Casper Laptop Hakkında
-
Hocalar
CNQ.2630-8M35P Nirvana Casper Notebook Marka laptop almayı düşünüyorum fiyatı 1,618 tl
Ürün hakkında yorum yaparmısınız değermi bu paraya bu ürün ve casper adı.. Casper genelde kötü isimle anılır ama nirvana modelleri iyi diyor özellikleri ise süper ötesi alsam mı acaba?
Özellikleri ise:
ÜRÜN ÖZELLİKLERİ
İŞLEMCİIntel Core i7-2630QM 2.0 GHz. (Turbo Boost Teknolojisi 2.90 GHz.) 6 MB Cache Bellek İşlemci
İŞLEMCİ TÜRÜIntel Core i7
RAM8 GB DDR3 1333 Mhz. (Max.8 GB) Ram
SABİT DİSK640 GB SATA (5400 Rpm) HDD
OPTİK SÜRÜCÜDVD-RW Double Layer
İŞLETİM SİSTEMİMicrosoft Windows 7 Home Premium Tr-İng (64 Bit)
EKRAN KARTINVIDIA GeForce GT 540M Max. 3680 MB Ekran Kartı
EKRAN BOYUTU15.6" LED Ekran (1366 X 768)
EKRAN ÇÖZÜNÜRLÜĞÜ1366 x 768
SES ÇIKIŞIStereo BATARYA
BATARYA SÜRESİ3 Saat WEBCAM
WEBCAMVar EKRAN ÖZELLİKLERİ
RJ45-ETHERNET10/100 NETWORK
WIRELESS LAN802.11 b/g/n
RJ11- MODEMYok
BLUETOOTHVar ÖLÇÜLER VE AĞIRLIK
AĞIRLIK2.8 Kg ARAYÜZLER
DC-IN1
USB (2.0)2
USB (3.0)Yok
E-SATA1
HDMI1
VGA1
IEEE 1394Yok
KART OKUYUCU1
EXPRESS CARD SLOTYok
MİKROFON GİRİŞİ1
KULAKLIK ÇIKIŞI1
PARMAK İZİYok
MINI DISPLAY PORTYok GARANTİ
GARANTİ SÜRESİ2 Yıl
-
hajım özellikler çok iyi fakat casper sonuçta be hajım aman diyim uzak dur benim kanaatim..
Ayrıca şunu bir dene bu özellliklerde bir hp samsung sony toshiba fiyatına bak arada ki bu dağlar kadar farkı hayır olsun diye almamazlık yapmaz casper:)
-
casper dan uzak dur hacı.
-
almayın casper bence daha işcilerinin hakkını vermior boktan bi firma. toshiba sony falan alsana notebooklar pahalı değil artık iyice arastır inan fiyatları uygun i serisi notebookların casper inda abarttıgına bakma al2 sene sonra bozulacak garanti yok bi sey yok en azından sonyler bozuldugunda ucuza mal edilio elektronik arıza verio sadece.
-
hocalar peki maximum bu fiyat veya hafif geçebilcek özellikte tavsiye edebilceğiniz laptoplar varmı
-
Bak kardeşim sana yüzlerce referans verebilirim bu sitede. Notebook deyince çoğu kişinin aklına benim ismim gelir.sitem bile notebookuzman
Şimdi Casper yazısını gördüğün yerde çaktırmadan sağı solu kesiyorsun. sonra yavaşca arkadana dönüp ayakların popona değene kadar depar atıp ordan uzaklaşıyorsun..
-
Ayrıca şu notebooka bir bak.Aklına yatarsa güzel bir indirim yaparım.Sıfır Kutulu Faturalı üründür.4 adet kaldı aynı modelden elinde birisi beyaz diğerleri sıfır.Çok sattım bu modelden ve çok memnun kaldı alanlar
http://www.notebookuzman.com/toshiba-l655-149-i5-450m-3gb-ram-500gb-hdd-15.6-notebook.html
-
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
casper dan uzak dur hacı.
-----------------------------6 casper bilgisayar aldım.
1 tanesi masaüstü, 2 tanesi netbook, geri kalan laptop.Hiç birinden şikayetçi değilim.Bir taneisnde solaklara göre dizayn edilmişti sanki, o sıkıntılıydı.Fakat donanım, ısınma vs.. gibi problemleri olamdı.
Casper dan vazgeçmem.NEye göre uzak dursun ?
7 senedir falan 1 kere servise göndermedim, 1 kere problem çıkartmadı bana.NE donanımsal problem nede başka birşey.Oldukça iyi.Oldukça sağlam.
casper hakkında bence oldukça ön yargınız mevcut
edit :
Benimkiside nirvana.Nirvanalar oldukça iyi, ilk aldığım casperdan itibaren, sessizlik üzerine çalışıyorlardı başarmışlar.Isınma sorunuda çok iyidir.ARkadaşların hp falan var, elleyemiyorsun.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
casper dan uzak dur hacı.
-----------------------------6 casper bilgisayar aldım.
1 tanesi masaüstü, 2 tanesi netbook, geri kalan laptop.Hiç birinden şikayetçi değilim.Bir taneisnde solaklara göre dizayn edilmişti sanki, o sıkıntılıydı.Fakat donanım, ısınma vs.. gibi problemleri olamdı.
Casper dan vazgeçmem.NEye göre uzak dursun ?
7 senedir falan 1 kere servise göndermedim, 1 kere problem çıkartmadı bana.NE donanımsal problem nede başka birşey.Oldukça iyi.Oldukça sağlam.
casper hakkında bence oldukça ön yargınız mevcut
edit :
Benimkiside nirvana.Nirvanalar oldukça iyi, ilk aldığım casperdan itibaren, sessizlik üzerine çalışıyorlardı başarmışlar.Isınma sorunuda çok iyidir.ARkadaşların hp falan var, elleyemiyorsun.
-----------------------------Kadir gecesi doğdugunu söylemeyi unuttun :)
-
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
casper dan uzak dur hacı.
-----------------------------
arkadaşa aynen katılıyorum. 4 senedir "kullanıyorum" demek isterdim ama "kullanamıyorum".çünkü ya zırt bırt mavi ekran, ya donanımsal proplem. bıktım usandım. eski hurdam toshiba L10 a döndüm.
en son ekran kırıldı, klavyeyle birlikte yeni değiştirmiştim. ananı avradını dedim senin bilgisayar gibi. attım kömürlüğe. nirvana benimki de. aynen ismi gibi nirvanaya ulaştım sinirden sayesinde.
-
ben aldım 1 şubattan beri kullanıyorum nirvana serisi. 3 saat yazıyordu batarya süresi ekran parlaklığını %30a indiriyorum batarya süresi 5saat oluyor. memnunum.
