Cin Çağırma
-
http://www.tahribat.com/Forum-Hic-Cin-Cagirdiniz-Mi-78979/1/cin/
-
Yaş 33 anlatacam ama kimse taşşak geçmesin fena kızarım
sene 1993'te 4-5 genç bir arkadaşın evinde misafirlikteydik bu muhabbete dalmıştık "nasıl gelir yöntem falan filan" aramızda bu işlerden çakan bir arkadaşın yöntemini uygulayalım dedik dualar,konsantre olayı ve çok isteme sonucunda heç kimsecikler gelmedi... :)
ilerleyen saatlerde evli evine köylü köyüne dağıldı, takriben saat 01:30 civarıydı ve bayağı sıcaktı pervane yetersiz kalıyordu ben bir avluya çıkamda rahatlayam dedim. Avluda oturmuş kös kös boşluğa bakarken (o an aklımda cin min filanda yokken) 25-30 m uzaklıktan saydamsı beyaz bir kıyafet içinde bir hatun gördüm veya ben hatuna benzettim. sonra mesafe azaldı 2 mt kadar yakınıma geldi çok korkuyordum başımı aşağı eğdim 3ihlas bir fatiha okudum ve başımı kaldrdım orda yoktu sonraki günlerde ben korkudan sarılık olmuştum
ara ara düşündükçe bayaa bir geriliyorum :?
-
NigraSilva bunu yazdı:
-----------------------------
TheColtfire bunu yazdı:
-----------------------------
Bu cinler heryerdeler haberin olsun..
Uyusturu cekince bile geliyorlar arkadasim cekti ve gözumun önunce kafayi yiyordu..
astral seyahat yapiyorsun geliyorlar,
bir film izliyorsun (cin konulu) Evde rahatsiz olup garip seyler göruyorsun,
Onlara kufur veya benzeri birseyler yapinca geliyorlar,
Herseye gelen varliklar sen davet edince kesinlikle gelirler.
Eger aksam yataginda korku,stres,huzursuzluk,kötu kabuslar görmeye bukadar merakliysan sana bir arkadasimin msn adresini yaziyim iletisime gec dediklerini yap ve pisman olursun
-----------------------------Hoca bunları yaşadın mı sen? Açıkcası zamanında birçok çalışmam oldu fakat "cin" adı verilen var olup olmadığı tartışma konusu olabilecek şeylerle hiç karşılaşmadım. Astral projeksiyon sanıldığının aksine bedenden ruhun ayrılması ve etrafta dolanması değil insanın kendi zihnini yanıltmasıdır, fakat halk arasında bu şekilde bilinmez. Enerjisel boyuttaki herhangi bir varlığı herkes "cin" olarak adlandırıyor çok saçma bir düşünce açıkcası. İnsan kendi yaratıyor bu dediğin şeyi kafanda, inançsız biri uyuşturucu kullandığında onları görmez (arkadaşım penguenleri görüyordu mesela), insan kafasında yarattığı için halusinasyon olarak onları görür. Küfür olayına gelirsek sövüyorum gayette hiç karşıma çıkmadı zibidiler. Tabiki tehlikeli iş bunlar, bilinçsiz insanlar yaptığı zaman yeterli güce sahip değilse kendi zihinlerine aldanıp kafayı yiyebilir elbette. İlla çağıracak kişi varsa hapsetme metodlarını kullansınlar, en azından güvende olduklarını hissederler ve ellerine yüzlerine daha az bulaştırırlar. Sonuç olarak kendi zihninizi kandırmaya çalışacaksanız öncelikle uzun vadede ön çalışmalarını yapın.
Not: Tartışmaya dönmesini istemiyorum şimdiden söyleyeyim, sadece kendi düşüncelerimi belirttim İslam tarafında olmayan biri olarak, tabiki size göre farklı olabilir.
