetmeyin o kutuyaaa:((

    Suskunluğum asaletimdir her lafa verecek bir cevabım var.Ama bir lafa bakarım,lafmı diye.Birde söyleyene adammı diye....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek
    bendede golden var 2 tane 1 haftalık satam hemen teki 500 ytl pm le görüşelim

    İTÜ gerisi yalan BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI"nca engellenmiştir. Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 . --------------------------------------------------------------------------------
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    petshopdan geliyorum
    bukalemun için bir yem olmadığını söyledi
    balık yemi yerse vereyim dedi, gerek yok dedim.
    birde, burada bukalemunu tanımıyorlar sanırım. zehirlidir, ısırırsa koparır falan dedi :D
    az önce saldım gitti şimdi sinek falan yiyodur olması gerektiği gibi :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    bendede hamster var, sincap a benziyo cok delikanli hayvan...

    choosing my confessions...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    webim crowum olm lan Allah rızası için o yaratığı bana ver ben ona benden iyi bakarımşerefsizim en tropik hayvanlardan,börtü böjüklerden yedirtirim ona lan :D

    Olm çok ciddiyim hacım yhaaa kargomasraflarını ben ödücem ödemelikargoynan yolla bana süper bişey lan olm lütfennn lan bana yolla bana verim benim olsun fıostık bıneyım ustune vurayım kırbacı vurayım kırbacı :C

    lan şaka  bi yana bayılırım böyle garip mahlukatlara hatta hep derdim bir bukelmunum olsa die ama nerden bulucaktımki :S harby sen nerden nasıl buldun bu aleti :D

    olm bana ver lannn Lütfennnn lütfen amq olm süper yhaaa bana ver yaaa hacım

    Troubles'll come & they'll pass
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    HiTLeRFaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------
    webim crowum olm lan Allah rızası için o yaratığı bana ver ben ona benden iyi bakarımşerefsizim en tropik hayvanlardan,börtü böjüklerden yedirtirim ona lan :D

    Olm çok ciddiyim hacım yhaaa kargomasraflarını ben ödücem ödemelikargoynan yolla bana süper bişey lan olm lütfennn lan bana yolla bana verim benim olsun fıostık bıneyım ustune vurayım kırbacı vurayım kırbacı :C

    lan şaka bi yana bayılırım böyle garip mahlukatlara hatta hep derdim bir bukelmunum olsa die ama nerden bulucaktımki :S harby sen nerden nasıl buldun bu aleti :D

    olm bana ver lannn Lütfennnn lütfen amq olm süper yhaaa bana ver yaaa hacım
    -----------------------------

    Allah versin, Allah versin..


    -----------------------------

    Sen Webcrow musun ? kişilik bozukluğu falan var sanırım ?

    Troubles'll come & they'll pass
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    hacı nikinden belli zaten ne ucuk bi kişilk oldugun kafan falan güzel galba ?

    Troubles'll come & they'll pass
Toplam Hit: 19220 Toplam Mesaj: 71