Bunların Kanı Bozuk... Katilleri Alkışlayan Kürtler
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
sniperscope Biraz abarttın sevmeyebilirsin ama şuanda devlet başbakanına bu şekilde hakaret edemezsin. Mesajını editlemeni öneriyorum.
-----------------------------duzelttim haci, seni kiracagima, disimi kirarim.
-
insanların birilerni sewmelerini anlarım saygı duymak gerek derim her zaman ama insan ya da insanları öldüren kişilerin nasıl sewildiğini anlayamıorum adı üstünde katil nasıl bir katili alkışlayabilirsiniz nasıl bir zihniyetiniz ya da zihniyetsizliğiniz war çok yazık nerde Türkiye denilen ülke bölünmiycez etmicez özerklik wermicez derken werildi de biz hala kendi kendimize mi sawunuoruz...yazık
-
Soyu Soysuz Olan Sensin,Toprak Senin Neyine,
İte İtlik Yapıp Kafa Tutma Beyine,
Anlasa Dediğimi Sokaktaki Köpek Ağlar Haline,
Duy Ulan Soysuz Ne Mutlu Türküm Diyene !!!!!!!!! -
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------Soyu Soysuz Olan Sensin,Toprak Senin Neyine,
İte İtlik Yapıp Kafa Tutma Beyine,
Anlasa Dediğimi Sokaktaki Köpek Ağlar Haline,
Duy Ulan Soysuz Ne Mutlu Türküm Diyene !!!!!!!!!
-----------------------------
Allahına Kurban kardeşim Güzel bir dötlük :D -
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
sniperscope Biraz abarttın sevmeyebilirsin ama şuanda devlet başbakanına bu şekilde hakaret edemezsin. Mesajını editlemeni öneriyorum.
-----------------------------sniperscope ne kadar haklı olsanda götümüze girebilitesi var
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------

Bunlar resmen orospu çocuğu, bunların ırkı bozuk, bunlara söylenecek söz yok,
Adliye önünde toplanan ve şüphelilerin yakınlarından oluşan yaklaşık 20 kişilik grup ise zanlıların adliyeye girişi sırasında alkışlı destek verdi.
Bu sırada bir bayan avukat "Hem askerimizi öldürüyorsunuz, hem de alkışlıyorsunuz" diyerek gruba tepki gösterdi.
Bunun üzerine avukat ve şüphelilerin yakınları arasında kısa süreli gerginlik yaşandı. Çevik Kuvvet polisinin araya girmesiyle tartışma büyümeden önlendi.
-----------------------------
seninde kanın bozuk üç beş o.ç gidip alkışlamış diye bunların ırkı bozuk ne demek sen önce dön bi kendine bak sonra konuş.. -
yassun bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------

Bunlar resmen orospu çocuğu, bunların ırkı bozuk, bunlara söylenecek söz yok,
Adliye önünde toplanan ve şüphelilerin yakınlarından oluşan yaklaşık 20 kişilik grup ise zanlıların adliyeye girişi sırasında alkışlı destek verdi.
Bu sırada bir bayan avukat "Hem askerimizi öldürüyorsunuz, hem de alkışlıyorsunuz" diyerek gruba tepki gösterdi.
Bunun üzerine avukat ve şüphelilerin yakınları arasında kısa süreli gerginlik yaşandı. Çevik Kuvvet polisinin araya girmesiyle tartışma büyümeden önlendi.
-----------------------------
seninde kanın bozuk üç beş o.ç gidip alkışlamış diye bunların ırkı bozuk ne demek sen önce dön bi kendine bak sonra konuş..
-----------------------------Defol git lan ezik, kabile artığı, 3-5 miş her gün sizlerin kahbece eylemlerinizi görmekten bıktık, ne zaman haber okusak başka bir kahbelik, başka bir hainlik, bir gün elinizde türk bayrağıyla teröre lanet dedinizde bizmi görmezden geldik, uza şimdi
-
oliWeR bunu yazdı:
-----------------------------
ana kuzusu tabirinden nefret ediyorum. Şehit olanların hepsi anasının aslan gibi yetiştirdiği kahraman Türk evlatları.
-----------------------------Arkadaş bende bunu anlamıyorum analarının arslanları olabilirler ama onlar orda olmamalılar. Evet onlar daha analarının kuzuları daha arslan olamadan orda bu pisliği bitirmek için gereken eğitimi almadan oraya gönderiliyor. Oraya asıl arslan parçasına dönüştürülmüş eğitimli Uzmanlar Astsubaylar Subaylar gönderilmeli. Maymunlar orda 30 yıldır her arazi şartını en ufak çakılına kadar biliyor.
Seni dövmeye gelen bir adam için mahalleyi sokağını evlerini yaşayanları bilen sen mi daha avantajlısın? Yoksa seni dövmeye gelen mi? Bu teröristler yıllarca orda görev almış personel tarafından yok edilmelidir. Tabi yok etmek isteniyorsa.
-
sniperscope bunu yazdı:
-----------------------------
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
sniperscope Biraz abarttın sevmeyebilirsin ama şuanda devlet başbakanına bu şekilde hakaret edemezsin. Mesajını editlemeni öneriyorum.
-----------------------------duzelttim haci, seni kiracagima, disimi kirarim.
-----------------------------sağol hocam bende sevmiyorum ama elbet bişeyler olacak.
-
yassun bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------

Bunlar resmen orospu çocuğu, bunların ırkı bozuk, bunlara söylenecek söz yok,
Adliye önünde toplanan ve şüphelilerin yakınlarından oluşan yaklaşık 20 kişilik grup ise zanlıların adliyeye girişi sırasında alkışlı destek verdi.
Bu sırada bir bayan avukat "Hem askerimizi öldürüyorsunuz, hem de alkışlıyorsunuz" diyerek gruba tepki gösterdi.
Bunun üzerine avukat ve şüphelilerin yakınları arasında kısa süreli gerginlik yaşandı. Çevik Kuvvet polisinin araya girmesiyle tartışma büyümeden önlendi.
-----------------------------
seninde kanın bozuk üç beş o.ç gidip alkışlamış diye bunların ırkı bozuk ne demek sen önce dön bi kendine bak sonra konuş..
-----------------------------
sana göre 3 5 tane bana görede bir çok kürdün kanıda ırkıda bozuk zaten adam dememişki bütün kürtlerin ırkı bozuk diye bunların demiş sen iyi olabilirsin sana sözüm yok ama bir çok kürt soysuzdur.
