Casper Laptop Hakkında
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------Kadir gecesi doğdugunu söylemeyi unuttun :)
-----------------------------ahaha :D gerçekten ilginçç
-
benimde üst üste 2. casper nirvana laptop'm şuanki.
Enteresandır ki bende memnunum bilgisayardan :)
Not: 2. laptopu aldım ve 10 gun sonra harddisk hatası vermeye başladı. Aha dedim gote geldik. Vatana gittim hastayı gosterdim, 30 gün içerisinde sorun olursa direk değiştiriyolarmış. Benimkide öyle oldu. Değiştirdiler ve sorun daha olmadı.
Ayrıca özellik ve fiyat olarakda diğerlerinden gayet başarılı.
Çok ısınma olayı var ancak özellikle 1 sene sonunda.
-
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
benimde üst üste 2. casper nirvana laptop'm şuanki.
Enteresandır ki bende memnunum bilgisayardan :)
Not: 2. laptopu aldım ve 10 gun sonra harddisk hatası vermeye başladı. Aha dedim gote geldik. Vatana gittim hastayı gosterdim, 30 gün içerisinde sorun olursa direk değiştiriyolarmış. Benimkide öyle oldu. Değiştirdiler ve sorun daha olmadı.
Ayrıca özellik ve fiyat olarakda diğerlerinden gayet başarılı.
Çok ısınma olayı var ancak özellikle 1 sene sonunda.
-----------------------------hocam o ısınma (1 sene bitince) termal macunla falan çözülüyormuş sanırım.Bşaka caspercı vardı o demişti, temal macun bide bakır soğutma bişeyi mi ne (işlemci için) onu takınca tamamdır demişti.
-
bnmde nirvana 6gb ram bende gayet memnunum uzak dur uzak dur deniildiğine bakma bence fiyatı özelliklerine göre gayet uygun bende çok memnunum hiç problem yok şu ana kadar
-
Şanslıysan garanti süresi içinde arızalanır.
-
casper, exper, türk malından uzak dur.
-
bende Casper Nirvana Kullanıyorum hic bi sorunum yok
ısınma problemide yasamıyorum tavsiye ederim
kadir qecesi doqanlar ikiledi :D
-
aynı özellikteki laptopu 1500TL'ye carrefour'dan aldım 2 ay önce
casper alma diyenler hangi mantıkla diyorlar şaşıyorum. -
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
casper dan uzak dur hacı.
-----------------------------bitti bu kadar
-
yahu atalarımız ne demiş ucuz etin yahnisi yavan olur.
o parçaları başka bir marka toplasın bakıyım fiyat kaça geliyor ? 2den aşağı alabiliomusunuz ?
laptop alıosunuz sonuçta her sene laptop alırım ben diyorsanız buyrun alın tabiki.
tasarımı var malzeme kalitesi var ürün servis desteği var bunların hepsi fiyatı etkileyen bi kriter.
en dandik oyunlarda bile eğer tasarım kötü ise o laptopu hele hele 540M gibi bir kartı soğutamazsanız.
adamlar bu iş için o kadar emek veriyo çalışıyo ne biliyim ödülleri var ilkleri var.
bugune kadar Casper'ın bi haltını görmedim ?
kullandıkları parçalar çok çok güzel olabilir bir çoguda güzel zaten ekran kartı olsun işlemci olsun ama ısıdan yarım saat sonra restart atıcak ise sol köşeden 3kere kaldırınca soguk lehim olucak ise en ufak bir baskıda eğilip yamulacak ise alınmaz :)
uzun uzun yazma gereği duydum paranızın değeri için.
aynı parayı gidip bi samsungun modeline verin 4gb olsun farketmez.
8GB ram kullanacak bir uygulama kullanıcakmısınız ? hiç sanmıyorum.
i7 ile i5 farkını çok arıyacakmısınız ? belki.
ama bu kullanım süresinin veya kalitenin önünede geçemez..
Bitti :)..
