folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Casper Laptop Hakkında



Casper Laptop Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek
    Farklı gorus msi almayın

    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    NoktaliVirgul bunu yazdı:
    -----------------------------
    aynı özellikteki laptopu 1500TL'ye carrefour'dan aldım 2 ay önce

    casper alma diyenler hangi mantıkla diyorlar şaşıyorum.

    -----------------------------

    Tamirci mantıgı.

    Bir ara istanbula yolun düşerse gel buyur hem çay içelim hem sana elimdeki casper hurdalarını bi göstereyim :)

     


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Hem o parayı ona vereceğinize

     

    I5 Toshiba alsana arkadaşım.Özelliklerine ve fiyatına bak.1399 Lira dan satıyorum.

    Ki zaten bu fiyattan daha düşüğe vereceğim alan olursa tbt den.Bu ay bu modelden çok sattım.Faturalı sıfır kutulu makinalar.En azından markası belli toshiba

    http://www.notebookuzman.com/toshiba-l655-149-i5-450m-3gb-ram-500gb-hdd-15.6-notebook.html


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _OrioN_
    _OrioN_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2011
    Erkek

    Abi ben de bu laptop u sorucaktım özellikleri çok güzel ve fiyatı çok ucuzdu hp ile filan fiyat farkı çok fazlaydı , konu açmama gerek kalmadı cevabımı aldım :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    yahu atalarımız ne demiş ucuz etin yahnisi yavan olur.

    o parçaları başka bir marka toplasın bakıyım fiyat kaça geliyor ? 2den aşağı alabiliomusunuz ? 

    laptop alıosunuz sonuçta her sene laptop alırım ben diyorsanız buyrun alın tabiki.

    tasarımı var malzeme kalitesi var ürün servis desteği var bunların hepsi fiyatı etkileyen bi kriter.

    en dandik oyunlarda bile eğer tasarım kötü ise o laptopu hele hele 540M gibi bir kartı soğutamazsanız.

    adamlar bu iş için o kadar emek veriyo çalışıyo ne biliyim ödülleri var ilkleri var.

    bugune kadar Casper'ın bi haltını görmedim ? 

    kullandıkları parçalar çok çok güzel olabilir bir çoguda güzel zaten ekran kartı olsun işlemci olsun ama ısıdan yarım saat sonra restart atıcak ise sol köşeden 3kere kaldırınca soguk lehim olucak ise en ufak bir baskıda eğilip yamulacak ise alınmaz :)

    uzun uzun yazma gereği duydum paranızın değeri için.

    aynı parayı gidip bi samsungun modeline verin 4gb olsun farketmez.

    8GB ram kullanacak bir uygulama kullanıcakmısınız ? hiç sanmıyorum.

    i7 ile i5 farkını çok arıyacakmısınız ? belki.

    ama bu kullanım süresinin veya kalitenin önünede geçemez..

    Bitti :)..


    -----------------------------

     

    galatasaray uefa'yı almıştı ?

    Dahası casper ucuz değil, diğerleri pahallı satıyorsa ?

    --

    Bu güne kadar 6 casper'ında bir haltını gördüm, memnunum, kullandım.laptop, notbook, desktop.Hepsi on numaraydı.Sadece şu an kullandığım laptopta windows'a tekrar geri döndüğümde ısınma problemi olmaya başladı.Oda termal macun ile çözülebiliyormuş.

    Diğer bilgisayarlarıda bilyioruz.Dell, hp, acer...Fanının ne kadar sesli olduğunuda, ne akdar yandığınıda, performansınıda.

    Ben 6 tane kullandımd iyorum, arkadaş var 2 tane daha ; onlarda memnun.Hanginiz casper kullandı da memnun kalmadınız ? ORdan burdan duyduğunuz bilgilerle hareket etmeyin.

    Casper kraldır.

    edit:

    Ürün servis desteğimi ? Sana 6 bilgisyaarımı 1 kere bile servise göndermedim diyorum ? Doğru teorik olarak şu anda desteği yok çünkü ben gönderecek bir durum görmedim diyebilirim.

    FAkat arkadaş demiş işte 1 ayda problem çıkarsa yolluyorlarmış.CAsper'ı almanızdan çok nerden aldığınız önemli. Bende sağlam yerden almıştım 

    --

    not: CAspern donanım, şu bu sorununu çekmedim, tek problemi kasası.Biraz daha kaliteli malzemeden olabilirmiş.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    yahu atalarımız ne demiş ucuz etin yahnisi yavan olur.

    o parçaları başka bir marka toplasın bakıyım fiyat kaça geliyor ? 2den aşağı alabiliomusunuz ? 

    laptop alıosunuz sonuçta her sene laptop alırım ben diyorsanız buyrun alın tabiki.

    tasarımı var malzeme kalitesi var ürün servis desteği var bunların hepsi fiyatı etkileyen bi kriter.

    en dandik oyunlarda bile eğer tasarım kötü ise o laptopu hele hele 540M gibi bir kartı soğutamazsanız.

    adamlar bu iş için o kadar emek veriyo çalışıyo ne biliyim ödülleri var ilkleri var.

    bugune kadar Casper'ın bi haltını görmedim ? 

    kullandıkları parçalar çok çok güzel olabilir bir çoguda güzel zaten ekran kartı olsun işlemci olsun ama ısıdan yarım saat sonra restart atıcak ise sol köşeden 3kere kaldırınca soguk lehim olucak ise en ufak bir baskıda eğilip yamulacak ise alınmaz :)

    uzun uzun yazma gereği duydum paranızın değeri için.

    aynı parayı gidip bi samsungun modeline verin 4gb olsun farketmez.

