folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Casper Laptop Hakkında



Casper Laptop Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Hocalar

    CNQ.2630-8M35P Nirvana Casper Notebook Marka laptop almayı düşünüyorum fiyatı 1,618 tl

     

    Ürün hakkında yorum yaparmısınız değermi bu paraya bu ürün ve casper adı.. Casper genelde kötü isimle anılır ama nirvana modelleri iyi diyor özellikleri ise süper ötesi alsam mı acaba?

    Özellikleri ise:

     ÜRÜN ÖZELLİKLERİ
    İŞLEMCİ Intel Core i7-2630QM 2.0 GHz. (Turbo Boost Teknolojisi 2.90 GHz.) 6 MB Cache Bellek İşlemci
    İŞLEMCİ TÜRÜ Intel Core i7
    RAM 8 GB DDR3 1333 Mhz. (Max.8 GB) Ram
    SABİT DİSK 640 GB SATA (5400 Rpm) HDD
    OPTİK SÜRÜCÜ DVD-RW Double Layer
    İŞLETİM SİSTEMİ Microsoft Windows 7 Home Premium Tr-İng (64 Bit)
    EKRAN KARTI NVIDIA GeForce GT 540M Max. 3680 MB Ekran Kartı
    EKRAN BOYUTU 15.6" LED Ekran (1366 X 768)
    EKRAN ÇÖZÜNÜRLÜĞÜ 1366 x 768
    SES ÇIKIŞI Stereo
     BATARYA
    BATARYA SÜRESİ 3 Saat
     WEBCAM
    WEBCAM Var
     EKRAN ÖZELLİKLERİ
    RJ45-ETHERNET 10/100
     NETWORK
    WIRELESS LAN 802.11 b/g/n
    RJ11- MODEM Yok
    BLUETOOTH Var
     ÖLÇÜLER VE AĞIRLIK
    AĞIRLIK 2.8 Kg
     ARAYÜZLER
    DC-IN 1
    USB (2.0) 2
    USB (3.0) Yok
    E-SATA 1
    HDMI 1
    VGA 1
    IEEE 1394 Yok
    KART OKUYUCU 1
    EXPRESS CARD SLOT Yok
    MİKROFON GİRİŞİ 1
    KULAKLIK ÇIKIŞI 1
    PARMAK İZİ Yok
    MINI DISPLAY PORT Yok
     GARANTİ
    GARANTİ SÜRESİ

    2 Yıl

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    hajım özellikler çok iyi fakat casper sonuçta be hajım aman diyim uzak dur benim kanaatim..

    Ayrıca şunu bir dene bu özellliklerde bir hp samsung sony toshiba fiyatına bak arada ki bu dağlar kadar farkı hayır olsun diye almamazlık yapmaz casper:)


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    casper dan uzak dur hacı.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    almayın casper bence daha işcilerinin hakkını vermior boktan bi firma. toshiba sony falan alsana notebooklar pahalı değil artık iyice arastır inan fiyatları uygun i serisi notebookların casper inda abarttıgına bakma al2 sene sonra bozulacak garanti yok bi sey yok  en azından sonyler bozuldugunda ucuza mal edilio elektronik arıza verio sadece.


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    hocalar peki maximum bu fiyat veya hafif geçebilcek özellikte tavsiye edebilceğiniz laptoplar varmı

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Bak kardeşim sana yüzlerce referans verebilirim bu sitede. Notebook deyince çoğu kişinin aklına benim ismim gelir.sitem bile notebookuzman

     

    Şimdi Casper yazısını gördüğün yerde çaktırmadan sağı solu kesiyorsun. sonra yavaşca arkadana dönüp ayakların popona değene kadar depar atıp ordan uzaklaşıyorsun..


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Ayrıca şu notebooka bir bak.Aklına yatarsa güzel bir indirim yaparım.Sıfır Kutulu Faturalı üründür.4 adet kaldı aynı modelden elinde birisi beyaz diğerleri sıfır.Çok sattım bu modelden ve çok memnun kaldı alanlar

    http://www.notebookuzman.com/toshiba-l655-149-i5-450m-3gb-ram-500gb-hdd-15.6-notebook.html


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hayaletkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    casper dan uzak dur hacı.


    -----------------------------

     

    6 casper bilgisayar aldım.

    1 tanesi masaüstü, 2 tanesi netbook, geri kalan laptop.Hiç birinden şikayetçi değilim.Bir taneisnde solaklara göre dizayn edilmişti sanki, o sıkıntılıydı.Fakat donanım, ısınma vs.. gibi problemleri olamdı.

    Casper dan vazgeçmem.NEye göre uzak dursun ?

    7 senedir falan 1 kere servise göndermedim, 1 kere problem çıkartmadı bana.NE donanımsal problem nede başka birşey.Oldukça iyi.Oldukça sağlam.

    casper hakkında bence oldukça ön yargınız mevcut

    edit :

    Benimkiside nirvana.Nirvanalar oldukça iyi, ilk aldığım casperdan itibaren, sessizlik üzerine çalışıyorlardı başarmışlar.Isınma sorunuda çok iyidir.ARkadaşların hp falan var, elleyemiyorsun.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayaletkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    casper dan uzak dur hacı.


    -----------------------------

     

    6 casper bilgisayar aldım.

    1 tanesi masaüstü, 2 tanesi netbook, geri kalan laptop.Hiç birinden şikayetçi değilim.Bir taneisnde solaklara göre dizayn edilmişti sanki, o sıkıntılıydı.Fakat donanım, ısınma vs.. gibi problemleri olamdı.

    Casper dan vazgeçmem.NEye göre uzak dursun ?

    7 senedir falan 1 kere servise göndermedim, 1 kere problem çıkartmadı bana.NE donanımsal problem nede başka birşey.Oldukça iyi.Oldukça sağlam.

    casper hakkında bence oldukça ön yargınız mevcut

    edit :

    Benimkiside nirvana.Nirvanalar oldukça iyi, ilk aldığım casperdan itibaren, sessizlik üzerine çalışıyorlardı başarmışlar.Isınma sorunuda çok iyidir.ARkadaşların hp falan var, elleyemiyorsun.


    -----------------------------

    Kadir gecesi doğdugunu söylemeyi unuttun :)


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    hayaletkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    casper dan uzak dur hacı.


    -----------------------------
    arkadaşa aynen katılıyorum. 4 senedir "kullanıyorum" demek isterdim ama "kullanamıyorum".

    çünkü ya zırt bırt mavi ekran, ya donanımsal proplem. bıktım usandım. eski hurdam toshiba L10 a döndüm.

    en son ekran kırıldı, klavyeyle birlikte yeni değiştirmiştim. ananı avradını dedim senin bilgisayar gibi. attım kömürlüğe. nirvana benimki de. aynen ismi gibi nirvanaya ulaştım sinirden sayesinde.


    All I need is a possibility.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muritcan
    Muritcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

    ben aldım 1 şubattan beri kullanıyorum nirvana serisi.  3 saat yazıyordu batarya süresi ekran parlaklığını %30a indiriyorum batarya süresi 5saat oluyor. memnunum.

Toplam Hit: 6031 Toplam Mesaj: 38