Cin Çağırma
-
attackatak bunu yazdı:
-----------------------------
NigraSilva bunu yazdı:
-----------------------------
Hocalar bana musallat oldu diyenler, birinci ağızdan yazıyorum diyenler bir anlatsınlar neler yaşadılar cidden merak ettim artık. Ayrıca yönlendirme şansınız varsa bana yönlendirin adam edeyim kerataları. :D
-----------------------------öncelikle çok küçük yaşta gördüm.bunu forumda daha önce de dile getirdim. madem kimse başından geçenleri anlatmıyor, ben anlatayım...
bana bir kaç kez musallat oldukları dönemler oldu. küçük yaştayken (ortaokuldu yanlış hatırlamıyorsam) geceleri yatağa yattığımda boğazımdan değişik sesler çıkarıyordum. cinin teki mi aşık olmuş ne olmuş işte bu işlerden anlayan bi tanıdığımızın bir kaç tavsiyesi ise kısa zamanda kurtuldum. Yani aşk olayını bu şekilde anlayabilirsiniz...
Onun dışında en son 3-4 sene önce ciddi ciddi musallat oldukları zamanlar oldu.(her gün) Şunu belirteyim ki ben hiçbir şekilde korkmuyorum, korkmuyordum.Geldiklerinde dua ediyordum etkisiz kalıyordu ve küfür etmeye başlıyordum.Gözümle görsem ciddi ciddi dalardım o derece sinirleniyordum...(wc falan gelse sıçarım o ayrı...) Yataktayken duvara vurup ses çıkarmak için ellerimi kaldırdığımda tutuyorlardı, nefesimi kesiyorlardı, garip bi ağırlık çöküyordu üstüme(karabasan gibi değil) sesimi kimse duymuyordu.Hatta bir kez yine her zaman ki gibi geldiklerinde "ahaha hadi korktum şimdi siktirin gidin" diye söylenirken bıraktılar ve gittiler sanıp ayağa kalktım.O gün nedense kalktığımda da küfür etmeye devam ettim ve ayaktayken bir daha geldiler.Gardolaba tutundum iflahımı kestiler resmen, ayakta bile duramadım :) Yine o tanıdığın tavsiyeleri üzerine kurtulmuştum onlardan :)
Birkaç kişiden duyduğuma göre bazı kişileri duvardan duvara fırlatıyorlarmış :s Korkmazsanız üstünüze o kadar gelebileceklerini sanmıyorum... Yumruğunuzu sıkıp "hadi çıkın lan karşıma" diyin. Çıkarsa Bismillah çekip dalın. Çok ciddiyim. Yanlış bilmiyorsam Hz.Hamza dövmüş...
-----------------------------paranormal activity :|
-
attackatak bunu yazdı:
-----------------------------Tahmin etmiştim zaten bu yazıya yazacağını :) Bak bakayım şu yazının din ile ne alakası var öküz müsün?
-----------------------------
Savunacak söz olmadığında hakarete başvuruyorsun, biraz dokunsam hemen o içindeki barbarlığı dışarı vuruyorsun.
Bu arada bir düzeltme yapayım ;
Doğru diyorsun dinle bir alakası yok, cinlerden, Darwin Türlerin Kökeni kitabında bahsediyordu.
-
Tahribat bir don, burda dinle ilgili açılan her konu yırtıksa, herseferinde bu yırtıktan başını çıkaran yarrak kafası malum. Hayır arkadaş bişeye ispatlamaya çalışıyorsun konuşalım diyoruz savunduğun şeylerle ilgili yazıyoruz çiziyoruz göt oluncada cevapta yok sus pus oturuyorlar ne ayaksınız aq. Tamam bu adnan hoca sapıkta konunun dinle alakası ne?
edit : benide şaşırttınız amk adnan hoca diğer konuda :)
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
attackatak bunu yazdı:
-----------------------------Tahmin etmiştim zaten bu yazıya yazacağını :) Bak bakayım şu yazının din ile ne alakası var öküz müsün?
-----------------------------Savunacak söz olmadığında hakarete başvuruyorsun, biraz dokunsam hemen o içindeki barbarlığı dışarı vuruyorsun.
Bu arada bir düzeltme yapayım , Doğru diyorsun dinle bir alakası yok, cinlerden, Darwin Türlerin Kökeni kitabında bahsediyordu.
-----------------------------Cık.Senin başından beri bana kanın ısınmadı :p Yerim darwini ben din mi demişim?
Yatakta bir hal gelmesini bilim olarakta sindirim sisteminde olan bir bozukluk olarak açıklıyorlar. Anlamak istiyorsan işi o yönünden anlarsın olur biter... Ama iş benim dinime hakarete geliyorsa sana da her türlü hakareti ederim.Ben lafımı hak edene, hak ettiği şekilde söylerim.
-
ya ıyıde cın olayı var burada bende haberler baktım bır medyumun olayı var. en ıyı cın olaylarını onlar bılmezmı ya ala ala neden sılıyorsunuzkı.
-
alberto bunu yazdı:
-----------------------------
ya ıyıde cın olayı var burada bende haberler baktım bır medyumun olayı var. en ıyı cın olaylarını onlar bılmezmı ya ala ala neden sılıyorsunuzkı.
http://ondakika.net/ondakika/yazar.asp?yaziID=5242
-----------------------------Başlığı büyük harfle yazdığından dolayı olabilir.
