folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Casper Laptop Hakkında



Casper Laptop Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Kadir gecesi doğdugunu söylemeyi unuttun :)


    -----------------------------

    ahaha :D gerçekten ilginçç

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    benimde üst üste 2. casper nirvana laptop'm şuanki.

     

    Enteresandır ki bende memnunum bilgisayardan :)

     

    Not: 2. laptopu aldım ve 10 gun sonra harddisk hatası vermeye başladı. Aha dedim gote geldik. Vatana gittim hastayı gosterdim, 30 gün içerisinde sorun olursa direk değiştiriyolarmış. Benimkide öyle oldu. Değiştirdiler ve sorun daha olmadı.

    Ayrıca özellik ve fiyat olarakda diğerlerinden gayet başarılı.

    Çok ısınma olayı var ancak özellikle 1 sene sonunda.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    cemnet bunu yazdı:
    -----------------------------

    benimde üst üste 2. casper nirvana laptop'm şuanki.

     

    Enteresandır ki bende memnunum bilgisayardan :)

     

    Not: 2. laptopu aldım ve 10 gun sonra harddisk hatası vermeye başladı. Aha dedim gote geldik. Vatana gittim hastayı gosterdim, 30 gün içerisinde sorun olursa direk değiştiriyolarmış. Benimkide öyle oldu. Değiştirdiler ve sorun daha olmadı.

    Ayrıca özellik ve fiyat olarakda diğerlerinden gayet başarılı.

    Çok ısınma olayı var ancak özellikle 1 sene sonunda.

     


    -----------------------------

    hocam o ısınma (1 sene bitince) termal macunla falan çözülüyormuş sanırım.Bşaka caspercı vardı o demişti, temal macun bide bakır soğutma bişeyi mi ne (işlemci için) onu takınca tamamdır demişti.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    bnmde nirvana 6gb ram bende gayet memnunum uzak dur uzak dur deniildiğine bakma bence fiyatı özelliklerine göre gayet uygun bende çok memnunum hiç problem yok şu ana kadar


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Şanslıysan garanti süresi içinde arızalanır.


    arbeit macht frei
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    casper, exper, türk malından uzak dur.


    enjoy i'm vaccinated
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CooLSTuFF
    CooLSTuFF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek

    bende Casper Nirvana Kullanıyorum hic bi sorunum yok

    ısınma problemide yasamıyorum tavsiye ederim

     

    kadir qecesi doqanlar ikiledi :D


    bir kere veren orospu olur.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    aynı özellikteki laptopu 1500TL'ye carrefour'dan aldım 2 ay önce

    casper alma diyenler hangi mantıkla diyorlar şaşıyorum.

    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hayaletkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    casper dan uzak dur hacı.


    -----------------------------

    bitti bu kadar

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    yahu atalarımız ne demiş ucuz etin yahnisi yavan olur.

    o parçaları başka bir marka toplasın bakıyım fiyat kaça geliyor ? 2den aşağı alabiliomusunuz ? 

    laptop alıosunuz sonuçta her sene laptop alırım ben diyorsanız buyrun alın tabiki.

    tasarımı var malzeme kalitesi var ürün servis desteği var bunların hepsi fiyatı etkileyen bi kriter.

    en dandik oyunlarda bile eğer tasarım kötü ise o laptopu hele hele 540M gibi bir kartı soğutamazsanız.

    adamlar bu iş için o kadar emek veriyo çalışıyo ne biliyim ödülleri var ilkleri var.

    bugune kadar Casper'ın bi haltını görmedim ? 

    kullandıkları parçalar çok çok güzel olabilir bir çoguda güzel zaten ekran kartı olsun işlemci olsun ama ısıdan yarım saat sonra restart atıcak ise sol köşeden 3kere kaldırınca soguk lehim olucak ise en ufak bir baskıda eğilip yamulacak ise alınmaz :)

    uzun uzun yazma gereği duydum paranızın değeri için.

    aynı parayı gidip bi samsungun modeline verin 4gb olsun farketmez.

    8GB ram kullanacak bir uygulama kullanıcakmısınız ? hiç sanmıyorum.

    i7 ile i5 farkını çok arıyacakmısınız ? belki.

    ama bu kullanım süresinin veya kalitenin önünede geçemez..

    Bitti :)..


    http://www.leyladansonra.com/
Toplam Hit: 6032 Toplam Mesaj: 38