    8GB ram kullanacak bir uygulama kullanıcakmısınız ? hiç sanmıyorum.

    i7 ile i5 farkını çok arıyacakmısınız ? belki.

    ama bu kullanım süresinin veya kalitenin önünede geçemez..

    Bitti :)..


    -----------------------------

     

    galatasaray uefa'yı almıştı ?

    Dahası casper ucuz değil, diğerleri pahallı satıyorsa ?

    --

    Bu güne kadar 6 casper'ında bir haltını gördüm, memnunum, kullandım.laptop, notbook, desktop.Hepsi on numaraydı.Sadece şu an kullandığım laptopta windows'a tekrar geri döndüğümde ısınma problemi olmaya başladı.Oda termal macun ile çözülebiliyormuş.

    Diğer bilgisayarlarıda bilyioruz.Dell, hp, acer...Fanının ne kadar sesli olduğunuda, ne akdar yandığınıda, performansınıda.

    Ben 6 tane kullandımd iyorum, arkadaş var 2 tane daha ; onlarda memnun.Hanginiz casper kullandı da memnun kalmadınız ? ORdan burdan duyduğunuz bilgilerle hareket etmeyin.

    Casper kraldır.


    -----------------------------

    ordan burdan ? 

    nerden duydum hocam ki acaba merak ettim :)

    günde 7-8laptop geliyorsa 2si casper ürünleri mini olsun notebook olsun.

    kagıt helvadan laptop yapıyorlar.

    evet bir tek casper hakkıyla fiyatıyla satıyor geri kalan bütün markalar bize takmaya çalışıyo :D

    ben dell den hp den veyahut acer den bahsetmedim sadece gördüğüm karşılaştığım şeyleri aktardım.

    adam sırf dirseğini touchpad yanına koyarak kullanıyo diye anakartı çıkan sorunları temas problemlerini gördüm.

    desktoplarınıda biliyoruz :) tamamen kazık..

    bagırırlar i5 işlemci 4gb ram 1gb ekran kartı :) her oyunu açar çok iyi abi her oyunu oynar odur budur.

    açıosun bakıyosun 64bit ekran kartı. ee hani 1gb tı ama bu her oyunu oynardı.

    işletim sistemini değiştirdin diye garanti kapsamından çıkarırlar.


    http://www.leyladansonra.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_zannoq
    by_zannoq's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    casper laptop alındı hediye 2.000 lira hemde ama paranın hakkını vermiyo lanet şey

    bakalım garantiye göndercem

    aman uzak dur sen casperden


    afedersiniz ama elalem denilen toplumun amınakoyim! https://twitter.com/anarsikherif burada bazen karalıyorum birşeyler : http://anarsikherif.blogspot.com.tr/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _OrioN_
    _OrioN_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2011
    Erkek

    Forum da bu gün gezerken laptop konusun da asus da poblem var casper desen kimse alma diyor ama fiyat uygun ben hiç laptop sahibi olmadım o yüzden hangisi iyi hangisi sağlam bilmiyorum , peki siz hangi markanın hangi modelini önerirsiniz ?  ben aldığım laptop ta donmadan son çıkan oyunları oynamak istiyorum fiyat en fazla 2500 tl.

    Madem oyun için neden masaüstü almıyosun diyen olabilir ben ygs-lys sınavına gireceğimem bu sene üniversite de yanımda olsun diye laptop istiyorum.

    Ben çömez olduğum için konu açamıyorum o yüzden bu konu içerisin de sordum.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    ordan burdan ? 

    nerden duydum hocam ki acaba merak ettim :)

    günde 7-8laptop geliyorsa 2si casper ürünleri mini olsun notebook olsun.

    kagıt helvadan laptop yapıyorlar.

    evet bir tek casper hakkıyla fiyatıyla satıyor geri kalan bütün markalar bize takmaya çalışıyo :D

    ben dell den hp den veyahut acer den bahsetmedim sadece gördüğüm karşılaştığım şeyleri aktardım.

    adam sırf dirseğini touchpad yanına koyarak kullanıyo diye anakartı çıkan sorunları temas problemlerini gördüm.

    desktoplarınıda biliyoruz :) tamamen kazık..

    bagırırlar i5 işlemci 4gb ram 1gb ekran kartı :) her oyunu açar çok iyi abi her oyunu oynar odur budur.

    açıosun bakıyosun 64bit ekran kartı. ee hani 1gb tı ama bu her oyunu oynardı.

    işletim sistemini değiştirdin diye garanti kapsamından çıkarırlar.