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------attackatak bunu yazdı:
-----------------------------
NigraSilva bunu yazdı:
-----------------------------
Hocalar bana musallat oldu diyenler, birinci ağızdan yazıyorum diyenler bir anlatsınlar neler yaşadılar cidden merak ettim artık. Ayrıca yönlendirme şansınız varsa bana yönlendirin adam edeyim kerataları. :D
-----------------------------öncelikle çok küçük yaşta gördüm.bunu forumda daha önce de dile getirdim. madem kimse başından geçenleri anlatmıyor, ben anlatayım...
bana bir kaç kez musallat oldukları dönemler oldu. küçük yaştayken (ortaokuldu yanlış hatırlamıyorsam) geceleri yatağa yattığımda boğazımdan değişik sesler çıkarıyordum. cinin teki mi aşık olmuş ne olmuş işte bu işlerden anlayan bi tanıdığımızın bir kaç tavsiyesi ise kısa zamanda kurtuldum. Yani aşk olayını bu şekilde anlayabilirsiniz...
Onun dışında en son 3-4 sene önce ciddi ciddi musallat oldukları zamanlar oldu.(her gün) Şunu belirteyim ki ben hiçbir şekilde korkmuyorum, korkmuyordum.Geldiklerinde dua ediyordum etkisiz kalıyordu ve küfür etmeye başlıyordum.Gözümle görsem ciddi ciddi dalardım o derece sinirleniyordum...(wc falan gelse sıçarım o ayrı...) Yataktayken duvara vurup ses çıkarmak için ellerimi kaldırdığımda tutuyorlardı, nefesimi kesiyorlardı, garip bi ağırlık çöküyordu üstüme(karabasan gibi değil) sesimi kimse duymuyordu.Hatta bir kez yine her zaman ki gibi geldiklerinde "ahaha hadi korktum şimdi siktirin gidin" diye söylenirkutundum iflahımı kestiler resmen, ayakta bile duramadım :) Yine o tanıdığın tavsiyeleri üzerine kurtulmuştum onlardan :)
Birkaç kişiden duyduğuma göre bazı kişileri duvardan duvara fırlatıyorlarmış :s Korkmazsanız üstünüze o kadar gelebileceklerini sanmıyorum... Yumruğunuzu sıkıp "hadi çıkın lan karşıma" diyin. Çıkarsa Bismillah çekip dalın. Çok ciddiyim. Yanlış bilmiyorsam Hz.Hamza dövmüş...
-----------------------------paranormal activity :|
-----------------------------
bi doktora gözük bence :D ahaha hiç gülceğim yoktu ya ahahaa çok saol -
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------attackatak bunu yazdı:
-----------------------------
NigraSilva bunu yazdı:
-----------------------------
Hocalar bana musallat oldu diyenler, birinci ağızdan yazıyorum diyenler bir anlatsınlar neler yaşadılar cidden merak ettim artık. Ayrıca yönlendirme şansınız varsa bana yönlendirin adam edeyim kerataları. :D
-----------------------------öncelikle çok küçük yaşta gördüm.bunu forumda daha önce de dile getirdim. madem kimse başından geçenleri anlatmıyor, ben anlatayım...
bana bir kaç kez musallat oldukları dönemler oldu. küçük yaştayken (ortaokuldu yanlış hatırlamıyorsam) geceleri yatağa yattığımda boğazımdan değişik sesler çıkarıyordum. cinin teki mi aşık olmuş ne olmuş işte bu işlerden anlayan bi tanıdığımızın bir kaç tavsiyesi ise kısa zamanda kurtuldum. Yani aşk olayını bu şekilde anlayabilirsiniz...
Onun dışında en son 3-4 sene önce ciddi ciddi musallat oldukları zamanlar oldu.(her gün) Şunu belirteyim ki ben hiçbir şekilde korkmuyorum, korkmuyordum.Geldiklerinde dua ediyordum etkisiz kalıyordu ve küfür etmeye başlıyordum.Gözümle görsem ciddi ciddi dalardım o derece sinirleniyordum...(wc falan gelse sıçarım o ayrı...) Yataktayken duvara vurup ses çıkarmak için ellerimi kaldırdığımda tutuyorlardı, nefesimi kesiyorlardı, garip bi ağırlık çöküyordu üstüme(karabasan gibi değil) sesimi kimse duymuyordu.Hatta bir kez yine her zaman ki gibi geldiklerinde "ahaha hadi korktum şimdi siktirin gidin" diye söylenirkutundum iflahımı kestiler resmen, ayakta bile duramadım :) Yine o tanıdığın tavsiyeleri üzerine kurtulmuştum onlardan :)
Birkaç kişiden duyduğuma göre bazı kişileri duvardan duvara fırlatıyorlarmış :s Korkmazsanız üstünüze o kadar gelebileceklerini sanmıyorum... Yumruğunuzu sıkıp "hadi çıkın lan karşıma" diyin. Çıkarsa Bismillah çekip dalın. Çok ciddiyim. Yanlış bilmiyorsam Hz.Hamza dövmüş...
-----------------------------paranormal activity :|
-----------------------------
bi doktora gözük bence :D ahaha hiç gülceğim yoktu ya ahahaa çok saol cinle kavga eden arkadaş :) -
cin gribi kaparsın hiç bulaşma.
-
Cin çağırma değil de.. Cinle kafa bulmayı düşünüyorum.. :)
Hem onu çağıracak hem de onu kovacak teknikler mesela.. :)
Çağırıp siktir çekecem sonra bir daha çağırcam bir daha siktir cekecem :))
Edit:
paranormal activity'e sokam... Sadece bir film.