-----------------------------Bircogunu yasayip unutamadigim icin yazdim saten.Ben bu davet islerine karismasamda zamaninda arkadas ortaminda böyle bir cin konusu acilmisti.Baya bir kufur ettim ve dalga gectim sana yemin ediyorum 2 ay her gece kötu ruyalar icinde uyandim,her zaman icimde bir sıkıntı yasadim..Karanlik korkusunu yazmiyim bile yasadiklarimi anlatsam saten bu cin ismini agziniza bile almazsiniz..Egerki bu beynimizin oynadigi bir oyunsa o enerjiyi ve varligini nasil hissedebiliyorsun?
2. olarak astral seyahatin gercekligi bircok deneyle kanitlandi..Kendimde deney yaptigim zaman saten gözlerime inanamadigim cok sey yasadim..Mesela astral seyahat hakkinda anlattiklarin zihin aldatmacasiysa nasil oluyorda masanin uzerinde duran bir bardak suyu haliya dökebildim?
Uyusturucu konusuysa kuranda dahi yaziyor bu tur kötu aliskanliklari olan insanlara daha cok cin v.b varliklar gelip rahatsiz edip etkisi altina almak istiyormus..
Tabi bu tartisilir bir konu ama cinin varligina yalanlamak biraz imkansiz gibi..
-
Ben yedim bile bu cinleri sen halen çağırmadan bahsediyorsun,

-
5 ateist toplansın cin çağırmaya çalışsın sonuçları alalım :D
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
5 ateist toplansın cin çağırmaya çalışsın sonuçları alalım :D
-----------------------------Hatta ben yaptım, gördüm diye çılgınca savunan arkadaşlara, 1 milyon dolar cep harçlığı hazır.
http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html
Bu adama kanıtlayın kapın 1 milyon doları.
-
this.cin(); şeklinde çağrılabilir, önce cin() methodunu tanımlaman lazım tabii.
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
5 ateist toplansın cin çağırmaya çalışsın sonuçları alalım :D
-----------------------------Hatta ben yaptım, gördüm diye çılgınca savunan arkadaşlara, 1 milyon dolar cep harçlığı hazır.
http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html
Bu adama kanıtlayın kapın 1 milyon doları.
http://tr.wikipedia.org/wiki/James_Randi
-----------------------------hacı bana görünen ona görünecek diye bir kaide varmı
kişi transa girmiş ve gözdeki perde kalkmışsa o abuzuttin kılıklı adam neyi görcekki
-
TheColtfire bunu yazdı:
-----------------------------Bircogunu yasayip unutamadigim icin yazdim saten.Ben bu davet islerine karismasamda zamaninda arkadas ortaminda böyle bir cin konusu acilmisti.Baya bir kufur ettim ve dalga gectim sana yemin ediyorum 2 ay her gece kötu ruyalar icinde uyandim,her zaman icimde bir sıkıntı yasadim..Karanlik korkusunu yazmiyim bile yasadiklarimi anlatsam saten bu cin ismini agziniza bile almazsiniz..Egerki bu beynimizin oynadigi bir oyunsa o enerjiyi ve varligini nasil hissedebiliyorsun?
2. olarak astral seyahatin gercekligi bircok deneyle kanitlandi..Kendimde deney yaptigim zaman saten gözlerime inanamadigim cok sey yasadim..Mesela astral seyahat hakkinda anlattiklarin zihin aldatmacasiysa nasil oluyorda masanin uzerinde duran bir bardak suyu haliya dökebildim?
Uyusturucu konusuysa kuranda dahi yaziyor bu tur kötu aliskanliklari olan insanlara daha cok cin v.b varliklar gelip rahatsiz edip etkisi altina almak istiyormus..
Tabi bu tartisilir bir konu ama cinin varligina yalanlamak biraz imkansiz gibi..
-----------------------------Hoca sen astral bedenin ile fiziksel bir varlığa temas etmişsen sana diyecek birşeyim yok benim. Herşeyi duymuştum bir bunu duymamıştım hayatımda. :D
-
saçmalak için bahane arıyonuz aq :D