    -----------------------------

    dediğim gibi güvenilir yerden almak lazm.Performans vs.. konusunda oldukça memnunum.He nasıl kullanıyorlar onuda sormak lazım ;

    Çünkü kasası falan iyi dğeil.E düşürüp durmuşlarsa bozulması normal.Ben 3-4 senedir linux kullanıyorum, geçen birisine yükledim, 3 saat sonra aradı bişey oldu diye.Gittim, daha önce hiç görmediğim birşey yapmış.Ayalarları falanda kilitlenimiş.Naptın dedim .

    Bu işte öyle olabilir.Yamultmuşlardır.Düşürmüşlerdir.Sonuçta kasa iyi değil.

    Sonuçta casper gördüğü açık pazarı kapatmış.Fakat ürünleri zaten nvidia, intel vs.. Yani delldeki de intell, burdakide ; casperın ypatığı kasasının malzemesinin iyi olmaması.Bunuda biliyoruz.E üstünden tank geçmesi için almadık ki ;

    soğutma sıkıntısı yok, donanım sıkıntısı yok, 320 deyip 200 küsürlük hd yok.O zaman sıkıntıda yok.Dediğim gibi sorun casperda değil, insanların kullanım şeklinde.Bir hpnin düşmesiyle casper'ın düşmesi aynı değil.İyide düşürme kardeşim 1.500-2000 lira veriyorsun gözün gibi bak ona.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------


    ordan burdan ? 

    nerden duydum hocam ki acaba merak ettim :)

    günde 7-8laptop geliyorsa 2si casper ürünleri mini olsun notebook olsun.

    kagıt helvadan laptop yapıyorlar.

    evet bir tek casper hakkıyla fiyatıyla satıyor geri kalan bütün markalar bize takmaya çalışıyo :D

    ben dell den hp den veyahut acer den bahsetmedim sadece gördüğüm karşılaştığım şeyleri aktardım.

    adam sırf dirseğini touchpad yanına koyarak kullanıyo diye anakartı çıkan sorunları temas problemlerini gördüm.

    desktoplarınıda biliyoruz :) tamamen kazık..

    bagırırlar i5 işlemci 4gb ram 1gb ekran kartı :) her oyunu açar çok iyi abi her oyunu oynar odur budur.

    açıosun bakıyosun 64bit ekran kartı. ee hani 1gb tı ama bu her oyunu oynardı.

    işletim sistemini değiştirdin diye garanti kapsamından çıkarırlar.


    -----------------------------

     

    dediğim gibi güvenilir yerden almak lazm.Performans vs.. konusunda oldukça memnunum.He nasıl kullanıyorlar onuda sormak lazım ;

    Çünkü kasası falan iyi dğeil.E düşürüp durmuşlarsa bozulması normal.Ben 3-4 senedir linux kullanıyorum, geçen birisine yükledim, 3 saat sonra aradı bişey oldu diye.Gittim, daha önce hiç görmediğim birşey yapmış.Ayalarları falanda kilitlenimiş.Naptın dedim .

    Bu işte öyle olabilir.Yamultmuşlardır.Düşürmüşlerdir.Sonuçta kasa iyi değil.

    Sonuçta casper gördüğü açık pazarı kapatmış.Fakat ürünleri zaten nvidia, intel vs.. Yani delldeki de intell, burdakide ; casperın ypatığı kasasının malzemesinin iyi olmaması.Bunuda biliyoruz.E üstünden tank geçmesi için almadık ki ;

    soğutma sıkıntısı yok, donanım sıkıntısı yok, 320 deyip 200 küsürlük hd yok.O zaman sıkıntıda yok.Dediğim gibi sorun casperda değil, insanların kullanım şeklinde.Bir hpnin düşmesiyle casper'ın düşmesi aynı değil.İyide düşürme kardeşim 1.500-2000 lira veriyorsun gözün gibi bak ona.


    -----------------------------

    orası öyle tabiki.

    sonuçta bir kere para veriliyor bi süre sonrada "gözümüz" gibi bakamıyoruz :)
    siz bilinçli ve dikkatli bir kullanıcısınızdır halıda yorganda battaniyede kullanmzsınız ömrünü uzatırsınız bi başkası kullanır ömrünü azaltır.

    casperın kullandıgı parçalar güzel ona söz yok :) ama kasa tasarımda iş batıyor.

    işlemci ile ekran kartını tek sogutucuya bağlayıp yanınada bi fan atıp alın diyorlar ee bi süre sonrada kaldırmıyo işte o.

     neyse düşüncelerimi ve düşünceleriniz belirttiniz :)

    gerisi arkadaşın seçimine kalmış.


    http://www.leyladansonra.com/
Toplam Hit: 6030 Toplam Mesaj: 38